quote:
Het is jammer dat je niet in Apeldoorn woont...ik ken hier namelijk veel (leuke) single meisjes die ook nog nooit wat hebben gehad. Ik kwam er ook pas gister achter, maar ze bestaanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zal vast wel, maar soms heb ik een tijdje dat ik er me ff kut door voel, en vrienden die vreemd staan te kijken als je verteld dat je nog nooit wat gehad hebt (jah op m'n 13e ofzo) en ze vinden het al helemaal vreemd dat het me toen niks intreseerde. Maar goed ben met m'n rijbewijs ook laat, moet ik ook nog steeds halen
hhm kee dan neem ik de gok van het slaan welquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het begint nu een beetje eng te worden
Ik ben straks m'n OV kwijt, want mag lekker een baan gaan zoekenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben 23 en moet m'n rijbewijs ook nog halenMaar ik heb m'n OV
Je rijbewijs is totaal zinloos. Ik heb het wel maar ben alleen onder zware dwang achter het stuur te krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben 23 en moet m'n rijbewijs ook nog halenMaar ik heb m'n OV
Iddquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:11 schreef Metro2005 het volgende:
Het is inderdaad zo'n ingeving ineens.
Ik heb overigens dat - laat zijn met dingen - gevoel wel vaker.
Alsof ik een jaar of 5 achterloop met dingen als daten, uitgaan enzo.
er bekruipt me een deja vuquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:15 schreef Plato1980 het volgende:
Dit is eng zeg... Ik heb namelijk ook geen rijbewijs, ik begin een lineair verband te zien.![]()
Was je gisteravond toevallig op een bijeenkomst van SGP-jongeren of zo?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Het is jammer dat je niet in Apeldoorn woont...ik ken hier namelijk veel (leuke) single meisjes die ook nog nooit wat hebben gehad. Ik kwam er ook pas gister achter, maar ze bestaanGewoon goed zoeken.
Als het goed is ga ik dit weekend de binnenstad van Gorinchem weer is verkennenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Het is jammer dat je niet in Apeldoorn woont...ik ken hier namelijk veel (leuke) single meisjes die ook nog nooit wat hebben gehad. Ik kwam er ook pas gister achter, maar ze bestaanGewoon goed zoeken.
Dat heb ik meer met mn fiets. Lang leve de autoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je rijbewijs is totaal zinloos. Ik heb het wel maar ben alleen onder zware dwang achter het stuur te krijgen.
Mijn stelling gaat wel op, want jij behoort niet tot de eeuwige singles.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
er bekruipt me een deja vu
volgens mij hadden we dit al een keer besproken
overigens: ik heb wel een rijbewijs, alweer 4 jaartjes dus je stelling gaat niet op
Bijgekletst met een oude vriendin van me onder het genot van champagne.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was je gisteravond toevallig op een bijeenkomst van SGP-jongeren of zo?![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was je gisteravond toevallig op een bijeenkomst van SGP-jongeren of zo?![]()
Nou ja, zinloos. Een beetje bedrijf vraagt erna. Voor solliciteren is het een pre in ieder geval. Dat je er voor de rest niets mee doet, snap ik. Het liefst wilde ik dat het werk van me wat dichterbij was, maar je kunt niet alles hebben. En je raakt het rijden gewend, gevaarlijk maar waar: de route wordt een routine...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je rijbewijs is totaal zinloos. Ik heb het wel maar ben alleen onder zware dwang achter het stuur te krijgen.
Dat is denk ik heel erg afhankelijk van je situatie. Als je alles in de buurt hebt of heel goed bereikbaar met het OV dan ben je denk ik inderdaad minder snel geneigd de auto te pakken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hebben die vriendinnen toevallig zin in een weekendje Leiden?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:18 schreef WeirdMicky het volgende:
Bijgekletst met een oude vriendin van me onder het genot van champagne.En die liet foto's zien van dr vriendinnen...kon me niet voorstellen dat ze nog nooit hadden gezoend/vriendje hadden gehad.
Ik niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ben straks m'n OV kwijt, want mag lekker een baan gaan zoeken.
En je hebt ze niet even mijn telefoonnummer gegeven?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hier eeuwig single, al 9 jaar mijn rijbewijs, 1 auto total loss al en nu een gezinsautoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn stelling gaat wel op, want jij behoort niet tot de eeuwige singles.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |