Dat zou lachen zijn.quote:
Wat? Waar?quote:
Owja, dat was hetquote:
Dan kijkt er geen hond.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:56 schreef Sanne het volgende:
Ik hoop dat Talpa BB niet achter decoders gooit
Jaaaaa, we willen weer genieten zoals bij BB-2.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:00 schreef Sanne het volgende:
John, als je meeleest: we willen weer gratis streams.
Mijn lijstje.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:06 schreef Sanne het volgende:
Mijn BB-wensenlijstje:
Het originele concept
Gratis streams
Kippen in de tuin
En streams, anders heb je niks aan tieten onder een kouwe douchequote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn lijstje.
Duitse concept.
Alleen vrijgezellen erin
Koud water in de douche
Ja maar dan wel graag een leuke Ed zoals Ed uit BB2 en niet zo'n sufferd als in BB3.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:22 schreef tong80 het volgende:
En er moet minimaal één iemand tussen zitten die Ed heet.
Eeeh, we gaan met niemand samenwerken, maar we gooien wél uiterlijk dit weekend het BB-forum open.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:54 schreef APK het volgende:
ik vrees een of andere samenwerking met de grootste 'Jongeren' site van Nederland.
Wat is het Duitse concept?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn lijstje.
Duitse concept.
Alleen vrijgezellen erin
Koud water in de douche
Was dat in BB3 die achterbakse kale?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:24 schreef Sanne het volgende:
Ja maar dan wel graag een leuke Ed zoals Ed uit BB2 en niet zo'n sufferd als in BB3.
Borsten, hoe groter hoe beter.quote:
die engerd die een tattoo over zijn moeder wilde.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Was dat in BB3 die achterbakse kale?Of dat holmaatje van hem?
BB2-Ed was Pannonica-Ed, die uit BB3 was zo'n hardocktype met zo'n goatee-baardje-dinges-iets
BB2-Ed was Pannonica-Ed, die uit BB3 was zo'n hardrocktype met zo'n goatee-baardje-dinges-ietsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Was dat in BB3 die achterbakse kale?Of dat holmaatje van hem?
Die kale Coos ben ik nog een keer op een computer beurs tegengekomen. Blijf het een dodo vinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:49 schreef Sanne het volgende:
De kale engerd en de holmaat uit BB3 heetten Coos en Pascal.
Doe dat eens in je eigen forum.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:46 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
En sorry Cynix, ik zat te wijzigen
Die enge Ed komt wel eens in mijn stamkroeg. Tenminste, ik zag hem op de foto's op de website.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:49 schreef Havoc het volgende:
[..]
Die kale Coos ben ik nog een keer op een computer beurs tegengekomen. Blijf het een dodo vinden.
Avond?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
Tong kijkt er naar uit dat het forum open gaat. Ja ik ben in een sentimentele bui door Boudewijn de Groot.
Nu al?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:42 schreef Cynix ® het volgende:
maar we gooien wél uiterlijk dit weekend het BB-forum open.
We rekenen dan natuurlijk wel op jullie om dat forum vakkundig te vullen.
quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:26 schreef Ruis het volgende:
Wat een sangriameet al niet kan veroorzaken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |