A bit more information then we neededquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is zo warm dat ik geen eens kleren aanheb
zullen we met alle mannen van dit topic heel vaak langs gaan lopen, kijken of het dr opvaltquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geloof je in liefde op het eerste gezicht?
of moet ik nog een keer langslopen?
![]()
![]()
![]()
Als je een konijnenpak aantrekt dan zekerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zullen we met alle mannen van dit topic heel vaak langs gaan lopen, kijken of het dr opvalt![]()
wie heb je nou weer gen**ktquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik zit nog in m'n nachthemdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
A bit more information then we neededto know
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je een konijnenpak aantrekt dan zeker
Nergens last van hier en ik zit ook zonder airco. Kwestie van goede zomerbroeken kopenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mocht bij ons ook niet
En idd alle begrip voor
als ze goeie airco hebben niks aan de hand.
Dan krijg je de klap wel als je buiten komt
Je mag toch wel post ontvangen als je er eenmaal zit?quote:
Weer een reden om het huis uit te gaan: in studentenhuizen worden douches nooit schoongemaakt en heb je zulk soort problemen dus niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit nog in m'n nachthemd![]()
M'n moeder is de douche aan het schoonmaken en ik kan dus niet douchen![]()
Betaald dag vrij zijn is beterquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nergens last van hier en ik zit ook zonder airco. Kwestie van goede zomerbroeken kopen
Nog een half uur en dan even kijken of het echt zo warm buiten is: betaald op een terras zitten is ok!
Hier wordt nooit iets schoongemaakt. Nog beter.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weer een reden om het huis uit te gaan: in studentenhuizen worden douches nooit schoongemaakt en heb je zulk soort problemen dus niet.
True, true, maar dat kost me een verlofdagquote:
Hhhm kee ik pas er wel voor op..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op regen wacht?
http://img.photobucket.com/albums/v232/belovedruby/heronpoo.jpg
Ik ben mn overwerk aan het opnemen nu!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
True, true, maar dat kost me een verlofdag
En die heb ik nog hard nodig volgend jaar.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Hier gebeurt dat pas als mijn huisgenote bezoek krijgt, dan schrobt ze het hele huis van boven tot beneden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hier wordt nooit iets schoongemaakt. Nog beter.
Ik zou maar uitkijken, als ik schrikkend wakker word kan ik gaan slaanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:05 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm kee ik pas er wel voor op..
komt goed kom wel binnen..
Maar niet schrikken als je gezoent wordt dan vannachthe
Komt nog wel gastquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
Eigenlijk is het best raar he, tot een maand ofzo voor m'n 21e gaf ik geen fuck om een relatie en of sex en ineens wil je alles hebben.... En nu maak ik me soms zelfs zorgen dat ik nooit een relatie ofzo zal krijgen
I'm inquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:07 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil wel meedoen met die vrouwencommune!
Dan gaan we gezellig de hele dag theeleuten en aan elkaars haar zitten.
Misschien moeten we maar lesbisch worden, hoeven we ons ook geen zorgen te maken over eventuele zwangerschappen. Kunnen we de pil, condooms en hars, scheer en epileerspullen de deur uit doen![]()
Sinds mn huisgenoot een vriendin heeft maakt hij schoon. Ik kan ook rustig de afwas laten staan, hij doet het wel. Terwijl hij in de 9 maanden daarvoor dat ik hier woon geen één keer heeft schoongemaakt. Geen enkele fucking keer. Vrouwen kunnen dus ook een positieve invloed hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hier gebeurt dat pas als mijn huisgenote bezoek krijgt, dan schrobt ze het hele huis van boven tot beneden.![]()
Als je snel bent kan je nog net voor m'n huis gaan staan voor ik naar buiten kom.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:56 schreef Thisbe het volgende:
Te laat Christine, ik heb al gestreken....Vandaag blijf ik de hele dag staan![]()
En nu moeten er wel mooie mannen rondlopen verdomme!![]()
haha dat vroeg je niet aan mij vannachtquote:
Woeiiii dat klinkt goed!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:07 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil wel meedoen met die vrouwencommune!
Dan gaan we gezellig de hele dag theeleuten en aan elkaars haar zitten.
Misschien moeten we maar lesbisch worden, hoeven we ons ook geen zorgen te maken over eventuele zwangerschappen. Kunnen we de pil, condooms en hars, scheer en epileerspullen de deur uit doen![]()
Zal vast wel, maar soms heb ik een tijdje dat ik er me ff kut door voel, en vrienden die vreemd staan te kijken als je verteld dat je nog nooit wat gehad hebt (jah op m'n 13e ofzo) en ze vinden het al helemaal vreemd dat het me toen niks intreseerde. Maar goed ben met m'n rijbewijs ook laat, moet ik ook nog steeds halenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:08 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Komt nog wel gastUiteraard een dooddoener, maar het is wel de waarheid. Als je nu pas interesse hebt, heb je nog wel veel te ontdekken. Dat dat gepaard gaat met onzekerheid af en toe is jammer...maar het resultaat maakt alles goed.
hmm dat besef kreeg ik ineens toen ik 19 was, weet niet. Toen dacht ik ineens van shit, dalijk zit ik de rest van mijn leven alleen ofzo en sinds die tijd ben ik ook actief op zoek gegaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
Eigenlijk is het best raar he, tot een maand ofzo voor m'n 21e gaf ik geen fuck om een relatie en of sex en ineens wil je alles hebben.... En nu maak ik me soms zelfs zorgen dat ik nooit een relatie ofzo zal krijgen
hhm kee, handboeien mee en touwen mee bind ik je eerst wel vast en ga ik je dan wakker zoenenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou maar uitkijken, als ik schrikkend wakker word kan ik gaan slaan
Klopt, als mijn huisgenote een date mee naar huis brengt wordt zelfs de koelkast van te voren van binnen schoongemaakt. Dus mannen kunnen ook een positieve invloed op vrouwen hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Sinds mn huisgenoot een vriendin heeft maakt hij schoon. Ik kan ook rustig de afwas laten staan, hij doet het wel. Terwijl hij in de 9 maanden daarvoor dat ik hier woon geen één keer heeft schoongemaakt. Geen enkele fucking keer. Vrouwen kunnen dus ook een positieve invloed hebben.
Het begint nu een beetje eng te wordenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:11 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhm kee, handboeien mee en touwen mee bind ik je eerst wel vast en ga ik je dan wakker zoenenmaar moet het niet regenen vannacht
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:09 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha dat vroeg je niet aan mij vannacht
Vaag he, al boeide mij het ook weinig omdat de relatie van m'n ouders verre van optimaal was en ik daar absoluut geen zin in had. Voor m'n moeder is het misschien ook wel beter dat ik (of één van m'n broertjes) wat later op zich zelf gaat wonen, is ze ook niet zo alleen maar ik zie het allemaal wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
hmm dat besef kreeg ik ineens toen ik 19 was, weet niet. Toen dacht ik ineens van shit, dalijk zit ik de rest van mijn leven alleen ofzo en sinds die tijd ben ik ook actief op zoek gegaan.
Het is inderdaad zo'n ingeving ineens.
oo get a room you twoquote:
quote:
Het is jammer dat je niet in Apeldoorn woont...ik ken hier namelijk veel (leuke) single meisjes die ook nog nooit wat hebben gehad. Ik kwam er ook pas gister achter, maar ze bestaanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zal vast wel, maar soms heb ik een tijdje dat ik er me ff kut door voel, en vrienden die vreemd staan te kijken als je verteld dat je nog nooit wat gehad hebt (jah op m'n 13e ofzo) en ze vinden het al helemaal vreemd dat het me toen niks intreseerde. Maar goed ben met m'n rijbewijs ook laat, moet ik ook nog steeds halen
hhm kee dan neem ik de gok van het slaan welquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het begint nu een beetje eng te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |