van niets kun je ook niets maken, is dit je punt dan ook meteen?quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:42 schreef printscreen het volgende:
[..]
je weet dat jouw post nergens op slaat hé?
soms wel meer naar de grond ookquote:
voor in die kut?quote:
komt in de richtingquote:
lk kan van niets iets maken als ik zou willenquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:43 schreef -sl- het volgende:
[..]
van niets kun je ook niets maken, is dit je punt dan ook meteen?
je bent goed op de hoogte van de scripts die ps leest, je stalked haar al langer?quote:
dat is dus geen humorquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:45 schreef printscreen het volgende:
[..]
lk kan van niets iets maken als ik zou willen
als ik 1 keer met mijn vingers knippost
ik sta droog hoor vannachtquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:44 schreef nikky het volgende:
[..]
voor in die kut?
het niveau daalt met de minuut..
hou je je wel inquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:44 schreef nikky het volgende:
[..]
voor in die kut?
het niveau daalt met de minuut..
neem je toch een biertje of koffie, whateverquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:46 schreef printscreen het volgende:
[..]
ik sta droog hoor vannacht
het lijkt wel onz hier
ick ben een trotse eigenaar van een commodore, dat is het.quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:45 schreef -sl- het volgende:
[..]
je bent goed op de hoogte van de scripts die ps leest, je stalked haar al langer?
quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:47 schreef -sl- het volgende:
[..]
neem je toch een biertje of koffie, whatever
je zou bijna denken dat we in een sc topic zittenquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:46 schreef printscreen het volgende:
[..]
ik sta droog hoor vannacht
het lijkt wel onz hier
ik kan baggerposts hebben, maar jij wint met kop en schoudersquote:
1: je staat niet, maar zitquote:
ik vind jou liefquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:48 schreef printscreen het volgende:
[..]
ik kan baggerposts hebben, maar jij wint met kop en schouders
gelukkig weten we allemaal dat een sc verboden is in onzquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat we in een sc topic zitten
en daar vul je dit topique mee?quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:47 schreef teringjakkie het volgende:
[..]
ick ben een trotse eigenaar van een commodore, dat is het.
doe jij ff alsof je intelligent benquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:49 schreef -sl- het volgende:
[..]
1: je staat niet, maar zit
2: wijn is soms droog, bier niet, en koffie ook niet
3: dus wat lul je nou?
4: beter gezegd; wat is je punt ei'k
oe wijs...quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:49 schreef printscreen het volgende:
[..]
gelukkig weten we allemaal dat een sc verboden is in onz
quote:
mja hij zal zen intiligentie wel geerft hebben hequote:op vrijdag 27 mei 2005 02:51 schreef printscreen het volgende:
[..]
doe jij ff alsof je intelligent ben
ik heb geen punt, ik post alleen een .
uit recente tests is toevallig gebleken.......blablabla...quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:51 schreef printscreen het volgende:
[..]
doe jij ff alsof je intelligent ben
ik heb geen punt, ik post alleen een .
jij staat op pleitequote:op vrijdag 27 mei 2005 02:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja hij zal zen intiligentie wel geerft hebben he
vaderslijn zal best wel invloed hebbenquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet van psquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
quote:
gelukkigquote:
zielig hé zo een kind?quote:
niet als je pleite bentquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
je kunt me altijd gewoon aanspreken he
en opeens is ie volledig onlinequote:op vrijdag 27 mei 2005 02:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
je kunt me altijd gewoon aanspreken he
is dat gezeik nog steeds gaandequote:op vrijdag 27 mei 2005 02:56 schreef teringjakkie het volgende:
is dit nu een slowchat of niet?
want ik ben een newbie die werkelijk de faq heeft gelezen.
nee dit lijkt maar zo aangezien hier redelijk snel gepost word wat dus inhoud dat het per definitie niet langzaam isquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:56 schreef teringjakkie het volgende:
is dit nu een slowchat of niet?
want ik ben een newbie die werkelijk de faq heeft gelezen.
kwaliteitsposts zien we graagquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:57 schreef conflict het volgende:
tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |