Jij hebt echt niets geleerd van al die verhaallijnen in ATWT hè?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:38 schreef La_Guiri het volgende:
Paul is inderdaad een eikel en dat voorgenomen huwelijk van Alison en Aaron is ook een lachertje.
Molly zal Rose wel vergiftigd hebben neem ik aan.
Jawel joh, moet toch iets erover zeggen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:48 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Jij hebt echt niets geleerd van al die verhaallijnen in ATWT hè?![]()
Ik denk dat het karakter Rose gewoon op was. Steeds maar hetzelfde gezeik.
Ik kan je alvast beloven dat Lily ook boeiender wordt..wacht maar afquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:53 schreef Illyria het volgende:
Rose is wel boeiender dan Lily vind ik, maar juist zij blijft wel in de serie.
iddquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:02 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik kan je alvast beloven dat Lily ook boeiender wordt..wacht maar af![]()
a-menquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:03 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind Paul onredelijk, onbeschoft en onaantrekkelijk psycho.
Jéééh! Eindelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:41 schreef DarkElf het volgende:
en weer om 16.00 uur vanaf maandagwas hier net aan gewend.
Ikke niet. Heerlijk, na een drukke dag op t werk lekker op de bank voor ATWT. Maar ach, ik kan het op de video programmeren 's middags als ik wil, dus zo erg is t eigenlijk nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:15 schreef Barb het volgende:
[..]
Jéééh! Eindelijk.
Ik heb het de afgelopen weken dus echt maar 3 of 4 keer kunnen zien, dus ik ben blij dat we weer naar 4 uur gaan,.
Gauw een videorecorder op de kop tikken !quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:47 schreef jadelovespat het volgende:
Ik was zo blij met half 7, nu kan ik gewoon niet meer kijken. Ik heb ook geen video meer dus op nemen is ook geen optie. Life Sucks!
Het is wel haar zus die dood is hoor, daar zou jij toch ook niet in 1 dag overheen zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:14 schreef Barb het volgende:
Sjonge jonge, ik ben die jankende Lily nu al helemaal beu, hoeveel afleveringen gaan ze dit nog rekken!? Gaan ze natuurlijk die uitvaart ook weer over een hele week uitsmeren,.
Lily kan nog wel een klein beetje janken, vind ik, maar Paul jankend komt op mij zeer zeer ongeloofwaardig over in ieder gevalquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:14 schreef Barb het volgende:
Sjonge jonge, ik ben die jankende Lily nu al helemaal beu, hoeveel afleveringen gaan ze dit nog rekken!? Gaan ze natuurlijk die uitvaart ook weer over een hele week uitsmeren,.
Die acteur is ook gewoon een rare man, helemaal niet geschikt voor de rol. Ik vind hem sowieso niet in ATWT passen, meer iets voor een psycho in een film of de joker in Batman oid. Je voelt idd helemaal geen medelijden ofzo als hij huilt.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:34 schreef Chara het volgende:
[..]
Lily kan nog wel een klein beetje janken, vind ik, maar Paul jankend komt op mij zeer zeer ongeloofwaardig over in ieder geval![]()
Barbara is veel leukerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:52 schreef DarkElf het volgende:
ik vind paul juist erg amusant met die stenbeck trekjes van hem
Idd, die kleur is echt verneukt, ik wist niet of het nou aan de tv lag of gwoon aan die serie..quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:05 schreef schatje het volgende:
Ik zal de enige wel weer zijn, maar hebben jullie af en toe ook gaar beeld? Dat je zeg maar de huidskleur van Dusty tig keer in een minuut ziet veranderen van kleur. Van spierwit naar kreeftenrood.
Enne, RTL, pleur lekker op met dat win een auto sms gedoe![]()
Lily zit al 15 jaar te janken, ik vind dat ze dat een beetje teveel uitmelken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:30 schreef OnaNia het volgende:
Het is wel haar zus die dood is hoor, daar zou jij toch ook niet in 1 dag overheen zijn?
Ah, dan ligt het gewoon aan de serie. Misschen komt het doordat wij hier in Europa PAL hebben en in de VS NTSC. Dat het daardoor niet helemaal goed overkomt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:09 schreef flubub het volgende:
[..]
Idd, die kleur is echt verneukt, ik wist niet of het nou aan de tv lag of gwoon aan die serie..
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:24 schreef MadGuy het volgende:
Soms zijn de mensen ook wel eens wat groenig!
Ow, gelukkig! Ik dacht al dat het aan mijn videorecorder lag!quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:24 schreef MadGuy het volgende:
Soms zijn de mensen ook wel eens wat groenig!
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:54 schreef flubub het volgende:
Uhm..waren toch ook gwoon extensions die ze inhad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |