M?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik wacht tot M. het repareert.
Doen is voor allochtonen!
Ook zo overtuigendquote:VVD wil gekozen minister-president
Gepubliceerd op zaterdag 28 mei 2005
De leden van de VVD hebben zich zaterdag uitgesproken voor de komst van een rechtstreeks gekozen minister-president. Tijdens het partijcongres in Groningen stemden 287 leden voor en waren er 273 tegen.
Dan is er iets mis met je.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:12 schreef kLowJow het volgende:
Zo; ik ben niet dronken.
I can see all addictive substances in my room.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
I can see clearly now. The rain is gone.
Jij bent toch geen realist hè Johan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
I can see all addictive substances in my room.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hemeltje, nee! Ik ben realistisch genoeg om in te zien dat de realiteit niet bestaat.
Je moet het plaatje uploaden naar Fok!, want die host heeft een datalimiet, denk ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik wacht tot M. het repareert.
Doen is voor allochtonen!
Ik zeg NEE tegen de EU-grondwet.quote:AMSTERDAM (ANP) - Een groep van ongeveer dertig Amsterdamse vmbo-leerlingen is deze week urenlang vastgehouden en geïntimideerd bij de Poolse grens. Ze waren daar om een bezoek te brengen aan het vroegere concentratiekamp Auschwitz.
quote:Tilburgers doen NAC 'Kuip' cadeau
Willem II speelt vandaag de finale om de Amstel Cup tegen PSVPSV en de fans van de Tilburgse club konden het niet nalaten om de supporters van NAC Breda nogmaals aan dit feit te herinneren. In Breda plaatsten zij voor het stadion een badkuip in de kleuren van Willem II met de tekst 'Doede gullie ut mar mee deze Kuip!'.
Supporters uit beide kampen waren gedurende het seizoen al bezig met ludieke acties om elkaar de loef af te steken, net zoals de fans van FC Groningen en SC Heerenveen dat doen voor hun onderlinge duels. Zo werd er voor de onderlinge confrontaties onder andere mest gestort door de Tilburgers in Breda en verklaarden de supporters voor de wedstrijd in Tilburg de stad tot 'stiltegebied'.
Nu NAC een dramatisch seizoen achter de rug heeft en Willem II via de plek in de bekerfinale Europees voetbal heeft behaald, kon een actie van de Tilburgers bijna niet uitblijven. Overigens respecteren beide supportersgroepen de acties van elkaar en worden hierbij geen goederen of personen beschadigd.
Ik dacht dat jij tegen was, waarom hoop je nu op een ja?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:14 schreef MrX1982 het volgende:
Vandaag dé grote dag
Dat de Fransen hun verstand laten spreken
Goeiemorgen.quote:ChristenUnie wil verbod op ontkennen holocaust
HEERENVEEN - De ChristenUnie werkt aan een wetsvoorstel om naar Belgisch voorbeeld het ontkennen van de holocaust te verbieden. Tweede-Kamerlid Huizinga-Heringa, afgelopen week op bezoek in Israël, bevestigde zaterdag de plannen.
Wat moet ie niet doen?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:26 schreef Harry_Sack het volgende:
OMG wat een reaktie![]()
![]()
de Winter: Ja, allicht dat dit verdrag een verbetering is, de afgelopen 20 jaar was een zooitje
Balkenende tegen de Winter: dat moet je nou niet doen![]()
Dat zeggen, SK.quote:
Deze reactie was te verwachtenquote:Op zondag 29 mei 2005 12:26 schreef Sidekick het volgende:
Ik dacht dat jij tegen was, waarom hoop je nu op een ja?
da's waar.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 12:48 schreef Drugshond het volgende:
Studietijd van Balkie.
- We hadden het over de kwaliteit van bier. -
Jaaaaa studenten zijn kritisch...
![]()
Nee, jij deed alles puur op karakter.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:00 schreef George-Butters het volgende:
ik was helemaal niet kritisch over bier.
Nee, kun je het terugzien op uitzendinggemist.nl?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:28 schreef DaveM het volgende:
Hebben jullie ook nog het debat tussen Wilders en Brinkhorst gezien?
Wilders was goed op dreef en Brinkhorst gaf geen overtuigende antwoorden op de kritische vragen van Wilders. Ik denk dat Wilders het NEE-kamp een goede dienst bewezen heeft!
Zeker heb hem laatst ook bekeken en me doodgelachenquote:
Is Team America World Police trouwens nog een aardige film?
Back to the future?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:55 schreef Johan_de_With het volgende:
Over drie dagen heeft de Poolse douane een SMS-bom met ''L.s., nuecken?'' naar de inzittenden gestuurd..
niks mis mee!quote:Op zondag 29 mei 2005 13:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, jij deed alles puur op karakter..
was uitzendinggemist niet toevallig van de publieke omroepen?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, kun je het terugzien op uitzendinggemist.nl?
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:52 schreef Drugshond het volgende:
Eigenlijk kun je de EU bijdrages zien als ontwikkelingshulp om mensen afhankelijk te maken.
De Tsjechische douane sloeg echt alles, bij ons. Het leek wel of je daar op ongeschiktheid werd gecontroleerd.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:08 schreef du_ke het volgende:
Bij ons was de poolse duane een stuk vriendelijker en rapper dan de Oekraiense.
Op ras gecontroleerd.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De Tsjechische douane sloeg echt alles, bij ons. Het leek wel of je daar op ongeschiktheid werd gecontroleerd.
Alleen als het drempel verlagend werkt.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Simpel... heeft ontwikkelingshulp zin ?!.
De poolse duane had ook mooie vrouwen in uniform in dienstquote:Op zondag 29 mei 2005 16:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De Tsjechische douane sloeg echt alles, bij ons. Het leek wel of je daar op ongeschiktheid werd gecontroleerd.
Erg Retrosexueel allemaal.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoelde ''geselecteerd''. Om bij de douane te werken, bedoelde ik.
Die zullen dan wel de sexueel getinte opmerkingen hebben gemaakt.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
De poolse duane had ook mooie vrouwen in uniform in dienst.
quote:Van dat onderzoek horen we nooit meer wat, wat ik je brom...
Aboutaleb heeft zich weer eens bij het Goebbelsjournaal kunnen laten horen en de PvdA heeft zich weer eens van haar beste kant laten zien; de partij van andermans Berbers eerst.
Dat die Polen zich nog zo ingehouden hebben, met een buslading rapalje met een samengevoegd strafblad dat waarschijnlijk langer is dan de Europese grondwet...
Raad de quote.quote:I don't know what you heard about me
But a bitch can't get a dollar out of me
No Cadillac, no perms, you can't see
That I'm a motherfucking P-I-M-P
fout.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ultramagnetic MCs feat. Afrika Islam.
En die mutsen van Alex FM.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:56 schreef chairman.fx het volgende:
geeft je mobiel een vette lichtshow .. ringtoneking.
Kunnen we geen politiek verbod voor deze zooi afkondigen?
edit: ook die crazy frog
Ik kan op internet geen strip van m vinden.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Weet je wat trouwens bijna geniaal is? Het werk van Matthias Giessen.
Hij heeft dit boekje uitgegeven;quote:Op zondag 29 mei 2005 17:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik kan op internet geen strip van m vinden.
http://www.stripnet.nl/search/writerid/292/Giessen,%20Matthias
Nee, maar ik heb wel enkele van zijn boeken.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hangt hij al boven je USB-stick doosjesschrijn?
Ik ga het toch een keer zeggen;quote:Op zondag 29 mei 2005 17:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel enkele van zijn boeken.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ga het toch een keer zeggen;
Maar je weet niet wat is niau..
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij heeft dit boekje uitgegeven;
[afbeelding]
Waarvan dit een van de minst leuke is;
[afbeelding]
Ziet er opzich aardig uit.
Oh, hij is ook besproken op de NSDFP (staat er nou nog een straf op het gebruik van die lettercombinatie?)
Boek: Matthias Giesen - De Zwaartekrachtjaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |