doe jij ff alsof je intelligent benquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:49 schreef -sl- het volgende:
[..]
1: je staat niet, maar zit
2: wijn is soms droog, bier niet, en koffie ook niet
3: dus wat lul je nou?
4: beter gezegd; wat is je punt ei'k
oe wijs...quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:49 schreef printscreen het volgende:
[..]
gelukkig weten we allemaal dat een sc verboden is in onz
quote:
mja hij zal zen intiligentie wel geerft hebben hequote:op vrijdag 27 mei 2005 02:51 schreef printscreen het volgende:
[..]
doe jij ff alsof je intelligent ben
ik heb geen punt, ik post alleen een .
uit recente tests is toevallig gebleken.......blablabla...quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:51 schreef printscreen het volgende:
[..]
doe jij ff alsof je intelligent ben
ik heb geen punt, ik post alleen een .
jij staat op pleitequote:op vrijdag 27 mei 2005 02:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja hij zal zen intiligentie wel geerft hebben he
vaderslijn zal best wel invloed hebbenquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet van psquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
quote:
gelukkigquote:
zielig hé zo een kind?quote:
niet als je pleite bentquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
je kunt me altijd gewoon aanspreken he
en opeens is ie volledig onlinequote:op vrijdag 27 mei 2005 02:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
je kunt me altijd gewoon aanspreken he
is dat gezeik nog steeds gaandequote:op vrijdag 27 mei 2005 02:56 schreef teringjakkie het volgende:
is dit nu een slowchat of niet?
want ik ben een newbie die werkelijk de faq heeft gelezen.
nee dit lijkt maar zo aangezien hier redelijk snel gepost word wat dus inhoud dat het per definitie niet langzaam isquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:56 schreef teringjakkie het volgende:
is dit nu een slowchat of niet?
want ik ben een newbie die werkelijk de faq heeft gelezen.
kwaliteitsposts zien we graagquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:57 schreef conflict het volgende:
tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |