quote:Lijkt me niet dat het de kijker een jaar lang kan boeien.
De volgende editie van Big Brother in Duitsland gaat een vol jaar duren. De winnaar neemt een miljoen euro mee naar huis. Dat heeft de Duitse afdeling van productiebedrijf Endemol donderdag gezegd. Het Big Brother-huis krijgt verschillende delen, van luxueus tot Spartaans. De precieze regels worden bekendgemaakt tijdens de eerste uitzending. Die is in maart.
Wij moeten niet naar ongelooflijke flauwekul kijken, er zijn weer een dozijn nietsnutten van de straat die we niet meer kunnen tegenkomen en de nietsnutten zelf denken dat ze "fans" hebben.
Iedereen wint.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 14:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Haal gewoon de camera's weg, maar zeg het tegen niemand.Wij moeten niet naar ongelooflijke flauwekul kijken, er zijn weer een dozijn nietsnutten van de straat die we niet meer kunnen tegenkomen en de nietsnutten zelf denken dat ze "fans" hebben.
Iedereen wint.
quote:ze nemen het ook op in de koepel van Breda, weten ze tenminste zeker dat de kandidaten een jaar blijven.
Op vrijdag 30 januari 2004 14:36 schreef suimasen het volgende:
En dan een stuk of 100 van die Big Brothers bij elkaar en dan noemen we het 'psychiatrische inrichting'.
alle kalenders, klokken, cell phones... alles weg... is er dan iemand die 365 zonsondergangen gaat tellen of kun je ze er dan net zo makkelijk 3 jaar inzetten zonder dat iemand het merkt
quote:Kijk gewoon niet.
Op vrijdag 30 januari 2004 14:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Haal gewoon de camera's weg, maar zeg het tegen niemand.
quote:Ik voorspel minimaal 1 bewoner die na een maand of 7 knapt, 's nachts opstaat en met een mes alle medebewoners koud maakt.
Op vrijdag 30 januari 2004 14:03 schreef ShaoliN het volgende:
Ik denk niet dat het goed voor je geestelijke gesteldheid is om een jaar lang 24 uur per dag met camera's op je knar te zitten.
Wel goede TV.
quote:Er zijn anderen die wel zullen kijken. Die moeten tegen zichzelf beschermd worden. Je moet de zwakkeren in de maatschappij soms een handje helpen.
Op vrijdag 30 januari 2004 14:41 schreef Furby het volgende:[..]
Kijk gewoon niet.
Opgelost.
quote:dat gaat inderdaad best lastig worden om dat 2 keer te doen...
Op vrijdag 30 januari 2004 14:41 schreef Robert_Jensen het volgende:Ik voorspel minimaal 1 bewoner die na een maand of 7 knapt, 's nachts opstaat en met een mes alle medebewoners koud maakt.
zoals Doe maar al zong: "er zit een knop op je tv"
kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn dit dit interessant vinden.
bronquote:Duitse Big Brother stopt
RIJSWIJK - De Duitse doorlopende versie van Big Brother die tot een nader te bepalen tijd zou duren, stopt op 26 februari. Dat heeft een woordvoerder van Endemol dinsdag laten weten.
Big Brother is op 26 februari twee jaar onafgebroken op de Duitse televisie te zien geweest. De thans lopende serie volgde direct op de traditionele Big Brother-editie van vorig jaar. De Duitse Big Brother is in het Guiness Book of Records opgenomen als langst lopende ononderbroken televisie-uitzending.
Volgens Duitse media is de stekker uit Big Brother getrokken, omdat de kijkcijfers tegenvielen. De Nederlandse woordvoerder van Endemol kon dat niet bevestigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |