Uh? Daar hebben we 't op MSN nog wel overquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:34 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Het is nog maar een maandje en dan ben ik hier waarschijnlijk pleite (m'n handen zijn net blokken ijs op dit moment... )
Doe je goed!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een dagje strand door de neus geboord vrees ik
Ik zie een win-win situationquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja ben toch zeker sinterklaas niet..
En dan heeft CherryLips mij maar 1 dag per jaar en nu kan zij mij elke dag hebben![]()
Na al die delen zou ik toch moeten laten zien dat ik er wat van heb opgestoken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Goed zo!
Dat is de aanpak die we willen zien
gelijk kussen![]()
Love is in the air
Nou ik weet niet wat je nog meer kan bedoelen met een kusje. Ik gaf hem dus een kusje, niks meer, niks minder.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja Sabrina, bespring hem!![]()
Of bedoelde je wellicht iets anders?![]()
Ow zie je meer dan ik hahaquote:
witte linnen broekquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:41 schreef Thisbe het volgende:
Loooooooove is in the air![]()
Wat denken jullie, zal ik mijn witte linnen broek aandoen? Ik haat strijken
Doen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:41 schreef Thisbe het volgende:
Linnen broekquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:41 schreef Thisbe het volgende:
Ga je alleenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:41 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou nog gebeld worden als er naar het strand gegaan zou worden. Werd net wakker gebeld door een afgeschermd nummer en was te laat met opnemen. En ik heb 't nummer niet dus kan ook niet terugbellen
Heb een beetje vertrouwenquote:
als je wilt... ik heb ook wel zin om naar het strand te gaan vanmiddagquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:41 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou nog gebeld worden als er naar het strand gegaan zou worden. Werd net wakker gebeld door een afgeschermd nummer en was te laat met opnemen. En ik heb 't nummer niet dus kan ook niet terugbellen
Op mn vorige werk liep dr gewoon eentje in zn voetbal broekjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik mis toch als man iets wat je kan aandoen als het onredelijk lekker weer is. Zeker naar m'n werk.
Het is een broek hoor, geen minirokjequote:
Het is schering en inslag met witte linnen broeken hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:41 schreef Thisbe het volgende:
Hahaha ze wil het klooster in he, ik ga niet in het klooster wonen..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb een beetje vertrouwen
All in good time... all in good time...
een mooie witte linnen broek die een klein beetje doorschijnt is ook bestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |