En ik ga mee.... ow ja komt nog 1 bij: 26 oktober 2005 Tivoli - Tom McRae (voor Peaceman ook)quote:Op zondag 24 juli 2005 21:32 schreef peaceman het volgende:
19 t/m 21 augustus Biddinghuizen - Lowlands
3 september Melkweg - KT Tunstall
2 oktober Tivoli - Ozark Henry
28 oktober Ahoy - Bob Dylan
26 maart Ahoy - Depeche Mode
Makkelijk hè CTRL-C CTRL-V?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:16 schreef travelwoman het volgende:
Marillion 2+3 december in Tilburg en Utrecht
Heerlijk he computerenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:03 schreef hugoboss22 het volgende:
[..]
Makkelijk hè CTRL-C CTRL-V?
Ga je met mij mee???
Gezellig!!!! Welke dag wil jij gaan? Of wil je ook alle twee de dagen gaan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:01 schreef travelwoman het volgende:
[..]
Yessssssssssssssssss ik ga met je mee !![]()
Vrijdag of zaterdag,maakt me niet zoveel uit Waar wil je liever naartoe Tilburg of Utrecht?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:41 schreef hugoboss22 het volgende:
[..]
Gezellig!!!! Welke dag wil jij gaan? Of wil je ook alle twee de dagen gaan?
En t wasquote:
Eensch, m'n eerste keer SP was een succesquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
En t was [afbeelding]![]()
![]()
Dit was verreweg het beste concert van puppy dat ik gezien heb tot dusver. Het geluid was verpulverend en ze hebben vrijwel louter uit de oude doos gespeeld! Oghr was een brok energie!!![]()
Je hebt idd een van hun beste concerten sedert 10 jaar aanschouwd!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Eensch, m'n eerste keer SP was een succes![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
31 Oktober The White Stripes HMH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |