Wanneer en waar??quote:Op donderdag 15 september 2005 11:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
echo and the bunnymen
En dat was gaaf. Toffe band in een goede zaal. Niet helemaal vol, wel lekker druk. Jammer dat ik het einde heb moeten missen om de trein te halen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
3 Oktober naar Killing Joke in de Melkweg.
Daarom staat de Melkweg ook op mijn boycotlijstje. Al relatief laat met je hoofdact beginnen en dat dan nog rustig een krap uur uitstellen is niet OV-vriendelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jammer dat ik het einde heb moeten missen om de trein te halen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:58 schreef peaceman het volgende:
16 oktober Great Lake Swimmers en Hal in Paradiso
Ik heb het tot nu toe maar 1 keer meegemaakt. Ik vind het een fijne zaal. Maar ik hoop inderdaad dat dit niet vaker gaat voorkomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarom staat de Melkweg ook op mijn boycotlijstje. Al relatief laat met je hoofdact beginnen en dat dan nog rustig een krap uur uitstellen is niet OV-vriendelijk.
Ik kan me dat goed voorstellen. Toch vind ik het een fijne zaal, maar ben ook niet afhankelijk van de trein....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarom staat de Melkweg ook op mijn boycotlijstje. Al relatief laat met je hoofdact beginnen en dat dan nog rustig een krap uur uitstellen is niet OV-vriendelijk.
Meppel of niet? Was best een gaaf optreden! Allen wel FOKking warmquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:08 schreef Duncan-Death het volgende:
Carnal Leftovers en See my solution.
Meestal is het geluid er prima (oa. Jeff Beck en de Bangles), maar bij Melissa Auf der Maur was het gewoon echt slecht. Iedere keer dat onze geachte bassiste zo vriendelijk was ook maar een vinger in de richting van haar instrument te bewegen was dat het enige wat je hoorde, geen gitaar, geen stem en zelfs geen drums meer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan me dat goed voorstellen. Toch vind ik het een fijne zaal, maar ben ook niet afhankelijk van de trein....
Het geluid is er primaNiet op veel plaatsen beter geluid gehoord.
lucky bastard.....quote:
quote:
Waar en wanneer treden die op in nederland dan?quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:50 schreef merdeka het volgende:
Ik wil graag in nov. Life of Agony zien in Nederland. Maar ik weet niet of dat ook gaat lukken, ik heb een kloteschema voor komende maand. In ieder geval heb ik alvast een kaartje
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:51 schreef DearPrudence het volgende:
Donderdag a.s. (27/10/05)
SUFJAN STEVENS![]()
![]()
Hoera, veel plezier he.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:09 schreef MonoSynth het volgende:
[..]De twee kaartjes zitten in mijn portemonnee, half zes zit ik in de trein, zeven uur ben ik in Amsterdam!
PS als iemand heeeel toevallig nog een kaartje heeft liggen dan weet ik daar wel een koper voor. Ik ga nu samen met mijn broertje en een vriend, maar ik ken een aantal mensen die te laat waren voor de voorverkoop.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:09 schreef MonoSynth het volgende:
[..]De twee kaartjes zitten in mijn portemonnee, half zes zit ik in de trein, zeven uur ben ik in Amsterdam!
sorry, ik heb er maar 2, enik ga samen met mijn zus.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:22 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
PS als iemand heeeel toevallig nog een kaartje heeft liggen dan weet ik daar wel een koper voor. Ik ga nu samen met mijn broertje en een vriend, maar ik ken een aantal mensen die te laat waren voor de voorverkoop.....
18-11, oudegracht in utrechtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:34 schreef diertjuh het volgende:
Waar en wanneer treden die op in nederland dan?
Misschien kan ik ook heen. Als het beetje lukt met geld en dergelijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |