maarre wanneer doe je weer eens een fotosoep van een auto?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:06 schreef markyb het volgende:
daar heb je het al, die 30k+ers kenne me nie meer
jij bent van 100.000 na mij, dat zou je nooit kunnen wetenquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:10 schreef teringjakkie het volgende:
was je niet ooit eens in de krant?
wegens een verkrachting o.i.d?
je vind jezelf geweldig oldbie hé?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:11 schreef markyb het volgende:
[..]
jij bent van 100.000 na mij, dat zou je nooit kunnen weten
das gebruik maken van een sig van weet ik veel wiequote:op vrijdag 27 mei 2005 01:18 schreef markyb het volgende:
maargoed, ouwe koeien zijn er om in de sloo..... uit de sloot te trekken
er is een user die iets van oude koeien uit de sloot halen in zijn sig heeft.quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:21 schreef markyb het volgende:
snap je zelf wat je zei> ik niet namelijk...
dat was hij inderdaad.quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:28 schreef kastanova het volgende:
jij was toch altijd al zo'n suffe kutuser hé?
was kasta, wasquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:28 schreef kastanova het volgende:
jij was toch altijd al zo'n suffe kutuser hé?
het is niet veranderd?quote:
zomaar een vraagje tussendoor hé; waarom post jij eigenlijk vrijwel nooit in normale topicsquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:33 schreef printscreen het volgende:
[..]
het is niet veranderd?
damn, sommige users leren het nooit
geloof je het als ik zeg dat ik te verlegen en onzeker ben?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
zomaar een vraagje tussendoor hé; waarom post jij eigenlijk vrijwel nooit in normale topics.
waarom moeten het altijd van die hersenloze, nietszeggende topics zijn?
en dit bedoel ik voor de verandering eens niet beledigend.
neequote:op vrijdag 27 mei 2005 01:36 schreef printscreen het volgende:
[..]
geloof je het als ik zeg dat ik te verlegen en onzeker ben?
als ze over straat loopt ... dit het escape momentquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:36 schreef printscreen het volgende:
[..]
quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:36 schreef printscreen het volgende:
[..]
dan zul je ook wel weer verlegen zijn om `m nu je vraag aan `m te stellen.quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:36 schreef printscreen het volgende:
[..]
en waar in dat topic zie jij een post van mij?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
nee.
posten in een topic als dna profiel en vingerafdruk afnemen van iedere nederlander (zomaar een voorbeeldje) heeft toch niets met onzeker-, danwel verlegenheid te maken.
zie je nu heb je al een grote bekquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:43 schreef printscreen het volgende:
[..]
en waar in dat topic zie jij een post van mij?
tief jij eens snel opquote:
ik kwam hier geheel per ongeluk ja!quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:44 schreef printscreen het volgende:
[..]
tief jij eens snel op
jij en hier posten, mijn hart wat doe je![]()
niet, dát is m'n punt juist...quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:43 schreef printscreen het volgende:
[..]
en waar in dat topic zie jij een post van mij?
nikkyquote:
quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:46 schreef printscreen het volgende:
wat een gelul over het feit waar en hoe ik post
ik post dus ik besta
mag toch hopen dat het niet daarom gingquote:
soms kom ik best wel buiten ovjl hoorquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
niet, dát is m'n punt juist...
je zegt dat je niet buiten de kuttopics komt, omdat je te verlegen en onzeker (uhuh. ) bent om in normale topics te posten...
dan is mijn vraag wat verlegen- en/of onzekerheid te maken heeft met het posten in bijvoorbeeld zo'n topic.
ik hoor je rammen op je toetsenbord jaquote:
en daarom bevind je je dus ook zo consequent tussen de onzekere en verlegen mannetjes?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:48 schreef printscreen het volgende:
[..]
soms kom ik best wel buiten ovjl hoor
maar geloof me, ik durf vaak echt niet te reageren
gelukkig ram ik niet net zo hard als jij je stoel aanschuiftquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:49 schreef printscreen het volgende:
[..]
ik hoor je rammen op je toetsenbord ja
en? bevalt het?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:49 schreef conflict het volgende:
ik heb net xtc op.
was het wel de afgekeurde?quote:
zoals jij?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
en daarom bevind je je dus ook zo consequent tussen de onzekere en verlegen mannetjes?
dan blaft iig de hand van de burenquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:49 schreef -sl- het volgende:
[..]
gelukkig ram ik niet net zo hard als jij je stoel aanschuift
nog sneller?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:51 schreef armanimania het volgende:
[..]
werkt je internet daardoor niet wat sneller?
een hand die blaftquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:52 schreef printscreen het volgende:
[..]
dan blaft iig de hand van de buren
wie zegt dat je je moet verdedigen? ik gaf notabene vantevoren aan dat het slechts een vraag was.quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:51 schreef printscreen het volgende:
[..]
zoals jij?
vraag me af waarom ik mezelf moet verdedigen hier, ik plaats posten op fok!, so what is your point?
1:53 momenteelquote:
quote:
een vraag die aangaf dat ik niet op fok! thuis hoor in mijn ogenquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
wie zegt dat je je moet verdedigen? ik gaf notabene vantevoren aan dat het slechts een vraag was.
dat jij echter in de verdediging spríngt is weer een ander verhaal.
gelukkig, je kent me nietquote:
je vindt dat je niet thuishoort op fok?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:54 schreef printscreen het volgende:
een vraag die aangaf dat ik niet op fok! thuis hoor in mijn ogen
wees daar maar blij om want die hand van de buren kan aardig tekeer gaanquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:54 schreef -sl- het volgende:
ik ook
wat goed.
maar ik heb nog geen hand horen blaffen
ik heb je volgens mij al eens voorbij zien komen. maar wie je bent???quote:
die is iets doen wat al lang geleden wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
dan zou jij de eerste zijn die vertrok?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
je vindt dat je niet thuishoort op fok?.
dachten er maar meer notoite slowchatters zo over.
quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:56 schreef nikky het volgende:
[..]
ik heb je volgens mij al eens voorbij zien komen. maar wie je bent???.
quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:56 schreef nikky het volgende:
[..]
ik heb je volgens mij al eens voorbij zien komen. maar wie je bent???.
als je maar niet van je stoel afgaat als ik op 1 oor ligquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:56 schreef printscreen het volgende:
[..]
wees daar maar blij om want die hand van de buren kan aardig tekeer gaan
ik kan tegenwoordig de stoelen aanschuiven zonder te schuivenquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:57 schreef -sl- het volgende:
[..]
als je maar niet van je stoel afgaat als ik op 1 oor lig
iemadn van essel maar daar houd het ook op dan.quote:
de link tussen hem en mij heb je ook niet?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:59 schreef nikky het volgende:
[..]
iemadn van essel maar daar houd het ook op dan..
dan heb je aardig wat gemistquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:59 schreef nikky het volgende:
[..]
iemadn van essel maar daar houd het ook op dan..
nee.quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:00 schreef printscreen het volgende:
[..]
de link tussen hem en mij heb je ook niet?
ik mis de laatste tijd vanallesquote:
dus dan doe je de stoelen aan?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:59 schreef printscreen het volgende:
[..]
ik kan tegenwoordig de stoelen aanschuiven zonder te schuiven
ja maar ik ben niet vanalles..quote:
jij hebt mail.quote:
-sl- heeft mij ooit hier geintroduceerdquote:
ach, welneequote:
da's een heelmaf(.gif) kruisje iddquote:
was ik daarbij dan?quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:03 schreef printscreen het volgende:
[..]
-sl- heeft mij ooit hier geintroduceerd
jahquote:
quote:
snap ook niet waar je het aan moetquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:04 schreef printscreen het volgende:
[..]
jah
en het kloterige ervan is dat het niet fijn past
op die in je profiel.quote:
weet ik eigenlijk niet, yvonne wel iigquote:
beter nog, ps was ooit een qloon van -sl-quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:03 schreef printscreen het volgende:
[..]
-sl- heeft mij ooit hier geintroduceerd
kon essel niet vindenquote:
ieeeeeeeeeeeeeeeek, ook ks hierquote:
beter nog, ps heeft de kloon van -sl- overgenomenquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:06 schreef -sl- het volgende:
[..]
beter nog, ps was ooit een qloon van -sl-
is er nog niet dan denk ikquote:
trage hot shitquote:
soms wel, af en toe niet, als het snel gaatquote:
quote:op vrijdag 27 mei 2005 02:08 schreef printscreen het volgende:
[..]
beter nog, ps heeft de kloon van -sl- overgenomen gekregen
voor een kloont ben je nog best netjes danquote:op vrijdag 27 mei 2005 02:08 schreef printscreen het volgende:
[..]
beter nog, ps heeft de kloon van -sl- overgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |