quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:16 schreef wlsandman het volgende:
rockin park 26 juni
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:32 schreef Muurbloempje het volgende:
natuurlijk wil ik weten hoe het was!!!![]()
Ik ga dinsdag 31 mei naar Duran Duran, en daar ga ik heen omdat ze een van mijn favo bandjes waren uit de jaren '80 waarin ik opgroeide. Heb er enorm zin in en ik zal wel hees thuiskomen!!!
HEINEKEN MUSIC HALL, HERE WE COME... (dinnetje en ik...)![]()
Hier kan ik me wel in vinden. Mij deed het ook weinig.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hmmm, zoals belooft ff een uitleg over Escadron gister! Ik vond ze technisch goed spelen, het stond als een huis en het was rete strak! Maar; Ik werd er niet warm of koud van!Kan aan mij hebben gelegen, aan de zaal en/of aan de rest van het publiek (de band wilde wel) maar het deed me gewoon helemaal niks!
![]()
ich auch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Hey Remco,,,,,,,,,,,quote:Op maandag 30 mei 2005 10:09 schreef remco147 het volgende:
Bloempje....ik ga de 31e (morgen dus)! Ik heb er erg veel zin in!! Helaas geen Bravery in het voorprogramma, had ik wel een leuke opwarmer gevonden...heel veel plezier en wellicht zien we elkaar!
RemcoB
[..]
Er was een extra voorprogramma.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:04 schreef OMG het volgende:
Dinsdag 31 mei: ISIS + Jesu + Dälek - 013.
Ik heb er zin in, ook al spelen ze maar 1 of 2 nummers van Oceanic, heel Panopticon en niets ouds.
Taj Mahal! Die wil ik ooit nog eens zien in mij levenquote:Op zondag 29 mei 2005 11:01 schreef Ulx het volgende:
[afbeelding]
Iggy met Stooges moet ik gewoon een keer gezien hebben.
OE! ik moet hun ook nog steeds een keer zien! Waar was dat?quote:Op zondag 29 mei 2005 11:46 schreef avw1982 het volgende:
Gisteren bij Green Lizard geweest. Erg gaaf
Even een update hoe het wasquote:
Dat was niet zo netjes van je, toch niet gaan. En van mij ook niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Heb van de week nog gezegd dat ik zou komen, dus dat lijkt me wel zo netjes.
Ja, man, wat een prijs...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat was niet zo netjes van je, toch niet gaan. En van mij ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |