ja echt wel mazzel jij man. ik wilde deze week kaartjes halen. nog voordat ik het doorhad was het al uitverkocht. najah dan maar pennywise in melkweg volgende maandquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:36 schreef 513.guzzstyle het volgende:
zo ie zo staat pukkelpop op het programma, yeeh
en ik heb al kaartjes voor me first and the gimme gimies
tja, concerten voor de rest nog nix in de planning, maar als iemand een goed idee geeft voor de komende maand
mjah ik baal echt als een stekker dat ik daar geen kaartjes voor heb. gewoon 3 maanden van tevoren uitverkocht ofzo en dat in de melkweg. nog nooit meegemaakt...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:42 schreef 513.guzzstyle het volgende:
jaah, een broertje van een vriend van mij is zon wandelende concertenschema hij ligt iedereen in over concerten en hij haalt de kaartjes, maar ik zal hem es vertellen over pennywise, want hen moet ik ook nog echt es een keer zien, deconstruction tour was behoorlijk vet in de melkweg
Escadron, die staan zondag hier in de buurt, dus laat morgen maar even weten hoe dat was.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:49 schreef SicSicSics het volgende:
Vanavond Escadron, Cutting Daisy en Silence Before!
Als ik er aan denk na vanavond zal ik het even laten weten!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Escadron, die staan zondag hier in de buurt, dus laat morgen maar even weten hoe dat was.
ik ook erg veel zin in.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:37 schreef Ronhui het volgende:
Mijn eerstvolgende concert is niet echt een concert, het is het Defqon-1 festival.
Ik heb me laten vertellen dat ze aardig beïnvloed zijn door Slayer. Dat is altijd goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als ik er aan denk na vanavond zal ik het even laten weten!
Zal wel weer afgrijselijke takke herrie zijn! Heerlijk!![]()
heb je de nieuwe website al gezien? Ik had beter niet kunnen kijken, nu moet ik 3 weken lang de seconden gaan aftellen tot ik eindelijk kan gaan!quote:
Epica, Annatar.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Escadron, die staan zondag hier in de buurt, dus laat morgen maar even weten hoe dat was.
Morgen naar A Day's Work, bandje uit Alkmaar die de vorige keren erg goed waren. Aantal jaar niet gezien, dus ik ben benieuwd hoe dat tegenwoordig is.
Zondag dus onder andere Escadron, ook Mothers of Mercy en nog 4 bands.
18 Juni inderdaad FoR, Slayer, Black Sabbath, Machine Head, Motorhead, Rammstein etc.
26 Juni wil ik naar Parkpop voor Killing Joke, Tokyo Ska Paradise Orchestra, Fish.
Ook nog, inderdaad. Dat is over 2 weken al. Ga jij ook?quote:
Heb van de week nog gezegd dat ik zou komen, dus dat lijkt me wel zo netjes.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ook nog, inderdaad. Dat is over 2 weken al. Ga jij ook?
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:36 schreef Ascaroth het volgende:
Eerstvolgende: ISIS + Jesu + Dälek aankomende dinsdag in de 013.
Hmmm, zoals belooft ff een uitleg over Escadron gister! Ik vond ze technisch goed spelen, het stond als een huis en het was rete strak! Maar; Ik werd er niet warm of koud van!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat ze aardig beïnvloed zijn door Slayer. Dat is altijd goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |