Ja naar werk is een probleem indeed. In vrijetijd weet ik t wel: 7/8 broek met tshirt op slippertjes. Of met polotje/overhemd.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik mis toch als man iets wat je kan aandoen als het onredelijk lekker weer is. Zeker naar m'n werk.
Ik heb al andere plannen gemaakt. Ga lekker naar de rivier. Daar heb je gras ipv al dat kutte zandquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
als je wilt... ik heb ook wel zin om naar het strand te gaan vanmiddag![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb al andere plannen gemaakt. Ga lekker naar de rivier. Daar heb je gras ipv al dat kutte zand
En lekker schoon ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb al andere plannen gemaakt. Ga lekker naar de rivier. Daar heb je gras ipv al dat kutte zand
Ik snap best dat je zo over haar denkt en snap ook dat je het tegen haar wilde zeggen. Maar je had t beter niet op FOK! kunnen neerzetten (alhoewel ik dit soort dingen geweldig vind om te lezen).quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik was er gisternacht al mee opgehouden voor de oplettenden onder U. Nu wordt me er naar gevraagd en geef ik antwoord, ik vind het prima zo. Soort zoekt soort.
Je kunt kloosterklusjesman worden. D'r is vast wel wat met d'r te regelen af en toequote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hahaha ze wil het klooster in he, ik ga niet in het klooster wonen..
wordt het kijken kijken maar niet aankomen.....
Ik ga ook niet het water in... bah water!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]bij ons zwommen er ooit ratten in de rivier
Ja maar zo handig ben ik nou ook weer niet hahahaha...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt kloosterklusjesman worden. D'r is vast wel wat met d'r te regelen af en toe
Voorzichtiger zijn?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:49 schreef purplerose het volgende:
Goeiemorgen allen!!
Ik en witte linnen broek is geen goede combinatie, die broek is dan binnen no-time vies
ontopic: Ik ben vanochtend single wakker geworden en ga straks op mijn balkonnetje de zon in
Nee, de zee is schoonquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En lekker schoon ook![]()
Hondepoep en smerig water
Minder uitzicht op leuke mannen
Vast minder lekkere broodjes en wijn
Dat velux raam met die reigerkak eropquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja maar zo handig ben ik nou ook weer niet hahahaha...
heb ook meer een aanstuur en praat beroep dus dat gaat niet lukken
@CherryLips, bij welk raam sliep jij ook alweer voordat ik je moeder wakker kus vannacht![]()
Uhhh jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, de zee is schoon
En ik ga er niet heen voor de mannen. Ik ga ook maar een tijdje 't klooster in denk ik
Juist als ik dan voorzichtig ben is het zo gebeurdquote:
Het is er erg gezellig kan ik je melden. Ik zit er al mijn hele leven.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga ook maar een tijdje 't klooster in denk ik
Ja, ik mag geen korte broek aan op m'n werk. En daar kan ik best begrip voor opbrengen, maar dan kan je ook niet meer iets heel zomers aandoen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Op mn vorige werk liep dr gewoon eentje in zn voetbal broekje![]()
Goed plan, moet je doen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:51 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga ook maar een tijdje 't klooster in denk ik
Vrouwenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
Juist als ik dan voorzichtig ben is het zo gebeurd
DAT WORDT NEUKEN.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is er erg gezellig kan ik je melden. Ik zit er al mijn hele leven.
Wil je me weg hebben?quote:
Mocht bij ons ook nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik mag geen korte broek aan op m'n werk. En daar kan ik best begrip voor opbrengen, maar dan kan je ook niet meer iets heel zomers aandoen.
Doe maar niet. Ik zie hem toch niet vandaag en ik wil niet dat andere mannen naar je kijken. Doe maar een burqa aan.quote:
Kee en via dat raam ken ik wel naar binnenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat velux raam met die reigerkak erop
DAAR hebben vrouwen wat aan, advies van vrouw tot vrouwquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:46 schreef Christine het volgende:
Thisbe > geen linnen aantrekken als je geen zin hebt om te strijken
Zullen we een commune oprichten?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:55 schreef purplerose het volgende:
Ik meld me ook maar bij een klooster denk, misschien zijn mannen toch mijn roeping niet. lekker chillen inhet klooster
Het is gewoon omdat het wit is, ofzoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Waarom moeten ze alles vies en kapot maken![]()
Waarom denk je dat ik op regen wacht?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kee en via dat raam ken ik wel naar binnen
(maak je het nog wel ff schoon dan)
Jaaaaaaaa, commune van de geile chickiesquote:
Geloof je in liefde op het eerste gezicht?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:56 schreef Thisbe het volgende:
Te laat Christine, ik heb al gestreken....Vandaag blijf ik de hele dag staan![]()
En nu moeten er wel mooie mannen rondlopen verdomme!![]()
A bit more information then we neededquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is zo warm dat ik geen eens kleren aanheb
zullen we met alle mannen van dit topic heel vaak langs gaan lopen, kijken of het dr opvaltquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geloof je in liefde op het eerste gezicht?
of moet ik nog een keer langslopen?
![]()
![]()
![]()
Als je een konijnenpak aantrekt dan zekerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zullen we met alle mannen van dit topic heel vaak langs gaan lopen, kijken of het dr opvalt![]()
wie heb je nou weer gen**ktquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik zit nog in m'n nachthemdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
A bit more information then we neededto know
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je een konijnenpak aantrekt dan zeker
Nergens last van hier en ik zit ook zonder airco. Kwestie van goede zomerbroeken kopenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mocht bij ons ook niet
En idd alle begrip voor
als ze goeie airco hebben niks aan de hand.
Dan krijg je de klap wel als je buiten komt
Je mag toch wel post ontvangen als je er eenmaal zit?quote:
Weer een reden om het huis uit te gaan: in studentenhuizen worden douches nooit schoongemaakt en heb je zulk soort problemen dus niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit nog in m'n nachthemd![]()
M'n moeder is de douche aan het schoonmaken en ik kan dus niet douchen![]()
Betaald dag vrij zijn is beterquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nergens last van hier en ik zit ook zonder airco. Kwestie van goede zomerbroeken kopen
Nog een half uur en dan even kijken of het echt zo warm buiten is: betaald op een terras zitten is ok!
Hier wordt nooit iets schoongemaakt. Nog beter.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weer een reden om het huis uit te gaan: in studentenhuizen worden douches nooit schoongemaakt en heb je zulk soort problemen dus niet.
True, true, maar dat kost me een verlofdagquote:
Hhhm kee ik pas er wel voor op..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op regen wacht?
http://img.photobucket.com/albums/v232/belovedruby/heronpoo.jpg
Ik ben mn overwerk aan het opnemen nu!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
True, true, maar dat kost me een verlofdag
En die heb ik nog hard nodig volgend jaar.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Hier gebeurt dat pas als mijn huisgenote bezoek krijgt, dan schrobt ze het hele huis van boven tot beneden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hier wordt nooit iets schoongemaakt. Nog beter.
Ik zou maar uitkijken, als ik schrikkend wakker word kan ik gaan slaanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:05 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm kee ik pas er wel voor op..
komt goed kom wel binnen..
Maar niet schrikken als je gezoent wordt dan vannachthe
Komt nog wel gastquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
Eigenlijk is het best raar he, tot een maand ofzo voor m'n 21e gaf ik geen fuck om een relatie en of sex en ineens wil je alles hebben.... En nu maak ik me soms zelfs zorgen dat ik nooit een relatie ofzo zal krijgen
I'm inquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:07 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil wel meedoen met die vrouwencommune!
Dan gaan we gezellig de hele dag theeleuten en aan elkaars haar zitten.
Misschien moeten we maar lesbisch worden, hoeven we ons ook geen zorgen te maken over eventuele zwangerschappen. Kunnen we de pil, condooms en hars, scheer en epileerspullen de deur uit doen![]()
Sinds mn huisgenoot een vriendin heeft maakt hij schoon. Ik kan ook rustig de afwas laten staan, hij doet het wel. Terwijl hij in de 9 maanden daarvoor dat ik hier woon geen één keer heeft schoongemaakt. Geen enkele fucking keer. Vrouwen kunnen dus ook een positieve invloed hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hier gebeurt dat pas als mijn huisgenote bezoek krijgt, dan schrobt ze het hele huis van boven tot beneden.![]()
Als je snel bent kan je nog net voor m'n huis gaan staan voor ik naar buiten kom.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:56 schreef Thisbe het volgende:
Te laat Christine, ik heb al gestreken....Vandaag blijf ik de hele dag staan![]()
En nu moeten er wel mooie mannen rondlopen verdomme!![]()
haha dat vroeg je niet aan mij vannachtquote:
Woeiiii dat klinkt goed!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:07 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil wel meedoen met die vrouwencommune!
Dan gaan we gezellig de hele dag theeleuten en aan elkaars haar zitten.
Misschien moeten we maar lesbisch worden, hoeven we ons ook geen zorgen te maken over eventuele zwangerschappen. Kunnen we de pil, condooms en hars, scheer en epileerspullen de deur uit doen![]()
Zal vast wel, maar soms heb ik een tijdje dat ik er me ff kut door voel, en vrienden die vreemd staan te kijken als je verteld dat je nog nooit wat gehad hebt (jah op m'n 13e ofzo) en ze vinden het al helemaal vreemd dat het me toen niks intreseerde. Maar goed ben met m'n rijbewijs ook laat, moet ik ook nog steeds halenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:08 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Komt nog wel gastUiteraard een dooddoener, maar het is wel de waarheid. Als je nu pas interesse hebt, heb je nog wel veel te ontdekken. Dat dat gepaard gaat met onzekerheid af en toe is jammer...maar het resultaat maakt alles goed.
hmm dat besef kreeg ik ineens toen ik 19 was, weet niet. Toen dacht ik ineens van shit, dalijk zit ik de rest van mijn leven alleen ofzo en sinds die tijd ben ik ook actief op zoek gegaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
Eigenlijk is het best raar he, tot een maand ofzo voor m'n 21e gaf ik geen fuck om een relatie en of sex en ineens wil je alles hebben.... En nu maak ik me soms zelfs zorgen dat ik nooit een relatie ofzo zal krijgen
hhm kee, handboeien mee en touwen mee bind ik je eerst wel vast en ga ik je dan wakker zoenenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou maar uitkijken, als ik schrikkend wakker word kan ik gaan slaan
Klopt, als mijn huisgenote een date mee naar huis brengt wordt zelfs de koelkast van te voren van binnen schoongemaakt. Dus mannen kunnen ook een positieve invloed op vrouwen hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Sinds mn huisgenoot een vriendin heeft maakt hij schoon. Ik kan ook rustig de afwas laten staan, hij doet het wel. Terwijl hij in de 9 maanden daarvoor dat ik hier woon geen één keer heeft schoongemaakt. Geen enkele fucking keer. Vrouwen kunnen dus ook een positieve invloed hebben.
Het begint nu een beetje eng te wordenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:11 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhm kee, handboeien mee en touwen mee bind ik je eerst wel vast en ga ik je dan wakker zoenenmaar moet het niet regenen vannacht
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:09 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha dat vroeg je niet aan mij vannacht
Vaag he, al boeide mij het ook weinig omdat de relatie van m'n ouders verre van optimaal was en ik daar absoluut geen zin in had. Voor m'n moeder is het misschien ook wel beter dat ik (of één van m'n broertjes) wat later op zich zelf gaat wonen, is ze ook niet zo alleen maar ik zie het allemaal wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
hmm dat besef kreeg ik ineens toen ik 19 was, weet niet. Toen dacht ik ineens van shit, dalijk zit ik de rest van mijn leven alleen ofzo en sinds die tijd ben ik ook actief op zoek gegaan.
Het is inderdaad zo'n ingeving ineens.
oo get a room you twoquote:
quote:
Het is jammer dat je niet in Apeldoorn woont...ik ken hier namelijk veel (leuke) single meisjes die ook nog nooit wat hebben gehad. Ik kwam er ook pas gister achter, maar ze bestaanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zal vast wel, maar soms heb ik een tijdje dat ik er me ff kut door voel, en vrienden die vreemd staan te kijken als je verteld dat je nog nooit wat gehad hebt (jah op m'n 13e ofzo) en ze vinden het al helemaal vreemd dat het me toen niks intreseerde. Maar goed ben met m'n rijbewijs ook laat, moet ik ook nog steeds halen
hhm kee dan neem ik de gok van het slaan welquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het begint nu een beetje eng te worden
Ik ben straks m'n OV kwijt, want mag lekker een baan gaan zoekenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben 23 en moet m'n rijbewijs ook nog halenMaar ik heb m'n OV
Je rijbewijs is totaal zinloos. Ik heb het wel maar ben alleen onder zware dwang achter het stuur te krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben 23 en moet m'n rijbewijs ook nog halenMaar ik heb m'n OV
Iddquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:11 schreef Metro2005 het volgende:
Het is inderdaad zo'n ingeving ineens.
Ik heb overigens dat - laat zijn met dingen - gevoel wel vaker.
Alsof ik een jaar of 5 achterloop met dingen als daten, uitgaan enzo.
er bekruipt me een deja vuquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:15 schreef Plato1980 het volgende:
Dit is eng zeg... Ik heb namelijk ook geen rijbewijs, ik begin een lineair verband te zien.![]()
Was je gisteravond toevallig op een bijeenkomst van SGP-jongeren of zo?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Het is jammer dat je niet in Apeldoorn woont...ik ken hier namelijk veel (leuke) single meisjes die ook nog nooit wat hebben gehad. Ik kwam er ook pas gister achter, maar ze bestaanGewoon goed zoeken.
Als het goed is ga ik dit weekend de binnenstad van Gorinchem weer is verkennenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Het is jammer dat je niet in Apeldoorn woont...ik ken hier namelijk veel (leuke) single meisjes die ook nog nooit wat hebben gehad. Ik kwam er ook pas gister achter, maar ze bestaanGewoon goed zoeken.
Dat heb ik meer met mn fiets. Lang leve de autoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je rijbewijs is totaal zinloos. Ik heb het wel maar ben alleen onder zware dwang achter het stuur te krijgen.
Mijn stelling gaat wel op, want jij behoort niet tot de eeuwige singles.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
er bekruipt me een deja vu
volgens mij hadden we dit al een keer besproken
overigens: ik heb wel een rijbewijs, alweer 4 jaartjes dus je stelling gaat niet op
Bijgekletst met een oude vriendin van me onder het genot van champagne.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was je gisteravond toevallig op een bijeenkomst van SGP-jongeren of zo?![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was je gisteravond toevallig op een bijeenkomst van SGP-jongeren of zo?![]()
Nou ja, zinloos. Een beetje bedrijf vraagt erna. Voor solliciteren is het een pre in ieder geval. Dat je er voor de rest niets mee doet, snap ik. Het liefst wilde ik dat het werk van me wat dichterbij was, maar je kunt niet alles hebben. En je raakt het rijden gewend, gevaarlijk maar waar: de route wordt een routine...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je rijbewijs is totaal zinloos. Ik heb het wel maar ben alleen onder zware dwang achter het stuur te krijgen.
Dat is denk ik heel erg afhankelijk van je situatie. Als je alles in de buurt hebt of heel goed bereikbaar met het OV dan ben je denk ik inderdaad minder snel geneigd de auto te pakken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hebben die vriendinnen toevallig zin in een weekendje Leiden?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:18 schreef WeirdMicky het volgende:
Bijgekletst met een oude vriendin van me onder het genot van champagne.En die liet foto's zien van dr vriendinnen...kon me niet voorstellen dat ze nog nooit hadden gezoend/vriendje hadden gehad.
Ik niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ben straks m'n OV kwijt, want mag lekker een baan gaan zoeken.
En je hebt ze niet even mijn telefoonnummer gegeven?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hier eeuwig single, al 9 jaar mijn rijbewijs, 1 auto total loss al en nu een gezinsautoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn stelling gaat wel op, want jij behoort niet tot de eeuwige singles.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |