maarre wanneer doe je weer eens een fotosoep van een auto?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:06 schreef markyb het volgende:
daar heb je het al, die 30k+ers kenne me nie meer
jij bent van 100.000 na mij, dat zou je nooit kunnen wetenquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:10 schreef teringjakkie het volgende:
was je niet ooit eens in de krant?
wegens een verkrachting o.i.d?
je vind jezelf geweldig oldbie hé?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:11 schreef markyb het volgende:
[..]
jij bent van 100.000 na mij, dat zou je nooit kunnen weten
das gebruik maken van een sig van weet ik veel wiequote:op vrijdag 27 mei 2005 01:18 schreef markyb het volgende:
maargoed, ouwe koeien zijn er om in de sloo..... uit de sloot te trekken
er is een user die iets van oude koeien uit de sloot halen in zijn sig heeft.quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:21 schreef markyb het volgende:
snap je zelf wat je zei> ik niet namelijk...
dat was hij inderdaad.quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:28 schreef kastanova het volgende:
jij was toch altijd al zo'n suffe kutuser hé?
was kasta, wasquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:28 schreef kastanova het volgende:
jij was toch altijd al zo'n suffe kutuser hé?
het is niet veranderd?quote:
zomaar een vraagje tussendoor hé; waarom post jij eigenlijk vrijwel nooit in normale topicsquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:33 schreef printscreen het volgende:
[..]
het is niet veranderd?
damn, sommige users leren het nooit
geloof je het als ik zeg dat ik te verlegen en onzeker ben?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
zomaar een vraagje tussendoor hé; waarom post jij eigenlijk vrijwel nooit in normale topics.
waarom moeten het altijd van die hersenloze, nietszeggende topics zijn?
en dit bedoel ik voor de verandering eens niet beledigend.
neequote:op vrijdag 27 mei 2005 01:36 schreef printscreen het volgende:
[..]
geloof je het als ik zeg dat ik te verlegen en onzeker ben?
als ze over straat loopt ... dit het escape momentquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:36 schreef printscreen het volgende:
[..]
quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:36 schreef printscreen het volgende:
[..]
dan zul je ook wel weer verlegen zijn om `m nu je vraag aan `m te stellen.quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:36 schreef printscreen het volgende:
[..]
en waar in dat topic zie jij een post van mij?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
nee.
posten in een topic als dna profiel en vingerafdruk afnemen van iedere nederlander (zomaar een voorbeeldje) heeft toch niets met onzeker-, danwel verlegenheid te maken.
zie je nu heb je al een grote bekquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:43 schreef printscreen het volgende:
[..]
en waar in dat topic zie jij een post van mij?
tief jij eens snel opquote:
ik kwam hier geheel per ongeluk ja!quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:44 schreef printscreen het volgende:
[..]
tief jij eens snel op
jij en hier posten, mijn hart wat doe je![]()
niet, dát is m'n punt juist...quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:43 schreef printscreen het volgende:
[..]
en waar in dat topic zie jij een post van mij?
nikkyquote:
quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:46 schreef printscreen het volgende:
wat een gelul over het feit waar en hoe ik post
ik post dus ik besta
mag toch hopen dat het niet daarom gingquote:
soms kom ik best wel buiten ovjl hoorquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
niet, dát is m'n punt juist...
je zegt dat je niet buiten de kuttopics komt, omdat je te verlegen en onzeker (uhuh. ) bent om in normale topics te posten...
dan is mijn vraag wat verlegen- en/of onzekerheid te maken heeft met het posten in bijvoorbeeld zo'n topic.
ik hoor je rammen op je toetsenbord jaquote:
en daarom bevind je je dus ook zo consequent tussen de onzekere en verlegen mannetjes?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:48 schreef printscreen het volgende:
[..]
soms kom ik best wel buiten ovjl hoor
maar geloof me, ik durf vaak echt niet te reageren
gelukkig ram ik niet net zo hard als jij je stoel aanschuiftquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:49 schreef printscreen het volgende:
[..]
ik hoor je rammen op je toetsenbord ja
en? bevalt het?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:49 schreef conflict het volgende:
ik heb net xtc op.
was het wel de afgekeurde?quote:
zoals jij?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
en daarom bevind je je dus ook zo consequent tussen de onzekere en verlegen mannetjes?
dan blaft iig de hand van de burenquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:49 schreef -sl- het volgende:
[..]
gelukkig ram ik niet net zo hard als jij je stoel aanschuift
nog sneller?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:51 schreef armanimania het volgende:
[..]
werkt je internet daardoor niet wat sneller?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |