maarre wanneer doe je weer eens een fotosoep van een auto?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:06 schreef markyb het volgende:
daar heb je het al, die 30k+ers kenne me nie meer
jij bent van 100.000 na mij, dat zou je nooit kunnen wetenquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:10 schreef teringjakkie het volgende:
was je niet ooit eens in de krant?
wegens een verkrachting o.i.d?
je vind jezelf geweldig oldbie hé?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:11 schreef markyb het volgende:
[..]
jij bent van 100.000 na mij, dat zou je nooit kunnen weten
das gebruik maken van een sig van weet ik veel wiequote:op vrijdag 27 mei 2005 01:18 schreef markyb het volgende:
maargoed, ouwe koeien zijn er om in de sloo..... uit de sloot te trekken
er is een user die iets van oude koeien uit de sloot halen in zijn sig heeft.quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:21 schreef markyb het volgende:
snap je zelf wat je zei> ik niet namelijk...
dat was hij inderdaad.quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:28 schreef kastanova het volgende:
jij was toch altijd al zo'n suffe kutuser hé?
was kasta, wasquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:28 schreef kastanova het volgende:
jij was toch altijd al zo'n suffe kutuser hé?
het is niet veranderd?quote:
zomaar een vraagje tussendoor hé; waarom post jij eigenlijk vrijwel nooit in normale topicsquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:33 schreef printscreen het volgende:
[..]
het is niet veranderd?
damn, sommige users leren het nooit
geloof je het als ik zeg dat ik te verlegen en onzeker ben?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
zomaar een vraagje tussendoor hé; waarom post jij eigenlijk vrijwel nooit in normale topics.
waarom moeten het altijd van die hersenloze, nietszeggende topics zijn?
en dit bedoel ik voor de verandering eens niet beledigend.
neequote:op vrijdag 27 mei 2005 01:36 schreef printscreen het volgende:
[..]
geloof je het als ik zeg dat ik te verlegen en onzeker ben?
als ze over straat loopt ... dit het escape momentquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:36 schreef printscreen het volgende:
[..]
quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:36 schreef printscreen het volgende:
[..]
dan zul je ook wel weer verlegen zijn om `m nu je vraag aan `m te stellen.quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:36 schreef printscreen het volgende:
[..]
en waar in dat topic zie jij een post van mij?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
nee.
posten in een topic als dna profiel en vingerafdruk afnemen van iedere nederlander (zomaar een voorbeeldje) heeft toch niets met onzeker-, danwel verlegenheid te maken.
zie je nu heb je al een grote bekquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:43 schreef printscreen het volgende:
[..]
en waar in dat topic zie jij een post van mij?
tief jij eens snel opquote:
ik kwam hier geheel per ongeluk ja!quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:44 schreef printscreen het volgende:
[..]
tief jij eens snel op
jij en hier posten, mijn hart wat doe je![]()
niet, dát is m'n punt juist...quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:43 schreef printscreen het volgende:
[..]
en waar in dat topic zie jij een post van mij?
nikkyquote:
quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:46 schreef printscreen het volgende:
wat een gelul over het feit waar en hoe ik post
ik post dus ik besta
mag toch hopen dat het niet daarom gingquote:
soms kom ik best wel buiten ovjl hoorquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
niet, dát is m'n punt juist...
je zegt dat je niet buiten de kuttopics komt, omdat je te verlegen en onzeker (uhuh. ) bent om in normale topics te posten...
dan is mijn vraag wat verlegen- en/of onzekerheid te maken heeft met het posten in bijvoorbeeld zo'n topic.
ik hoor je rammen op je toetsenbord jaquote:
en daarom bevind je je dus ook zo consequent tussen de onzekere en verlegen mannetjes?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:48 schreef printscreen het volgende:
[..]
soms kom ik best wel buiten ovjl hoor
maar geloof me, ik durf vaak echt niet te reageren
gelukkig ram ik niet net zo hard als jij je stoel aanschuiftquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:49 schreef printscreen het volgende:
[..]
ik hoor je rammen op je toetsenbord ja
en? bevalt het?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:49 schreef conflict het volgende:
ik heb net xtc op.
was het wel de afgekeurde?quote:
zoals jij?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
en daarom bevind je je dus ook zo consequent tussen de onzekere en verlegen mannetjes?
dan blaft iig de hand van de burenquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:49 schreef -sl- het volgende:
[..]
gelukkig ram ik niet net zo hard als jij je stoel aanschuift
nog sneller?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:51 schreef armanimania het volgende:
[..]
werkt je internet daardoor niet wat sneller?
een hand die blaftquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:52 schreef printscreen het volgende:
[..]
dan blaft iig de hand van de buren
wie zegt dat je je moet verdedigen? ik gaf notabene vantevoren aan dat het slechts een vraag was.quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:51 schreef printscreen het volgende:
[..]
zoals jij?
vraag me af waarom ik mezelf moet verdedigen hier, ik plaats posten op fok!, so what is your point?
1:53 momenteelquote:
quote:
een vraag die aangaf dat ik niet op fok! thuis hoor in mijn ogenquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
wie zegt dat je je moet verdedigen? ik gaf notabene vantevoren aan dat het slechts een vraag was.
dat jij echter in de verdediging spríngt is weer een ander verhaal.
gelukkig, je kent me nietquote:
je vindt dat je niet thuishoort op fok?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:54 schreef printscreen het volgende:
een vraag die aangaf dat ik niet op fok! thuis hoor in mijn ogen
wees daar maar blij om want die hand van de buren kan aardig tekeer gaanquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:54 schreef -sl- het volgende:
ik ook
wat goed.
maar ik heb nog geen hand horen blaffen
ik heb je volgens mij al eens voorbij zien komen. maar wie je bent???quote:
die is iets doen wat al lang geleden wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
dan zou jij de eerste zijn die vertrok?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
je vindt dat je niet thuishoort op fok?.
dachten er maar meer notoite slowchatters zo over.
quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:56 schreef nikky het volgende:
[..]
ik heb je volgens mij al eens voorbij zien komen. maar wie je bent???.
quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:56 schreef nikky het volgende:
[..]
ik heb je volgens mij al eens voorbij zien komen. maar wie je bent???.
als je maar niet van je stoel afgaat als ik op 1 oor ligquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:56 schreef printscreen het volgende:
[..]
wees daar maar blij om want die hand van de buren kan aardig tekeer gaan
ik kan tegenwoordig de stoelen aanschuiven zonder te schuivenquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:57 schreef -sl- het volgende:
[..]
als je maar niet van je stoel afgaat als ik op 1 oor lig
iemadn van essel maar daar houd het ook op dan.quote:
de link tussen hem en mij heb je ook niet?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:59 schreef nikky het volgende:
[..]
iemadn van essel maar daar houd het ook op dan..
dan heb je aardig wat gemistquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:59 schreef nikky het volgende:
[..]
iemadn van essel maar daar houd het ook op dan..
nee.quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:00 schreef printscreen het volgende:
[..]
de link tussen hem en mij heb je ook niet?
ik mis de laatste tijd vanallesquote:
dus dan doe je de stoelen aan?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:59 schreef printscreen het volgende:
[..]
ik kan tegenwoordig de stoelen aanschuiven zonder te schuiven
ja maar ik ben niet vanalles..quote:
jij hebt mail.quote:
-sl- heeft mij ooit hier geintroduceerdquote:
ach, welneequote:
da's een heelmaf(.gif) kruisje iddquote:
was ik daarbij dan?quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:03 schreef printscreen het volgende:
[..]
-sl- heeft mij ooit hier geintroduceerd
jahquote:
quote:
snap ook niet waar je het aan moetquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:04 schreef printscreen het volgende:
[..]
jah
en het kloterige ervan is dat het niet fijn past
op die in je profiel.quote:
weet ik eigenlijk niet, yvonne wel iigquote:
beter nog, ps was ooit een qloon van -sl-quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:03 schreef printscreen het volgende:
[..]
-sl- heeft mij ooit hier geintroduceerd
kon essel niet vindenquote:
ieeeeeeeeeeeeeeeek, ook ks hierquote:
beter nog, ps heeft de kloon van -sl- overgenomenquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:06 schreef -sl- het volgende:
[..]
beter nog, ps was ooit een qloon van -sl-
is er nog niet dan denk ikquote:
trage hot shitquote:
soms wel, af en toe niet, als het snel gaatquote:
quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:08 schreef printscreen het volgende:
[..]
beter nog, ps heeft de kloon van -sl- overgenomen gekregen
voor een kloont ben je nog best netjes danquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:08 schreef printscreen het volgende:
[..]
beter nog, ps heeft de kloon van -sl- overgenomen
dat was de dag dat mijn leven voorbij wasquote:
mail is én in outlook leeg én in webmailquote:
welk levenquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:13 schreef printscreen het volgende:
[..]
dat was de dag dat mijn leven voorbij was
ik ben een kloon die een eigen leven is gaan leidenquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
voor een kloont ben je nog best netjes dan
werkt goed die xtc denkquote:
hey alsof je online leven zo saai isquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:13 schreef printscreen het volgende:
[..]
dat was de dag dat mijn leven voorbij was
mijn leven noobquote:
tuurlijk welquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:14 schreef printscreen het volgende:
[..]
ik ben een kloon die een eigen leven is gaan leiden
een kloon die jammer genoeg ook niet keihard kan zijn
quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey alsof je online leven zo saai is
been there, done thatquote:
ssssssssst.quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
tuurlijk wel
je was gister bv lekker op dreef
nu nog serieus zijn en je bent erquote:
editquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:13 schreef -sl- het volgende:
[..]
mail is én in outlook leeg én in webmail
begin nu te twijfelen aan de waarheid
dat valt niet mee met iemand als jij om mee heenquote:
mwa kan niet echt zeggen dat je aardig voor het erme ventje wasquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:16 schreef printscreen het volgende:
[..]
ssssssssst.
volgens mij viel dat best wel mee
quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:17 schreef -sl- het volgende:
whahah de mail van nikky is geblocked door mijn spamkiller!
werkt goed die shit
je hebt zeker alles wat op @fok.nl eindigt in je spamfilter gegooitquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:17 schreef -sl- het volgende:
werkt goed die shit
soms hé, heel soms lijkt kasta een punt te hebbenquote:
de mijne eindigt dan ook op wanadoo.nlquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
je hebt zeker alles wat op @fok.nl eindigt in je spamfilter gegooit
mja maar volgens mij krijgt ie dan dingen van muus ingefluisterdquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:20 schreef printscreen het volgende:
[..]
soms hé, heel soms lijkt kasta een punt te hebben
das dus echt niet liefquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:17 schreef -sl- het volgende:
werkt goed die shit
die worden zowiezo al geblocktquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:20 schreef nikky het volgende:
[..]
de mijne eindigt dan ook op wanadoo.nl.
hij was dan ook een kutuser.quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
mwa kan niet echt zeggen dat je aardig voor het erme ventje was
je lijkt gvd amd welquote:
was dat vóór dat ie blauw was of daarna?quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:20 schreef printscreen het volgende:
[..]
soms hé, heel soms lijkt kasta een punt te hebben
huh?quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
waarom wil je wakker worden/blijven dan
laat hij daar nou net niet op eindigenquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
je hebt zeker alles wat op @fok.nl eindigt in je spamfilter gegooit
ik ben beneden en jij boven dus wat is je punt?quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:18 schreef -sl- het volgende:
[..]
dat valt niet mee met iemand als jij om mee heen
quote:
nou volgens mijn spamkiller wel hoorquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:21 schreef printscreen het volgende:
[..]
das dus echt niet lief
nikky doet niet spammen![]()
wat je gwoon met messagerules kunt doen in outlook,gebruik jij daar een compleet ander programma voor.quote:
hij staat boven jequote:op vrijdag 27 mei 2005 02:23 schreef printscreen het volgende:
[..]
ik ben beneden en jij boven dus wat is je punt?
ik denk daar nog ff over naquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:22 schreef armanimania het volgende:
[..]
was dat vóór dat ie blauw was of daarna?
weet je hoeveel messagerules ik dan in moet voerenquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:24 schreef armanimania het volgende:
[..]
wat je gwoon met messagerules kunt doen in outlook,gebruik jij daar een compleet ander programma voor.
koffie, cafeine, waar je wakker van word/blijft?quote:
nee, ik had gewoon zin in koffie. janetje is lief he?quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
koffie, cafeine, waar je wakker van word/blijft?
of moet ja om een uurtje of 5 weer met janetje msnen
nope...quote:
vrolijk zijn word geweerd.quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:24 schreef -sl- het volgende:
[..]
nou volgens mijn spamkiller wel hoor
al die![]()
![]()
erin vind hij niet leuk
tis een schat van een meidquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:26 schreef conflict het volgende:
[..]
nee, ik had gewoon zin in koffie. janetje is lief he?
sorryquote:
maar vragen krijg je dus ook niet binnen.quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:26 schreef -sl- het volgende:
[..]
nope...
al die irritante kettingmails die geforward worden krijg ik niet binnen..
virussen? ook niet
gaat prima zo
het was niet bevredigend.quote:
ja zulke dingen stuur ik niet gauw mee, sorryquote:
niemand filtert nikky toch?quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:28 schreef nikky het volgende:
[..]
anders kun je het net zo goed een nikkyfilter noemen.
die smilies zorgde voor de filtering.quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:28 schreef nikky het volgende:
[..]
maar vragen krijg je dus ook niet binnen..
toch ietsjes te hoog ingesteld.
ik bedoel. anders kun je het net zo goed een nikkyfilter noemen. ik gebruik altijd zoveel smilies.
.
nee, het was ook een programmaquote:
* teleurgesteld is in -sl- omdat hij nikky niet al friend zagquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:30 schreef -sl- het volgende:
[..]
die smilies zorgde voor de filtering.
(de hoeveelheid)
maar heb je nu als "friend" hoor![]()
vraag dat maar aanquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn sl kun je nie eens een meid bevredigen
lezen ps, lezen!!quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:32 schreef printscreen het volgende:
[..]
* teleurgesteld is in -sl- omdat hij nikky niet al friend zag
geen ideequote:op vrijdag 27 mei 2005 02:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik niet
aan de andere kant waarom zou ik mail van der krijgen
ze heeft wel geprobeert me te helpen toen ik geband was das dan wel weer waarquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:33 schreef printscreen het volgende:
[..]
geen idee
weet wel dat nikky en dago er zijn als je ze nodig hebt
quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:30 schreef -sl- het volgende:
[..]
die smilies zorgde voor de filtering.
(de hoeveelheid)
maar heb je nu als "friend" hoor![]()
ik werk alleen met scriptsquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:33 schreef -sl- het volgende:
[..]
lezen ps, lezen!!
het programma had haar geweerd, niet ik
liefquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:33 schreef printscreen het volgende:
[..]
geen idee
weet wel dat nikky en dago er zijn als je ze nodig hebt
handen thuis, want haar pa wil je niet tegenkomenquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
zal der zaterdag wel aan een kruisverhoor onderwerpen
ervaring mee?quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:34 schreef -sl- het volgende:
[..]
handen thuis, want haar pa wil je niet tegenkomen
scripts? welke?quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:34 schreef printscreen het volgende:
[..]
ik werk alleen met scripts
okay, sorry
enzo
nee, sprak er laatst wel 1 die het hadquote:
zoenuh zoenuh! maak me geeeeeeeeeeeeeeekquote:
das nikky ten voeten uit.quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
ze heeft wel geprobeert me te helpen toen ik geband was das dan wel weer waar
hangt ervanaf..quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
kan die nog lopen of heeft ie een rolstoel
lief van zequote:op vrijdag 27 mei 2005 02:36 schreef printscreen het volgende:
[..]
das nikky ten voeten uit.
maar ook in echt klote tijden is ze er voor je, dat heb ik ondervonden
ook dago dus.
hun 2 hebben me door een kuttijd heen geholpen.
quote:
morgen maarquote:
mannenquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:37 schreef -sl- het volgende:
[..]
hangt ervanaf..
soms loopt hij de kantjes ervanaf in die rolstoel
en dan vertel je haar niet wie/wat die kut--sl- nu eigenlijk is?quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:36 schreef printscreen het volgende:
[..]
das nikky ten voeten uit.
maar ook in echt klote tijden is ze er voor je, dat heb ik ondervonden
ook dago dus.
hun 2 hebben me door een kuttijd heen geholpen.
jij dusquote:
ik heb het sowieso niet graag over kutten met nikkyquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:38 schreef -sl- het volgende:
[..]
en dan vertel je haar niet wie/wat die kut--sl- nu eigenlijk is?
kannik zelf ookquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik help je alleen maar je hormonen in toom te houden hoor
wel over...quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:39 schreef printscreen het volgende:
[..]
ik heb het sowieso niet graag over kutten met nikky
loop dat niet te kutten dat ze die kuttijd heeft lopen kutten en dat jij van het gekut af bent, want ik zit nog steeds bovenquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:39 schreef printscreen het volgende:
[..]
ik heb het sowieso niet graag over kutten met nikky
* zwijgt samen met ksquote:
polo hoeft niet te hopen, ze weet hetquote:
eindelijkquote:
je weet dat jouw post nergens op slaat hé?quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:41 schreef -sl- het volgende:
[..]
loop dat niet te kutten dat ze die kuttijd heeft lopen kutten en dat jij van het gekut af bent, want ik zit nog steeds boven
heb jij nog wat input?quote:
van niets kun je ook niets maken, is dit je punt dan ook meteen?quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:42 schreef printscreen het volgende:
[..]
je weet dat jouw post nergens op slaat hé?
soms wel meer naar de grond ookquote:
voor in die kut?quote:
komt in de richtingquote:
lk kan van niets iets maken als ik zou willenquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:43 schreef -sl- het volgende:
[..]
van niets kun je ook niets maken, is dit je punt dan ook meteen?
je bent goed op de hoogte van de scripts die ps leest, je stalked haar al langer?quote:
dat is dus geen humorquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:45 schreef printscreen het volgende:
[..]
lk kan van niets iets maken als ik zou willen
als ik 1 keer met mijn vingers knippost
ik sta droog hoor vannachtquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:44 schreef nikky het volgende:
[..]
voor in die kut?
het niveau daalt met de minuut..
hou je je wel inquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:44 schreef nikky het volgende:
[..]
voor in die kut?
het niveau daalt met de minuut..
neem je toch een biertje of koffie, whateverquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:46 schreef printscreen het volgende:
[..]
ik sta droog hoor vannacht
het lijkt wel onz hier
ick ben een trotse eigenaar van een commodore, dat is het.quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:45 schreef -sl- het volgende:
[..]
je bent goed op de hoogte van de scripts die ps leest, je stalked haar al langer?
quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:47 schreef -sl- het volgende:
[..]
neem je toch een biertje of koffie, whatever
je zou bijna denken dat we in een sc topic zittenquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:46 schreef printscreen het volgende:
[..]
ik sta droog hoor vannacht
het lijkt wel onz hier
ik kan baggerposts hebben, maar jij wint met kop en schoudersquote:
1: je staat niet, maar zitquote:
ik vind jou liefquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:48 schreef printscreen het volgende:
[..]
ik kan baggerposts hebben, maar jij wint met kop en schouders
gelukkig weten we allemaal dat een sc verboden is in onzquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat we in een sc topic zitten
en daar vul je dit topique mee?quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:47 schreef teringjakkie het volgende:
[..]
ick ben een trotse eigenaar van een commodore, dat is het.
doe jij ff alsof je intelligent benquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:49 schreef -sl- het volgende:
[..]
1: je staat niet, maar zit
2: wijn is soms droog, bier niet, en koffie ook niet
3: dus wat lul je nou?
4: beter gezegd; wat is je punt ei'k
oe wijs...quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:49 schreef printscreen het volgende:
[..]
gelukkig weten we allemaal dat een sc verboden is in onz
quote:
mja hij zal zen intiligentie wel geerft hebben hequote:op vrijdag 27 mei 2005 02:51 schreef printscreen het volgende:
[..]
doe jij ff alsof je intelligent ben
ik heb geen punt, ik post alleen een .
uit recente tests is toevallig gebleken.......blablabla...quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:51 schreef printscreen het volgende:
[..]
doe jij ff alsof je intelligent ben
ik heb geen punt, ik post alleen een .
jij staat op pleitequote:op vrijdag 27 mei 2005 02:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja hij zal zen intiligentie wel geerft hebben he
vaderslijn zal best wel invloed hebbenquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet van psquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
quote:
gelukkigquote:
zielig hé zo een kind?quote:
niet als je pleite bentquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
je kunt me altijd gewoon aanspreken he
en opeens is ie volledig onlinequote:op vrijdag 27 mei 2005 02:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
je kunt me altijd gewoon aanspreken he
is dat gezeik nog steeds gaandequote:op vrijdag 27 mei 2005 02:56 schreef teringjakkie het volgende:
is dit nu een slowchat of niet?
want ik ben een newbie die werkelijk de faq heeft gelezen.
nee dit lijkt maar zo aangezien hier redelijk snel gepost word wat dus inhoud dat het per definitie niet langzaam isquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:56 schreef teringjakkie het volgende:
is dit nu een slowchat of niet?
want ik ben een newbie die werkelijk de faq heeft gelezen.
kwaliteitsposts zien we graagquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:57 schreef conflict het volgende:
tvp
ok, tja weet ik veel wat een slowchat nu precies inhoud.quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee dit lijkt maar zo aangezien hier redelijk snel gepost word wat dus inhoud dat het per definitie niet langzaam is![]()
kansloos gezin waarschijnlijkquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja zal wel een slechte opvoeding gehad hebben ofzo
ik niet, maar een biertje zou er wel ingaanquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:59 schreef teringjakkie het volgende:
[..]
ok, tja weet ik veel wat een slowchat nu precies inhoud.
maar het leek erop.
in dat geval, wie wil er pils?
slet.quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:59 schreef teringjakkie het volgende:
[..]
ok, tja weet ik veel wat een slowchat nu precies inhoud.
maar het leek erop.
in dat geval, wie wil er pils?
had al zon vermoedenquote:
je ego is groter dan je lul iigquote:
maak mijn gezin maar eens mee.quote:op vrijdag 27 mei 2005 03:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
had al zon vermoeden
waarschijnlijk zon heel gezin wat continu online zit omdat ze geen leven hebben
en plots ben je op page 6quote:
301 posts per pagina.quote:
gelukkig ben ik altijd onlinequote:op vrijdag 27 mei 2005 03:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
had al zon vermoeden
daar f6 ikquote:op vrijdag 27 mei 2005 03:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
lijkt me niet erg practisch aangezien je post op pagina 6
typ je altijd de url's van nieuwe pagina'squote:
pijnlijk voor je vriendinquote:op vrijdag 27 mei 2005 03:04 schreef teringjakkie het volgende:
ik ram altijd mis, dus f5-en is niet echt een goed idee.
de tokkies van het cyberlevenquote:op vrijdag 27 mei 2005 03:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
had al zon vermoeden
ik neem afstand van die uitspraakquote:
ks rest his casequote:
ik moet toch ergens mijn frustratie op afreageren?quote:
zelfs danquote:
hooguit de hond van de buren of de pc van -sl-quote:
die van jou kan straks niets anders meer dan fikkenquote:op vrijdag 27 mei 2005 03:08 schreef printscreen het volgende:
[..]
hooguit de hond van de buren of de pc van -sl-
bbq steek ik zatredag pas aan
daar twijfel ik nog aanquote:
nu maar hopen dat brein niet langs komtquote:op vrijdag 27 mei 2005 03:09 schreef -sl- het volgende:
[..]
die van jou kan straks niets anders meer dan fikken
de hond, de pc of de bbq?quote:op vrijdag 27 mei 2005 03:09 schreef -sl- het volgende:
[..]
die van jou kan straks niets anders meer dan fikken
dan is net alles in rook opgegaanquote:op vrijdag 27 mei 2005 03:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
nu maar hopen dat brein niet langs komt
hond heb je niet, bbq zul je je niet mee bemoeien, dus je pc/laptopquote:
en niet eens bij mij posten hequote:op vrijdag 27 mei 2005 03:10 schreef euforie het volgende:
ik zit ook weer in het fotoboek te lurken
ben weer helemaal de draad kwijt *zoekt*
twijfel opeens spontaan meequote:
bbq is mannenwerkquote:op vrijdag 27 mei 2005 03:11 schreef -sl- het volgende:
[..]
hond heb je niet, bbq zul je je niet mee bemoeien, dus je pc/laptop
mijn leven, wat doe je?quote:op vrijdag 27 mei 2005 03:11 schreef -sl- het volgende:
[..]
hond heb je niet, bbq zul je je niet mee bemoeien, dus je pc/laptop
gezien ik niet intelligent ben, zal ik mij daar ook niet mee bemoeienquote:
openbaar makenquote:
fikkie stoken is mannelijk instict daar komt geen intiligentie aan te pas hoorquote:op vrijdag 27 mei 2005 03:13 schreef -sl- het volgende:
[..]
gezien ik niet intelligent ben, zal ik mij daar ook niet mee bemoeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |