En dan nog een wit paard ook. Vraag 't eens aan Sinterklaas hoe-ie dat doet?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:31 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel een beetje goed paard kost![]()
Dan heb je geen geld meer voor personeel..
CherryLips mag ik het vannacht weer proberen??
Ik blijf als echte FOKnerd binnen achter de computer zitten om aan mijn doelstelling van 1000 woorden per dag te voldoen. (Nee niet 1.000 woorden op FOKquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga zo ook naar buiten!
FF douchen en de zon in![]()
Neuh zal heel zachtjes doen en heel stil je kamer binnenkomen en dan heel lief en heel zacht je lippen kussenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je m'n ouders maar niet wakker maakt
ZO lang ga ik niet wachten als je het niet erg vindquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nog een uurtje en dan ga ik lekker de zon in
Ik heb mezelf een dagje strand door de neus geboord vrees ikquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nog een uurtje en dan ga ik lekker de zon in
Het is nog maar een maandje en dan ben ik hier waarschijnlijk pleite (m'n handen zijn net blokken ijs op dit moment... )quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:30 schreef MSXUser het volgende:
Buiten is het 30 graden en ik zit binnen te blauwbekken vanwege die !$@!%! airco hier
(net gemeten... 18 graden hier binnen)
Ik mis elke zomer weer mijn werk in de koelcel (4-6 graden is perfect). 30 graden is prima om je hersens uit te zetten en lekker te liggen bakken, maar iets minder geschikt als er ook nog iets moet gebeuren (wat ik mijn baas nog niet uit zijn hoofd heb weten te praten).quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:30 schreef MSXUser het volgende:
Buiten is het 30 graden en ik zit binnen te blauwbekken vanwege die !$@!%! airco hier
(net gemeten... 18 graden hier binnen)
Ja ben toch zeker sinterklaas niet..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan nog een wit paard ook. Vraag 't eens aan Sinterklaas hoe-ie dat doet?
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:34 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb mezelf een dagje strand door de neus geboord vrees ik
Ja Sabrina, bespring hem!quote:
Uh? Daar hebben we 't op MSN nog wel overquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:34 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Het is nog maar een maandje en dan ben ik hier waarschijnlijk pleite (m'n handen zijn net blokken ijs op dit moment... )
Doe je goed!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een dagje strand door de neus geboord vrees ik
Ik zie een win-win situationquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja ben toch zeker sinterklaas niet..
En dan heeft CherryLips mij maar 1 dag per jaar en nu kan zij mij elke dag hebben![]()
Na al die delen zou ik toch moeten laten zien dat ik er wat van heb opgestoken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Goed zo!
Dat is de aanpak die we willen zien
gelijk kussen![]()
Love is in the air
Nou ik weet niet wat je nog meer kan bedoelen met een kusje. Ik gaf hem dus een kusje, niks meer, niks minder.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja Sabrina, bespring hem!![]()
Of bedoelde je wellicht iets anders?![]()
Ow zie je meer dan ik hahaquote:
witte linnen broekquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:41 schreef Thisbe het volgende:
Loooooooove is in the air![]()
Wat denken jullie, zal ik mijn witte linnen broek aandoen? Ik haat strijken
Doen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:41 schreef Thisbe het volgende:
Linnen broekquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:41 schreef Thisbe het volgende:
Ga je alleenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:41 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou nog gebeld worden als er naar het strand gegaan zou worden. Werd net wakker gebeld door een afgeschermd nummer en was te laat met opnemen. En ik heb 't nummer niet dus kan ook niet terugbellen
Heb een beetje vertrouwenquote:
als je wilt... ik heb ook wel zin om naar het strand te gaan vanmiddagquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:41 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou nog gebeld worden als er naar het strand gegaan zou worden. Werd net wakker gebeld door een afgeschermd nummer en was te laat met opnemen. En ik heb 't nummer niet dus kan ook niet terugbellen
Op mn vorige werk liep dr gewoon eentje in zn voetbal broekjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik mis toch als man iets wat je kan aandoen als het onredelijk lekker weer is. Zeker naar m'n werk.
Het is een broek hoor, geen minirokjequote:
Het is schering en inslag met witte linnen broeken hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:41 schreef Thisbe het volgende:
Hahaha ze wil het klooster in he, ik ga niet in het klooster wonen..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb een beetje vertrouwen
All in good time... all in good time...
een mooie witte linnen broek die een klein beetje doorschijnt is ook bestquote:
Ja naar werk is een probleem indeed. In vrijetijd weet ik t wel: 7/8 broek met tshirt op slippertjes. Of met polotje/overhemd.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik mis toch als man iets wat je kan aandoen als het onredelijk lekker weer is. Zeker naar m'n werk.
Ik heb al andere plannen gemaakt. Ga lekker naar de rivier. Daar heb je gras ipv al dat kutte zandquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
als je wilt... ik heb ook wel zin om naar het strand te gaan vanmiddag![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb al andere plannen gemaakt. Ga lekker naar de rivier. Daar heb je gras ipv al dat kutte zand
En lekker schoon ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb al andere plannen gemaakt. Ga lekker naar de rivier. Daar heb je gras ipv al dat kutte zand
Ik snap best dat je zo over haar denkt en snap ook dat je het tegen haar wilde zeggen. Maar je had t beter niet op FOK! kunnen neerzetten (alhoewel ik dit soort dingen geweldig vind om te lezen).quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik was er gisternacht al mee opgehouden voor de oplettenden onder U. Nu wordt me er naar gevraagd en geef ik antwoord, ik vind het prima zo. Soort zoekt soort.
Je kunt kloosterklusjesman worden. D'r is vast wel wat met d'r te regelen af en toequote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hahaha ze wil het klooster in he, ik ga niet in het klooster wonen..
wordt het kijken kijken maar niet aankomen.....
Ik ga ook niet het water in... bah water!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]bij ons zwommen er ooit ratten in de rivier
Ja maar zo handig ben ik nou ook weer niet hahahaha...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt kloosterklusjesman worden. D'r is vast wel wat met d'r te regelen af en toe
Voorzichtiger zijn?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:49 schreef purplerose het volgende:
Goeiemorgen allen!!
Ik en witte linnen broek is geen goede combinatie, die broek is dan binnen no-time vies
ontopic: Ik ben vanochtend single wakker geworden en ga straks op mijn balkonnetje de zon in
Nee, de zee is schoonquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En lekker schoon ook![]()
Hondepoep en smerig water
Minder uitzicht op leuke mannen
Vast minder lekkere broodjes en wijn
Dat velux raam met die reigerkak eropquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja maar zo handig ben ik nou ook weer niet hahahaha...
heb ook meer een aanstuur en praat beroep dus dat gaat niet lukken
@CherryLips, bij welk raam sliep jij ook alweer voordat ik je moeder wakker kus vannacht![]()
Uhhh jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, de zee is schoon
En ik ga er niet heen voor de mannen. Ik ga ook maar een tijdje 't klooster in denk ik
Juist als ik dan voorzichtig ben is het zo gebeurdquote:
Het is er erg gezellig kan ik je melden. Ik zit er al mijn hele leven.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga ook maar een tijdje 't klooster in denk ik
Ja, ik mag geen korte broek aan op m'n werk. En daar kan ik best begrip voor opbrengen, maar dan kan je ook niet meer iets heel zomers aandoen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Op mn vorige werk liep dr gewoon eentje in zn voetbal broekje![]()
Goed plan, moet je doen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:51 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga ook maar een tijdje 't klooster in denk ik
Vrouwenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
Juist als ik dan voorzichtig ben is het zo gebeurd
DAT WORDT NEUKEN.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is er erg gezellig kan ik je melden. Ik zit er al mijn hele leven.
Wil je me weg hebben?quote:
Mocht bij ons ook nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik mag geen korte broek aan op m'n werk. En daar kan ik best begrip voor opbrengen, maar dan kan je ook niet meer iets heel zomers aandoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |