abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 mei 2003 @ 18:23:26 #1
16715 Mylene
*schatje*
pi_10478827
quote:
Gert-Jan, bewoner van Big Brother 3, zit sinds vorige week vast na een aangifte van de 17-jarige Denise uit Amsterdam.Zij beweert dat hij heeft geprobeerd haar te drogeren met GHB.
Gert-Jan was de meisjes en een vriend van hen tegengekomen op het Rembrandt plein.Het klikte zo goed dat ze nog wat gingen drinken bij Gert-Jan thuis.Daar zou hij het middel in Denise's drankje hebben gedaan.
quote:
De zitting is nu achter de rug. Tegen Gert-Jan is 120 dagen voorwaardelijk, 200 uur taakstraf en 1000 euro boete geeīst. Gert-Jan heeft de bekende advocaat Spong in de arm genomen om de zaak tot de bodem uit te zoeken. De uitspraak is eind mei.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 18:57:04 #2
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_10479474
Na 30 dagen voorarrest mag oud Big Brother bewoner Gert-Jan naar huis om te wachten op zijn proces. Gert-Jan heeft bekend dat hij de rapedrug GHB in een drankje van Denise heeft gedaan na een avondje in het Amsterdamse uitgaansleven. Lukt het Gert-jan niet om Big Brother te winnen, het lukt hem wel hoofdrolspeler in de eerste GHB-zaak van Nederland te worden. Op 11 januari zit Gert-Jan met een vriend in de kroeg op het Rembrandtplein. En vanaf dat moment gaat alles mis.

Overdosis
Hij leert Denise en haar vriendin kennen en vraagt of ze nog een slaapmutsje bij hem thuis komen drinken. Daar zou hij de GHB stiekem in het drankje van Denise hebben gedaan. Gert-Jan is zelf ook niet vies van het drankje. Afgelopen jaar gebruikt Gert-Jan zeer regelmatig cocaīne en wordt hij zelfs een keer in het AMC opgenomen wegens een overdosis. Ook zouden in het huis van Gert-Jan na zijn aanhouding grote hoeveelheden GHB en cocaīne aangetroffen te zijn.

Excuses
Als bekend wordt dat Gert-Jan vast zit, geven Patty en Kelly een interview aan De Telegraaf. Patty Brard meent dat hij erin is geluisd. Ook voormalig Big-Brother medebewoonster Kelly gelooft er niets van. Volgens haar is hij een 'goedzak'. Maar daar hebben de twee het toch mis. Gert-Jan mag na zijn vrijlating geen contact zoeken met het slachtoffer. Hij stuurt zijn broer en zus naar Denise en haar ouders om namens hem zijn excuses aan te bieden.

Patty
Gert-Jan is goed bevriend geraakt met Patty Brard. Als hij wordt vrijgelaten, is hij meteen met zijn moeder naar Patty's huis gegaan. Zijn emotionele bezoek is in geuren en kleuren te zien in de eerste aflevering van Patty's Posse. Patty is hysterisch aan het huilen en kan alleen nog maar met een paar flessen champagne het leed verzachten.

Schuldig lijkt me.....

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 19:03:02 #3
16715 Mylene
*schatje*
pi_10479620
Ik geloof ook wel dat ie schuldig is.

Maar hoe oud is dat meisje eigenlijk??

vrijdag 16 mei 2003 @ 19:05:36 #4
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_10479672
Heb je daarnet zelf vermeld ; 17 jaren oud.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 19:29:52 #5
16715 Mylene
*schatje*
pi_10480168
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 19:05 schreef Harry het volgende:
Heb je daarnet zelf vermeld ; 17 jaren oud.
Wat een trut ben ik ook .

Moderator vrijdag 16 mei 2003 @ 20:52:09 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_10481879
Maar heeft hij nou alleen bekend dat hij GHB in haar drankje heeft gedaan, of heeft hij bekend dat hij zonder dat zij het wist GHB in haar drankje heeft gedaan?

In het laatste geval: GJ je bent een enorm grote klootzak. Jammer dat er geen onvoorwaardelijk is geëist!
In het eerste geval: dat was wellicht onverstandig, GJ!

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_10482808
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 20:52 schreef Gert het volgende:
Maar heeft hij nou alleen bekend dat hij GHB in haar drankje heeft gedaan, of heeft hij bekend dat hij zonder dat zij het wist GHB in haar drankje heeft gedaan?
volgens mij heeft hij bekend dat hij het in haar drankje heeft gedaan, maar op mediawatchers staat dit:

Maar goed hij heeft wel bekend en waarom. Omdat (net als bij de Puttersmoordzaak ) hij is opgepakt door ik dacht 5 agenten, hij was aan het klussen thuis met zijn zusje. Hij moets dus mee als een zwaar crimineel naar het politieburo, daar hebben ze hem wel zo'n 10 uren verhoord en steeds maar weer en weer. Wat doet een normaal mens zoals Gert-Jan , ik, en jij je raakt in paniek, nog nooit is hij met politie in aanraking geweest op zo'nmaniet natuurlijk. Zijn kop is een bol watten en dan ga je dingen toegeven waarvan je het eigelijk in een in een toestand bent waarin je niet normaal bent maar door mensen in toe bent gedrongen. De politie willen nou graag eenmaal een betekentenis horen. Zo is het gegaan .

Zo is het volgens hem gegaan, en ik geloof het!

Strawberry Flavour..
pi_10484309
Dat meisje was 17 jaar!!! Hij is 35???
Of hij het nou wel of niet in overleg met haar heeft gedaan....ik vind het belachelijk!!! Wát een dommigheid van hem!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  vrijdag 16 mei 2003 @ 22:58:05 #9
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_10484395
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 22:53 schreef fashionably_late het volgende:
Of hij het nou wel of niet in overleg met haar heeft gedaan....ik vind het belachelijk!!! Wát een dommigheid van hem!!!
Gelukkig zijn er in Nederland nauwelijks 14-18 jarige dozen die gillend achter hun idool aanrennen.

Get Real.

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 23:11:55 #10
16715 Mylene
*schatje*
pi_10484670
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 22:53 schreef fashionably_late het volgende:
Idd, een volwassen vent van 35, dan behoor je wijzer te zijn, dan weiger je het meisje GHB te geven.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 23:20:33 #11
18811 sooty
pi_10484836
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:11 schreef schatje het volgende:

[..]

Idd, een volwassen vent van 35, dan behoor je wijzer te zijn, dan weiger je het meisje GHB te geven.

Onzin.
Er is nog niets bewezen; er is geen fysiek bewijs. (Komt er ook niet).

Er is altijd wel een groupie die met een (halve) bn-er meewil; heb je geen GHB voor nodig.

GJ wordt dan ook terecht vrijgesproken; naar de reden van de aanklacht van Denise kunnen we slechts gissen.... (Ik begin wel: ze lijkt niet echt op miss world, zeg maar).

pi_10484844
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 22:58 schreef sooty het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er in Nederland nauwelijks 14-18 jarige dozen die gillend achter hun idool aanrennen.

Get Real.

Wat bedoel je nou?? Dat ze er om vrágen dus???

De enige die hier niet real is, is GJ...die is iid gaan geloven dat hij een idool is en heeft tijdelijk het overzicht verloren.

pi_10484846
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 21:35 schreef -moi- het volgende:

[..]

volgens mij heeft hij bekend dat hij het in haar drankje heeft gedaan, maar op mediawatchers staat dit:

Maar goed hij heeft wel bekend en waarom. Omdat (net als bij de Puttersmoordzaak ) hij is opgepakt door ik dacht 5 agenten, hij was aan het klussen thuis met zijn zusje. Hij moets dus mee als een zwaar crimineel naar het politieburo, daar hebben ze hem wel zo'n 10 uren verhoord en steeds maar weer en weer. Wat doet een normaal mens zoals Gert-Jan , ik, en jij je raakt in paniek, nog nooit is hij met politie in aanraking geweest op zo'nmaniet natuurlijk. Zijn kop is een bol watten en dan ga je dingen toegeven waarvan je het eigelijk in een in een toestand bent waarin je niet normaal bent maar door mensen in toe bent gedrongen. De politie willen nou graag eenmaal een betekentenis horen. Zo is het gegaan .

Wat betreft de arrestatie en het verhoor:
Welkom in de real world!!

En die kop vol "watten", heeft ie zelf volgestopt.
Als hij bekend heeft dan vindt ik een onvoorwaardelijke straf gepast!!!
Een goochem uit de buurt zou 3 maanden krijgen!! Onvoorwaardelijk!!!
Dus dankzij Spong toch een beetje de "Boonstra threatment".

vrijdag 16 mei 2003 @ 23:35:09 #14
18811 sooty
pi_10485116
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:20 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou?? Dat ze er om vrágen dus???

De enige die hier niet real is, is GJ...die is iid gaan geloven dat hij een idool is en heeft tijdelijk het overzicht verloren.

GJ gelooft helemaal niets; hoeft-ie ook niet.
Ieder gehypt idool of dat nou Jim, Jamai, Dewi, Job (bus), GJ (BB) of Bart (BB), etc. is, heeft een schare van puberende adolescenten achter zich aan.
Binnen een cluster breezah-drinkende pubertjes is iedere derdehands beroemdheid een idool.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 23:42:53 #15
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_10485243
G-J pochte er tijdens BB3 bij zijn medebewoners op dat hij veel in 'the scene' te vinden was, en graag de beest uit mocht hangen op Ibiza
Tijdens BB3 was G-J meer dan eens aangeschoten.
Verder is G-J twee keer in een ziekenhuis opgenomen geweest door een overdosis (wat het ook maar was). In één geval was 'drankebroeder' Kelly daar ook bij.
RTL Boulevard meldde al eerder dat er na de aangifte door Denise bij G-J grote hoeveelheden GBH en cocaine gevonden waren.
En een huisvriend van Patty Brard zijn heb je liever ook niet op je CV.
G-J heeft eerst 10 dagen en daaropvolgend 30 dagen in een cel gezeten na de aangifte door Denise. Dan heb je in Nederland meestal wel wat op je lever.
Tussendoor raakt de verkering met Carolien uit.
G-J heeft zijn broer excuses bij Denise en haar fam. aan laten bieden (= ook een schuldbekentenis) omdat hij dat niet zelf mocht doen.
Mr. Spong (advocaat G-J) rept in een interview door RTL Boulevard na de rechtzaak niet over leugens, of kwam met tegenargumenten wat dergelijke advocaten al snel gaan doen in zo'n situatie.

Zegt u het maar......

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 16-05-2003 23:44]

pi_10485250
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:35 schreef sooty het volgende:

[..]

GJ gelooft helemaal niets; hoeft-ie ook niet.
Ieder gehypt idool of dat nou Jim, Jamai, Dewi, Job (bus), GJ (BB) of Bart (BB), etc. is, heeft een schare van puberende adolescenten achter zich aan.
Binnen een cluster breezah-drinkende pubertjes is iedere derdehands beroemdheid een idool.

Jouw minachting voor pubermeisjes daargelaten, het blijven minderjarige meisjes. Gert Jan is een volwassen man en die zou daar op geen enkele manier misbruik van moeten willen maken.
  zaterdag 17 mei 2003 @ 00:02:18 #17
18811 sooty
pi_10485631
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:43 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Jouw minachting voor pubermeisjes daargelaten, het blijven minderjarige meisjes. Gert Jan is een volwassen man en die zou daar op geen enkele manier misbruik van moeten willen maken.

Grow up!

In 1966 stonden ze te schreeuwen naar de Beatles.
in 1982 stonden ze te schreeuwen naar DoeMaar.
In 2003 staan ze te schreeuwen naar Jamai/Jim.
Your point being ?
(Het is overigens geen doen om alle chronologisch tussenliggende hypes op te sommen; ik noem er maar een paar).

Met uitzondering van 2003 (pubertjes onder elkaar) voldoen ze dus allemaal aan jouw criterium.

Grow up.

pi_10485761
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 00:02 schreef sooty het volgende:

[..]

Grow up!

In 1966 stonden ze te schreeuwen naar de Beatles.
in 1982 stonden ze te schreeuwen naar DoeMaar.
In 2003 staan ze te schreeuwen naar Jamai/Jim.
Your point being ?
(Het is overigens geen doen om alle chronologisch tussenliggende hypes op te sommen; ik noem er maar een paar).

Met uitzondering van 2003 (pubertjes onder elkaar) voldoen ze dus allemaal aan jouw criterium.

Grow up.

Ik snap jouw point gewoon niet. Omdat pubermeisjes schreeuwend en kwijlend achter hun idool aanlopen, mag je van alles ongestraft met ze uitspoken???

En laat je smalende grow up comments liever achterwege.

zaterdag 17 mei 2003 @ 00:16:51 #19
18811 sooty
pi_10485873
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 00:11 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Ik snap jouw point gewoon niet. Omdat pubermeisjes schreeuwend en kwijlend achter hun idool aanlopen, mag je van alles ongestraft met ze uitspoken???

En laat je smalende grow up comments liever achterwege.

En ik snap jouw gezeur niet. Het achterna lopen van idolen is dus van alle tijden.
Waarom jou dat bitter stemt, weet ik ook niet.
  zaterdag 17 mei 2003 @ 00:19:45 #20
16715 Mylene
*schatje*
pi_10485934
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 00:16 schreef sooty het volgende:

[..]

En ik snap jouw gezeur niet. Het achterna lopen van idolen is dus van alle tijden.

Heeft Gert-Jan dan geen verantwoordelijkheid ofzo??
  zaterdag 17 mei 2003 @ 00:22:36 #21
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_10485994
Kom op ; van wie is G-J een idool ??
Grote kans dat Denise G-J niet kende.
pi_10485997
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 00:16 schreef sooty het volgende:

[..]

Dan voeren we een hele rare discussie...want ik heb nooit gezegd dat het achterna lopen van idolen mij bitter stemt. Ik weet dat het van alle tijden is en ik weet dat het vaak jonge meisjes bertreft, nix mis mee.
Mijn punt is dat je daar als volwassen "idool" verantwoordelijk mee om dient te gaan. Doe je dat niet, en wordt je gepakt dan moet je op de blaren zitten.
pi_10486024
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 21:35 schreef -moi- het volgende:

[..]

Maar goed hij heeft wel bekend en waarom. Omdat (net als bij de Puttersmoordzaak ) hij is opgepakt door ik dacht 5 agenten, hij was aan het klussen thuis met zijn zusje. Hij moets dus mee als een zwaar crimineel naar het politieburo, daar hebben ze hem wel zo'n 10 uren verhoord en steeds maar weer en weer. Wat doet een normaal mens zoals Gert-Jan , ik, en jij je raakt in paniek, nog nooit is hij met politie in aanraking geweest op zo'nmaniet natuurlijk. Zijn kop is een bol watten en dan ga je dingen toegeven waarvan je het eigelijk in een in een toestand bent waarin je niet normaal bent maar door mensen in toe bent gedrongen. De politie willen nou graag eenmaal een betekentenis horen. Zo is het gegaan.

Jonge junge wat heeft de puttersemoordzaak hiermee te maken?

Hoe dacht je dan dat een arrestatie ging? dat ze je vriendelijk gingen vragen of je mee wilde komen en of je nog wat coke in huis hebt? 10 uur verhoor is ook normaal, je bent nu eenmaal een verdachte dus moet je verhoort worden, t's geen hotel ofzo als je opgepakt bent.

Anders belde de politie wel of je ff je agenda erbij wilde pakken omdat ze je willen verhoren, als vandaag niet schikt doe dan morgen maar.

zaterdag 17 mei 2003 @ 00:42:33 #24
18811 sooty
pi_10486323
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 00:22 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Dan voeren we een hele rare discussie...want ik heb nooit gezegd dat het achterna lopen van idolen mij bitter stemt. Ik weet dat het van alle tijden is en ik weet dat het vaak jonge meisjes bertreft, nix mis mee.
Mijn punt is dat je daar als volwassen "idool" verantwoordelijk mee om dient te gaan. Doe je dat niet, en wordt je gepakt dan moet je op de blaren zitten.

Ben ik het mee eens. Mijn punt blijft dat GJ er ingeluisd is; zonder kwade opzet zijnerzijds. Maar daar worden we het waaarschijnlijk niet eens over...

Overigens (los van GJ) vind ik dat een 'idool' daarmee moet omgaan zoals hem/haar dat behaagt. (Zoek bijvoorbeeld eens op internet naar de avonturen van Little Richard en Buddy Holly, of die van Janis Joplin).

pi_10486749
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 00:42 schreef sooty het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens. Mijn punt blijft dat GJ er ingeluisd is; zonder kwade opzet zijnerzijds. Maar daar worden we het waaarschijnlijk niet eens over...

Ik ken hem niet, en ik ken haar niet maar als hij veroordeeld wordt ga ik er iid wel vanuit dat hij-misschien niet uit gemeenheid maar dan iig wel uit dommigheid- wel iets fout heeft gedaan.
quote:
Overigens (los van GJ) vind ik dat een 'idool' daarmee moet omgaan zoals hem/haar dat behaagt. (Zoek bijvoorbeeld eens op internet naar de avonturen van Little Richard en Buddy Holly, of die van Janis Joplin).

Tuurlijk...moeten ze zeker doen...met alle risico's vandien dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')