Vanmiddag weer een kansquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het de hele week al niet kunnen zien
Welkomquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:12 schreef Ladyxima het volgende:
Hoi, nieuw in dit topicMaar echt atwt fan
Barbara leek vandaag zelfs menselijk joh, toen ze het over dat eenzaam zijn had... hahaha. Jennifer ontpopt zich als een enorme bitch, en Alison is jaloers. En Chris is gewoon lekker![]()
En ik ben vrij vanmiddag, dus dat treftquote:
heb je even?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:35 schreef Chara het volgende:
hoe is het eigenlijk afgelopen toen Dusty erachter kwam dat hij afgeluisterd werd door dat apparatuur van Paul?
Hee dank je welquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:37 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
heb je even?![]()
Dusty en Molly zoeken busje waar de ontvanger in zou zitten (zoiets) Henry sluit ze op, het is warm...Molly faked hyperventilatie (zoiets) en doet haar bloesje uit... Ze worden weggesleept, ze zoenen (moest toen ff naar boven, dus weet niet of ze meer hebben gedaan dan dat) komen terecht op het politiebureau. Ondertussen is Rose bij Paul, Paul biecht op dat hij ze heeft afgeluisterd, dan komen er van die ellenlange gesprekken tussen hun
dat Paul nog van haar houdt enzo, en Rose wil dat Paul zn excuses aanbiedt aan Dusty, dus gaan ze naar Java Underground, waar Molly en Dusty dus niet meer zijn, en dan gaan ze naar de plek waar het busje stond... eh. Zoiets. Beetje duidelijk?
![]()
Wat is Chris Hughes toch lekkerquote:Op maandag 30 mei 2005 12:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat zijn Katie en Alison toch mooie dames![]()
Ja heel vaag maar het is net of die Bonnie enzo allemaal in een cirkeltje leven daar in Oakdalequote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:38 schreef DarkElf het volgende:
ze worden ook (bijna) altijd verliefd op elkaar en niet op een blank iemand.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:55 schreef flubub het volgende:
Idd..die lach van rosanna..ik vind haar best leuk hoor..maar hoe ze lacht is echt tenenkrommend
Dus in een soap moeten alle negers maar in een cirkeltje leven ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:04 schreef KWAKje het volgende:
simon leeft!! ik zag hem zojuistJa haha de acteur die Simon speelt is niet doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...ons niet zo voor de gek houden he !
acteur? hoezo acteur?quote:Ja haha de acteur die Simon speelt is niet dood ..ons niet zo voor de gek houden he !
Nee hoor, ik kijk iedere dag.quote:
Of je neemt 1 van de 2 op, kun je het allebei zien.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:11 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Craig
Craig
Craig
![]()
Hoe hij dan weer gister deed tegen Carly.... maar het is nu zeker wel leuk ja! Alleen jammer dat ik ook DooL volg en dan altijd moet kiezen of een beetje moet heen en weer zappen
vooral van Katie en Alisonquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:47 schreef Snake2005 het volgende:
Vinden jullie het leuk alsk dagelijks screens van ATWT plaats?
Dan maak ik ze dagelijks
quote:Op donderdag 9 juni 2005 07:02 schreef DarkElf het volgende:
zouden er problemen komen omdat ze geen condooms hadden?net goed, dat leert die zeikerd chris wel ook eens aan zijn meissie te denken
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:15 schreef rena het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gelijkLaat haar zwanger zijn
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:37 schreef Sage het volgende:
Ik ben echt heel blij dat Simon niet dood is![]()
![]()
Samen met Kathy is is t zo'n schattig stel
nee man mike is veel leuker.quote:
Misschien heeft ze ook koorts net als Katie en denkt ze dat Mike Simon isquote:
Nope. Ik kijk het al sinds mijn middelbare schooltijd. Ondertussen al zo'n ruim 15 jaar denk ik. Niet dagelijks en dat is ook niet echt nodig qua tempo, maar als ik thuis ben en eraan denk zet ik het altijd wel aan.quote:
Oh ja Shannon O'Hara..wat een tof wijf vond ik dat zeg..en toen werd ze ontvoerd door Lillian met dat rode haar (ex van Duncan)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:14 schreef Sage het volgende:
Heeeeeel lang is al sinds zo'n jaar of 15, al toen Lily nog met Dusty was, en Duncan met Shannon in een kasteel woonde, heeeel lang dus
quote:Op zondag 12 juni 2005 10:14 schreef Smittend het volgende:
[..]
Oh ja Shannon O'Hara..wat een tof wijf vond ik dat zeg..en toen werd ze ontvoerd door Lillian Lilith met dat rode haar (ex van Duncan)
Vreemd! Dat was vorige jaren echt niet!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:22 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat is dit nou weer!!! Voortaan ATWT om 5 over half 7.![]()
Waar moet ik nu tijdens m'n theetijd naar kijken.![]()
Ik denk rond 1990 ongeveer. Iets ervoor misschien nog.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 06:56 schreef DarkElf het volgende:
weet iemand rond welk jaar dat was?
Days of Our Livesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:22 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat is dit nou weer!!! Voortaan ATWT om 5 over half 7.![]()
Waar moet ik nu tijdens m'n theetijd naar kijken.![]()
De Bold stopt nooit. ATWT komt in de plaats van RTL Boulevard.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:45 schreef kleinmeiske het volgende:
Zomerprogrammering? De Bold stopt toch altijd? Kan me iets herinneren van vorig jaar. Tevens verkapte TVP, kan vrijdag pas weer kijken ...![]()
kijk ik dan al zo lang?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:42 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik denk rond 1990 ongeveer. Iets ervoor misschien nog.
Rosanna had het eerst met -hoeheetieookalweer volgens mij- Hutch. Die bedoelt Rebbedebje. Is denk ik rond 1993 / 1994 geweest, toen ben ik ook verslaafd geraakt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:02 schreef KWAKje het volgende:
volgens mij is dat met (de eerste) rosanna en leuke (eerste) mike van een paar jaar daarna![]()
Hoeft niet hoor. Ik was blij met het linkje.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:21 schreef OnaNia het volgende:
Days of Our Lives(tussen 4 en 5 op Yorin)
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:44 schreef dayslover het volgende:
En dan in plaats van ATWT naar YORIN schakelen voor DAYS OF OUR LIVEs haha om 16:15 dan he
wat een gotvergeten heilig boontjequote:
Er is geen reet aan momenteel.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:47 schreef Chara het volgende:
ik vind het momenteel iets minder leuk, of ligt dat aan mij ?![]()
Hij had het zo geregeld dat Jennifer te weten zou komen dat Barbara het vriendje van Jennifer geld wilde geven om uit het land te gaan. Z'n doel was volgens mij om Jennifer en Barbara uit elkaar te halen, en dat lukte dus aardig.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:23 schreef imago het volgende:
Hm ik heb het de laatste tijd niet zo goed gevolgd, maar Paul had toch het vriendje van z'n zus betaald om bij haar weg te gaan ofzo? Dus dat hij nou boos is op Jen dat zij hem en Rose uit elkaar probeert te krijgen is toch nogal hypocriet?
Je hebt precies de essentie van soap te pakkenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:23 schreef imago het volgende:
Hm ik heb het de laatste tijd niet zo goed gevolgd, maar Paul had toch het vriendje van z'n zus betaald om bij haar weg te gaan ofzo? Dus dat hij nou boos is op Jen dat zij hem en Rose uit elkaar probeert te krijgen is toch nogal hypocriet?
Brandstichting. (wat eigenlijk Allison had gedaan)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:57 schreef DarkElf het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom will in een psychiatrisch ziekenhuis is opgenomen geweest?
Anders ik welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:03 schreef coltje87 het volgende:
Ik heb nu ook wel genoeg van dat Marshall-Jessica-Bonnie-Sara gedoe.
Uhuhquote:
adrenaline doet een hoop met een mens.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:03 schreef Rebbedebje het volgende:
Het is ook echt logisch, zo'n dun meisje die zo'n grote man door dubbeldik glas van de 88e verdieping gooit.![]()
![]()
Nou ja misverstand... En dat ze zich niet zo makkelijk over een verkrachting heen zetten lijkt me niet meer dan logisch, dus arme Marshall??quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar serieus op het einde wou Marhall alleen maar zijn dochter terug waarvan hij dacht dat ze dood was. en Bonnie en Jessica zaten hem dwars omdat ze zich zelf niet over dat misverstand heen konden zetten. Die arme man had na al die jaren eindelijk zijn dochter terug en dan nu dit.
En als Sarah nu niet eens boos word op Bonnie dan zakt ATWT qua geloofwaardigheid naar een droevig laag niveau.
Inderdaad, het is niet niks zo'n verkrachting, vooral niet als je dochter vervolgens constant in de buurt van je verkrachter is. Dat is ook waarom Jessica de zaak weer heeft opgepakt, niet om Marshall te pakken, maar om ervoor de zorgen dat Marshall geen onderdeel van Bonnie's leven uitmaakt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:37 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Nou ja misverstand... En dat ze zich niet zo makkelijk over een verkrachting heen zetten lijkt me niet meer dan logisch, dus arme Marshall??
Nou dat is dan gelukt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Inderdaad, het is niet niks zo'n verkrachting, vooral niet als je dochter vervolgens constant in de buurt van je verkrachter is. Dat is ook waarom Jessica de zaak weer heeft opgepakt, niet om Marshall te pakken, maar om ervoor de zorgen dat Marshall geen onderdeel van Bonnie's leven uitmaakt.
Die man wou alleen maar na al die jaren rustig leven met zijn dochter.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:37 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Nou ja misverstand... En dat ze zich niet zo makkelijk over een verkrachting heen zetten lijkt me niet meer dan logisch, dus arme Marshall??
ja, arme arme arme onschuldige zielige marshall...quote:Op zondag 3 juli 2005 15:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die man wou alleen maar na al die jaren rustig leven met zijn dochter.
Het werd hem nu niet gegunt omdat Bonnie en Jessica het verleden niet konden laten rusten![]()
Beetje vreemde opvattingen hou jij er op na... Het verleden niet kunnen laten rusten? Vind je het gek? Denk je dat een verkrachting iets is om zo even over heen te stappen?quote:Op zondag 3 juli 2005 15:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die man wou alleen maar na al die jaren rustig leven met zijn dochter.
Het werd hem nu niet gegunt omdat Bonnie en Jessica het verleden niet konden laten rusten![]()
Marshall wou verder met zijn leven maar werd door Bonnie en Jessica er steeds weer terug ingesleurt. Hun hadden ook gewoon verder moeten gaan .quote:Op zondag 3 juli 2005 16:18 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Beetje vreemde opvattingen hou jij er op na... Het verleden niet kunnen laten rusten? Vind je het gek? Denk je dat een verkrachting iets is om zo even over heen te stappen?![]()
Maar ga het dan zelf verwerken.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:07 schreef Neva het volgende:
are you dumb or what?
een verkrachting vergeet je niet zomaar..
het zou ongeloofwaardiger zijn als dat het jessica niets meer zou doen
De *verkrachter* is nu dood omdat het *slachtoffer* er te lang in bleef hangen.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:12 schreef Neva het volgende:
kun je nog zo verwerken maar vergetn zul je het niet.. alsof jij graag zou werken met iemand die je verkracht heb..
vind je erg zieke geet hebben.. de verkrachter is het slactoffer en de verkrachtte is de schudige![]()
jij bent echt te dom voor nog meer woorden aan vuil te makenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
De *verkrachter* is nu dood omdat het *slachtoffer* er te lang in bleef hangen.
![]()
Iemand heeft een andere menning dus die noem je gelijk dom ?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:17 schreef Neva het volgende:
[..]
jij bent echt te dom voor nog meer woorden aan vuil te makensicko
![]()
hij heeft toch een toupee? dat heb ik toch een keer gezien bij een programma 'achter de schermen' toen zagen we een toupee maar we mochten echt niet weten van wie die nou was. iedereen liep vreselijk geheizinnig te doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:23 schreef DarkElf het volgende:
Hal, met zijn enge geimplanteerde haar [...]
Ik moest er gisteren toevallig aan denken, en voila...daar is ze weer!quote:
Ja, het was wel een verkrachting dat heeft hij ook toegegeven later.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:29 schreef Chara het volgende:
Was het wel een verkrachting eigenlijk? Oke Jessica voelde het zo maar ik vind het meer een misverstand. Zij stribbelde immers wel vaker een beetje tegen maar vond het stiekem wel lekker.
![]()
Dat moet je even in het spoilertopic vragenquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:50 schreef KWAKje het volgende:
hoelang blijft dat illegale adoptie verhaal nog doorgaan?
Dat heb ik nu ook.... maar het wordt wel weer leuker denk ik... je hebt altijd van die "dipjes" in de verhaallijnen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:57 schreef La_Guiri het volgende:
Ik ben Rose, enge Paul en Dusty wel zat. Het Bonnie verhaal ook, oh ja, en Mike en Katie ook.
Waarom kijk ik eigenlijk nog?![]()
Wat dacht je van naar de psychiater sturen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:49 schreef jadelovespat het volgende:
Dat Barbara gedoe is zeker doodgebloed, die mogen ze snel weer normaal maken of de serie uit gooien.
Ja, eindelijk een snelle verhaallijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:22 schreef LeBeau het volgende:
Oh jee Aaron en Alison! Daar komt de aap uit de mouw!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:44 schreef OnaNia het volgende:
Wat is Rosanna toch een vervelend mokkel.
Ik denk dat je door het feit dat je je dat afvraagt zelf het antwoord wel al weet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Questione: Is er nou echt bewijs gekomen dat Simon dood is, of is het weer allemaal vaag ende onzeker en kan 'ie dus nog wel weer eens opduiken?
Okquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:37 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Ik denk dat je door het feit dat je je dat afvraagt zelf het antwoord wel al weet.
Nou weet ik zeker dat ik bij je durf te crashen, een mede ATWT-kijkerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:12 schreef imago het volgende:
Lang lang geleden, toen Lily nog door een andere actrice werd gespeeld, was er iets waardoor ze toch een groot litteken op d'r wang kreeg? Wat was dat ook alweer? Ik weet nog dat ze toen de hele tijd dat litteken had en later lieten ze dat een beetje vervagen en toen was er opeens een nieuwe actrice en was het litteken helemaal vergeten.
als je tijd hebt... http://www.rtl.nl/soaps/astheworldturns/maart2004.xmlquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:12 schreef imago het volgende:
Lang lang geleden, toen Lily nog door een andere actrice werd gespeeld, was er iets waardoor ze toch een groot litteken op d'r wang kreeg? Wat was dat ook alweer? Ik weet nog dat ze toen de hele tijd dat litteken had en later lieten ze dat een beetje vervagen en toen was er opeens een nieuwe actrice en was het litteken helemaal vergeten.
Ik ook nietquote:
Lily had dat litteken in Montega opgelopen... door een guerillastrijder in haar gezicht gesneden (ze werd toen wel door deze actriice gespeeld hoor!) Ze is op een gegeven moment gevlucht..ze kon de spanning niet aan van het leven met dat litteken en is in Malta beland..bij Damian..die heeft haar toen opgeknapt..daarom noemde hij haar ook zijn "gewonde vogeltje"...ze zijn toen samen teruggekomen naar Oakdale..Lily met haar mooie gezichtje en met een man !!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:12 schreef imago het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:46 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk dat we nu weer zo'n ouderwetse ATWT lijn krijgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Uiteraard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja en natuurlijk komt Chris er ooit achter, anders zou het toch geen soap zijn...![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:27 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Uiteraard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Jammer alleen datquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:30 schreef La_Guiri het volgende:
Ik wil niet dat Aaron en Alison gaan trouwen, ik vind haar leuker met Chris.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Tja, Chris zal...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:28 schreef La_Guiri het volgende:
Wat stom! Ik kijk nooit spoilers, maar nu dus wel... Jammer hoor, maar dat zat er ook wel aan te komen eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze keer niet kijken hoor!
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Of gewoon extensies...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het haar van Carly lijkt wel nóg langer
Wat smeert ze er in? Pokon?
Neah joh, das ouderwets!quote:
Dat was precies mijn reactie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar komt dat lange haar van Carly ineens vandaan?
"The daily life of Barbar"quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:47 schreef OnaNia het volgende:
Barbara moet een spinoff! The Barbara Ryan show!
Asjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:47 schreef OnaNia het volgende:
Barbara moet een spinoff! The Barbara Ryan show!
Zie het positief, geef d'r een spinoff en laat 'r uit ATWT verdwijnen! Naar die spinoff hoef je niet te kijken!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:20 schreef Smittend het volgende:
[..]
Asjeblieft niet zegIk vind d'r vreselijk....ze is al net zo erg als James
en Paul begint nu ook al op zijn vader te lijken
![]()
Jij hebt echt niets geleerd van al die verhaallijnen in ATWT hè?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:38 schreef La_Guiri het volgende:
Paul is inderdaad een eikel en dat voorgenomen huwelijk van Alison en Aaron is ook een lachertje.
Molly zal Rose wel vergiftigd hebben neem ik aan.
Jawel joh, moet toch iets erover zeggen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:48 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Jij hebt echt niets geleerd van al die verhaallijnen in ATWT hè?![]()
Ik denk dat het karakter Rose gewoon op was. Steeds maar hetzelfde gezeik.
Ik kan je alvast beloven dat Lily ook boeiender wordt..wacht maar afquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:53 schreef Illyria het volgende:
Rose is wel boeiender dan Lily vind ik, maar juist zij blijft wel in de serie.
iddquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:02 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik kan je alvast beloven dat Lily ook boeiender wordt..wacht maar af![]()
a-menquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:03 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind Paul onredelijk, onbeschoft en onaantrekkelijk psycho.
Jéééh! Eindelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:41 schreef DarkElf het volgende:
en weer om 16.00 uur vanaf maandagwas hier net aan gewend.
Ikke niet. Heerlijk, na een drukke dag op t werk lekker op de bank voor ATWT. Maar ach, ik kan het op de video programmeren 's middags als ik wil, dus zo erg is t eigenlijk nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:15 schreef Barb het volgende:
[..]
Jéééh! Eindelijk.
Ik heb het de afgelopen weken dus echt maar 3 of 4 keer kunnen zien, dus ik ben blij dat we weer naar 4 uur gaan,.
Gauw een videorecorder op de kop tikken !quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:47 schreef jadelovespat het volgende:
Ik was zo blij met half 7, nu kan ik gewoon niet meer kijken. Ik heb ook geen video meer dus op nemen is ook geen optie. Life Sucks!
Het is wel haar zus die dood is hoor, daar zou jij toch ook niet in 1 dag overheen zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:14 schreef Barb het volgende:
Sjonge jonge, ik ben die jankende Lily nu al helemaal beu, hoeveel afleveringen gaan ze dit nog rekken!? Gaan ze natuurlijk die uitvaart ook weer over een hele week uitsmeren,.
Lily kan nog wel een klein beetje janken, vind ik, maar Paul jankend komt op mij zeer zeer ongeloofwaardig over in ieder gevalquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:14 schreef Barb het volgende:
Sjonge jonge, ik ben die jankende Lily nu al helemaal beu, hoeveel afleveringen gaan ze dit nog rekken!? Gaan ze natuurlijk die uitvaart ook weer over een hele week uitsmeren,.
Die acteur is ook gewoon een rare man, helemaal niet geschikt voor de rol. Ik vind hem sowieso niet in ATWT passen, meer iets voor een psycho in een film of de joker in Batman oid. Je voelt idd helemaal geen medelijden ofzo als hij huilt.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:34 schreef Chara het volgende:
[..]
Lily kan nog wel een klein beetje janken, vind ik, maar Paul jankend komt op mij zeer zeer ongeloofwaardig over in ieder geval![]()
Barbara is veel leukerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:52 schreef DarkElf het volgende:
ik vind paul juist erg amusant met die stenbeck trekjes van hem
Idd, die kleur is echt verneukt, ik wist niet of het nou aan de tv lag of gwoon aan die serie..quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:05 schreef schatje het volgende:
Ik zal de enige wel weer zijn, maar hebben jullie af en toe ook gaar beeld? Dat je zeg maar de huidskleur van Dusty tig keer in een minuut ziet veranderen van kleur. Van spierwit naar kreeftenrood.
Enne, RTL, pleur lekker op met dat win een auto sms gedoe![]()
Lily zit al 15 jaar te janken, ik vind dat ze dat een beetje teveel uitmelken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:30 schreef OnaNia het volgende:
Het is wel haar zus die dood is hoor, daar zou jij toch ook niet in 1 dag overheen zijn?
Ah, dan ligt het gewoon aan de serie. Misschen komt het doordat wij hier in Europa PAL hebben en in de VS NTSC. Dat het daardoor niet helemaal goed overkomt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:09 schreef flubub het volgende:
[..]
Idd, die kleur is echt verneukt, ik wist niet of het nou aan de tv lag of gwoon aan die serie..
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:24 schreef MadGuy het volgende:
Soms zijn de mensen ook wel eens wat groenig!
Ow, gelukkig! Ik dacht al dat het aan mijn videorecorder lag!quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:24 schreef MadGuy het volgende:
Soms zijn de mensen ook wel eens wat groenig!
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:54 schreef flubub het volgende:
Uhm..waren toch ook gwoon extensions die ze inhad?
Joh, zou je denken?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:49 schreef Rebbedebje het volgende:
En opeens heeft Carly weer kort haar!Volgens mij was het nep, zag er ook zo uit.
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:54 schreef flubub het volgende:
Uhm..waren toch ook gwoon extensions die ze inhad?
Dan heb je zeker ook wel alle afleveringen gelezen en weet je ook wat de komende week gaat gebeurenquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:03 schreef schatje het volgende:
De aflevering die vandaag is uitgezonden op RTL4, is in de VS uitgezonden op donderdag 12 december 2003. We lopen dus aardig achter. Ik dacht maar een jaartje ofzo.
Heb ik van de CBS site, daar kun je ook 'soap quickies' met RealPlayer bekijken.
Arme Rose![]()
.
Aan Paul raak ik maar niet gewend.
Fout helemaal foutquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:26 schreef Nano het volgende:
Is Julia Lindsey nog teruggekeerd in de VS (waar we nu zijn en in de VS - die tijd)?
ik ook...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:06 schreef Chara het volgende:
wow ik moet er ook van bij komen, wat een moooooi stukje... pfff
(had het opgenomen dus zojuist pas gezien)
Ja idd, ik moet daar ook erg aan wennen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:47 schreef DarkElf het volgende:
tis wel meer een toneelstuk zo, zo van de hak op de tak.
Lily moet naar huis vanuit het ziekenhuis, flits, lily drinkt thee in het huis van Rose
nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 1 september 2005 09:07 schreef Mea.Culpa het volgende:
He, ze is zwangernooit gehoord van zwangerschap en incontinentie?
Incontinentie komt soms na de bevalling (van het oprekken van de spieren enzo..) dus niet tijdens de zwangerschap.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:43 schreef Moja het volgende:
[..]
nee eigenlijk nietwel gehoord van vaak plassen bij een zwangerschap maar incontinentie, nee
.
Geen incontinentie maar je moet heel vaak plassen door de druk op je blaas, maar dat is pas ongeveer na 8 maanden!quote:Op donderdag 1 september 2005 09:07 schreef Mea.Culpa het volgende:
He, ze is zwangernooit gehoord van zwangerschap en incontinentie?
Om het mond water,waarmee rose en mitzi vergiftigd zijn,weg te halen. In dat mond water zit dus metahonol.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:12 schreef flubub het volgende:
Ik heb een beetje gemist wat er gister gebeurd is... waarom liep barbara dat huis overhoop te halen?
maar hoe wist zij dan van dat mondwater? en waarom was het zo belangrijk dat zij dat dan vond? het pleit paul toch vrij..quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:15 schreef Fidelis het volgende:
[..]
Om het mond water,waarmee rose en mitzi vergiftigd zijn,weg te halen. In dat mond water zit dus metahonol.
We hebben het over Barbar nu? Barbar is zelf de moordenaar van rose. Zij heeft rose vergiftigd. Mitzi was volgens mij niet de bedoeling. Maar aangezien mitzi het mond water van rose gebruikte...werdt mitzi ook ziek.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:29 schreef flubub het volgende:
[..]
maar hoe wist zij dan van dat mondwater? en waarom was het zo belangrijk dat zij dat dan vond? het pleit paul toch vrij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |