ja echt wel mazzel jij man. ik wilde deze week kaartjes halen. nog voordat ik het doorhad was het al uitverkocht. najah dan maar pennywise in melkweg volgende maandquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:36 schreef 513.guzzstyle het volgende:
zo ie zo staat pukkelpop op het programma, yeeh
en ik heb al kaartjes voor me first and the gimme gimies
tja, concerten voor de rest nog nix in de planning, maar als iemand een goed idee geeft voor de komende maand
mjah ik baal echt als een stekker dat ik daar geen kaartjes voor heb. gewoon 3 maanden van tevoren uitverkocht ofzo en dat in de melkweg. nog nooit meegemaakt...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:42 schreef 513.guzzstyle het volgende:
jaah, een broertje van een vriend van mij is zon wandelende concertenschema hij ligt iedereen in over concerten en hij haalt de kaartjes, maar ik zal hem es vertellen over pennywise, want hen moet ik ook nog echt es een keer zien, deconstruction tour was behoorlijk vet in de melkweg
Escadron, die staan zondag hier in de buurt, dus laat morgen maar even weten hoe dat was.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:49 schreef SicSicSics het volgende:
Vanavond Escadron, Cutting Daisy en Silence Before!
Als ik er aan denk na vanavond zal ik het even laten weten!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Escadron, die staan zondag hier in de buurt, dus laat morgen maar even weten hoe dat was.
ik ook erg veel zin in.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:37 schreef Ronhui het volgende:
Mijn eerstvolgende concert is niet echt een concert, het is het Defqon-1 festival.
Ik heb me laten vertellen dat ze aardig beīnvloed zijn door Slayer. Dat is altijd goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als ik er aan denk na vanavond zal ik het even laten weten!
Zal wel weer afgrijselijke takke herrie zijn! Heerlijk!![]()
heb je de nieuwe website al gezien? Ik had beter niet kunnen kijken, nu moet ik 3 weken lang de seconden gaan aftellen tot ik eindelijk kan gaan!quote:
Epica, Annatar.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Escadron, die staan zondag hier in de buurt, dus laat morgen maar even weten hoe dat was.
Morgen naar A Day's Work, bandje uit Alkmaar die de vorige keren erg goed waren. Aantal jaar niet gezien, dus ik ben benieuwd hoe dat tegenwoordig is.
Zondag dus onder andere Escadron, ook Mothers of Mercy en nog 4 bands.
18 Juni inderdaad FoR, Slayer, Black Sabbath, Machine Head, Motorhead, Rammstein etc.
26 Juni wil ik naar Parkpop voor Killing Joke, Tokyo Ska Paradise Orchestra, Fish.
Ook nog, inderdaad. Dat is over 2 weken al. Ga jij ook?quote:
Heb van de week nog gezegd dat ik zou komen, dus dat lijkt me wel zo netjes.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ook nog, inderdaad. Dat is over 2 weken al. Ga jij ook?
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:36 schreef Ascaroth het volgende:
Eerstvolgende: ISIS + Jesu + Dälek aankomende dinsdag in de 013.
Hmmm, zoals belooft ff een uitleg over Escadron gister! Ik vond ze technisch goed spelen, het stond als een huis en het was rete strak! Maar; Ik werd er niet warm of koud van!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat ze aardig beīnvloed zijn door Slayer. Dat is altijd goed.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:16 schreef wlsandman het volgende:
rockin park 26 juni
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:32 schreef Muurbloempje het volgende:
natuurlijk wil ik weten hoe het was!!!![]()
Ik ga dinsdag 31 mei naar Duran Duran, en daar ga ik heen omdat ze een van mijn favo bandjes waren uit de jaren '80 waarin ik opgroeide. Heb er enorm zin in en ik zal wel hees thuiskomen!!!
HEINEKEN MUSIC HALL, HERE WE COME... (dinnetje en ik...)![]()
Hier kan ik me wel in vinden. Mij deed het ook weinig.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hmmm, zoals belooft ff een uitleg over Escadron gister! Ik vond ze technisch goed spelen, het stond als een huis en het was rete strak! Maar; Ik werd er niet warm of koud van!Kan aan mij hebben gelegen, aan de zaal en/of aan de rest van het publiek (de band wilde wel) maar het deed me gewoon helemaal niks!
![]()
ich auch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Hey Remco,,,,,,,,,,,quote:Op maandag 30 mei 2005 10:09 schreef remco147 het volgende:
Bloempje....ik ga de 31e (morgen dus)! Ik heb er erg veel zin in!! Helaas geen Bravery in het voorprogramma, had ik wel een leuke opwarmer gevonden...heel veel plezier en wellicht zien we elkaar!
RemcoB
[..]
Er was een extra voorprogramma.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:04 schreef OMG het volgende:
Dinsdag 31 mei: ISIS + Jesu + Dälek - 013.
Ik heb er zin in, ook al spelen ze maar 1 of 2 nummers van Oceanic, heel Panopticon en niets ouds.
Taj Mahal! Die wil ik ooit nog eens zien in mij levenquote:Op zondag 29 mei 2005 11:01 schreef Ulx het volgende:
[afbeelding]
Iggy met Stooges moet ik gewoon een keer gezien hebben.
OE! ik moet hun ook nog steeds een keer zien! Waar was dat?quote:Op zondag 29 mei 2005 11:46 schreef avw1982 het volgende:
Gisteren bij Green Lizard geweest. Erg gaaf
Even een update hoe het wasquote:
Dat was niet zo netjes van je, toch niet gaan. En van mij ook niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Heb van de week nog gezegd dat ik zou komen, dus dat lijkt me wel zo netjes.
Ja, man, wat een prijs...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat was niet zo netjes van je, toch niet gaan. En van mij ook niet.
Juist. En dan vooral Killing Joke.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:33 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
op naar parkpop
Ga je ook naar live 8?quote:Op maandag 20 juni 2005 23:35 schreef bartrid het volgende:
Vrijdag (onder andere) New Order in Hyde Park. Hopelijk is het dan nog lekker weer.
nee ik vond de bands de moeite van het sms'en niet waardquote:
Hahahahahaquote:Op maandag 20 juni 2005 23:47 schreef bartrid het volgende:
[..]
nee ik vond de bands de moeite van het sms'en niet waard
quote:
You lucky bastard!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:47 schreef popolon het volgende:
Next is Tom Petty & the Heartbreakers in Grand Rapids op 28 juni, supporting act: Black Crowes.
Dat was in Nieuwendijk, klein plaatsje in Brabant maar het was echt helemaal te gek. Live zijn ze gewoon zo goed.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:02 schreef RemCOW het volgende:
[..]
OE! ik moet hun ook nog steeds een keer zien! Waar was dat?
Ik ga 7 juli naar Green Day in Ahoy.
heb ik ook al veel te lang niet meer gezienquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:42 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dat was in Nieuwendijk, klein plaatsje in Brabant maar het was echt helemaal te gek. Live zijn ze gewoon zo goed.
tip: http://greenlizard.fabchannel.com/![]()
Jaaa! Ik ook! En ik heb er zin inquote:
Want? Als je niet kan heb ik wel interesse in je kaartje trouwensquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:59 schreef ondeugend het volgende:
Ik hoop nog steeds Green Day... al ziet het er somber uit.
Ik ben gewond aan mijn voet en hoop dat het nog op tijd wat betert.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:07 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Want? Als je niet kan heb ik wel interesse in je kaartje trouwens. (n vriend van me wil ook mee
)
jammer genoeg geen dagkaarten voor te krijgen....helaasquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
19, 20 en 21 augustus naar Lowlands.....
aah, jij bent ook op dijkpop te vindenquote:
gaafquote:Op maandag 11 juli 2005 22:48 schreef Sylvana het volgende:
10 of 11 oktober naar Dreamtheater
En misschien dat ik daarvoor ook nog wel ergens heen ga, maar dat weet ik dus nog niet
Yeah ik doe met je mee!!! Maar eerst Brian Setzer in 013 nog even...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:23 schreef LissaP het volgende:
Sundance in eindhoven, 12 en 13 augustus geloof ik.....
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heb m'n kaartjes al liggen voor:
19-20-21/8 Lowlands
26/3 Depeche Mode, Ahoy
En in de planning zitten nog:
6/8 Skinny Puppy, Melkweg
7/9 Transplants, Melkweg
17/9 Bazar Curieux, Nighttown
en natuurlijk nog een rits gratis zomerfestivalletjes
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]Skinny Puppy kaartjes liggen klaar
En ik ga mee.... ow ja komt nog 1 bij: 26 oktober 2005 Tivoli - Tom McRae (voor Peaceman ook)quote:Op zondag 24 juli 2005 21:32 schreef peaceman het volgende:
19 t/m 21 augustus Biddinghuizen - Lowlands
3 september Melkweg - KT Tunstall
2 oktober Tivoli - Ozark Henry
28 oktober Ahoy - Bob Dylan
26 maart Ahoy - Depeche Mode
Makkelijk hč CTRL-C CTRL-V?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:16 schreef travelwoman het volgende:
Marillion 2+3 december in Tilburg en Utrecht
Heerlijk he computerenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:03 schreef hugoboss22 het volgende:
[..]
Makkelijk hč CTRL-C CTRL-V?
Ga je met mij mee???
Gezellig!!!! Welke dag wil jij gaan? Of wil je ook alle twee de dagen gaan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:01 schreef travelwoman het volgende:
[..]
Yessssssssssssssssss ik ga met je mee !![]()
Vrijdag of zaterdag,maakt me niet zoveel uit Waar wil je liever naartoe Tilburg of Utrecht?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:41 schreef hugoboss22 het volgende:
[..]
Gezellig!!!! Welke dag wil jij gaan? Of wil je ook alle twee de dagen gaan?
En t wasquote:
Eensch, m'n eerste keer SP was een succesquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
En t was [afbeelding]![]()
![]()
Dit was verreweg het beste concert van puppy dat ik gezien heb tot dusver. Het geluid was verpulverend en ze hebben vrijwel louter uit de oude doos gespeeld! Oghr was een brok energie!!![]()
Je hebt idd een van hun beste concerten sedert 10 jaar aanschouwd!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Eensch, m'n eerste keer SP was een succes![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
31 Oktober The White Stripes HMH
Transmission0 voor de derde keer als voorprogramma gezien en ik vind er nog steeds niets aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:55 schreef OMG het volgende:
Unsane. Donderdag.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:40 schreef NiteSpeed het volgende:
Sigur Rķs!
quote:Op maandag 5 september 2005 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
woensdag 7 september Kaiser Chiefs in Paradiso![]()
quote:05-02-06 Cryptopsy, Grave, Dew Scented, Aborted, Vensania - De Bosuil, Weert
Waar is dat?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:45 schreef icebliss het volgende:
Maxīmo Park (3 november)
komen die ook nog in de bewoonde wereld?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:04 schreef zwareshag het volgende:
Eerstvolgende niet-lokale concert wordt waarschijnlijk:
[cryptopsy]
maar dan 3 october in tivoliquote:
w00t! Green Lizard! Moet ik ook zien!quote:Op donderdag 15 september 2005 11:49 schreef avw1982 het volgende:
Goothstock 7 oktober in Ridderkerk. Vooral voor Green Lizard.![]()
Wanneer en waar??quote:Op donderdag 15 september 2005 11:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
echo and the bunnymen
En dat was gaaf. Toffe band in een goede zaal. Niet helemaal vol, wel lekker druk. Jammer dat ik het einde heb moeten missen om de trein te halen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
3 Oktober naar Killing Joke in de Melkweg.
Daarom staat de Melkweg ook op mijn boycotlijstje. Al relatief laat met je hoofdact beginnen en dat dan nog rustig een krap uur uitstellen is niet OV-vriendelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jammer dat ik het einde heb moeten missen om de trein te halen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:58 schreef peaceman het volgende:
16 oktober Great Lake Swimmers en Hal in Paradiso
Ik heb het tot nu toe maar 1 keer meegemaakt. Ik vind het een fijne zaal. Maar ik hoop inderdaad dat dit niet vaker gaat voorkomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarom staat de Melkweg ook op mijn boycotlijstje. Al relatief laat met je hoofdact beginnen en dat dan nog rustig een krap uur uitstellen is niet OV-vriendelijk.
Ik kan me dat goed voorstellen. Toch vind ik het een fijne zaal, maar ben ook niet afhankelijk van de trein....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarom staat de Melkweg ook op mijn boycotlijstje. Al relatief laat met je hoofdact beginnen en dat dan nog rustig een krap uur uitstellen is niet OV-vriendelijk.
Meppel of niet? Was best een gaaf optreden! Allen wel FOKking warmquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:08 schreef Duncan-Death het volgende:
Carnal Leftovers en See my solution.
Meestal is het geluid er prima (oa. Jeff Beck en de Bangles), maar bij Melissa Auf der Maur was het gewoon echt slecht. Iedere keer dat onze geachte bassiste zo vriendelijk was ook maar een vinger in de richting van haar instrument te bewegen was dat het enige wat je hoorde, geen gitaar, geen stem en zelfs geen drums meer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan me dat goed voorstellen. Toch vind ik het een fijne zaal, maar ben ook niet afhankelijk van de trein....
Het geluid is er primaNiet op veel plaatsen beter geluid gehoord.
lucky bastard.....quote:
quote:
Waar en wanneer treden die op in nederland dan?quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:50 schreef merdeka het volgende:
Ik wil graag in nov. Life of Agony zien in Nederland. Maar ik weet niet of dat ook gaat lukken, ik heb een kloteschema voor komende maand. In ieder geval heb ik alvast een kaartje
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:51 schreef DearPrudence het volgende:
Donderdag a.s. (27/10/05)
SUFJAN STEVENS![]()
![]()
Hoera, veel plezier he.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:09 schreef MonoSynth het volgende:
[..]De twee kaartjes zitten in mijn portemonnee, half zes zit ik in de trein, zeven uur ben ik in Amsterdam!
PS als iemand heeeel toevallig nog een kaartje heeft liggen dan weet ik daar wel een koper voor. Ik ga nu samen met mijn broertje en een vriend, maar ik ken een aantal mensen die te laat waren voor de voorverkoop.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:09 schreef MonoSynth het volgende:
[..]De twee kaartjes zitten in mijn portemonnee, half zes zit ik in de trein, zeven uur ben ik in Amsterdam!
sorry, ik heb er maar 2, enik ga samen met mijn zus.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:22 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
PS als iemand heeeel toevallig nog een kaartje heeft liggen dan weet ik daar wel een koper voor. Ik ga nu samen met mijn broertje en een vriend, maar ik ken een aantal mensen die te laat waren voor de voorverkoop.....
18-11, oudegracht in utrechtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:34 schreef diertjuh het volgende:
Waar en wanneer treden die op in nederland dan?
Misschien kan ik ook heen. Als het beetje lukt met geld en dergelijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |