Joh, zou je denken?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:49 schreef Rebbedebje het volgende:
En opeens heeft Carly weer kort haar!Volgens mij was het nep, zag er ook zo uit.
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:54 schreef flubub het volgende:
Uhm..waren toch ook gwoon extensions die ze inhad?
Dan heb je zeker ook wel alle afleveringen gelezen en weet je ook wat de komende week gaat gebeurenquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:03 schreef schatje het volgende:
De aflevering die vandaag is uitgezonden op RTL4, is in de VS uitgezonden op donderdag 12 december 2003. We lopen dus aardig achter. Ik dacht maar een jaartje ofzo.
Heb ik van de CBS site, daar kun je ook 'soap quickies' met RealPlayer bekijken.
Arme Rose![]()
.
Aan Paul raak ik maar niet gewend.
Fout helemaal foutquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:26 schreef Nano het volgende:
Is Julia Lindsey nog teruggekeerd in de VS (waar we nu zijn en in de VS - die tijd)?
ik ook...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:06 schreef Chara het volgende:
wow ik moet er ook van bij komen, wat een moooooi stukje... pfff
(had het opgenomen dus zojuist pas gezien)
Ja idd, ik moet daar ook erg aan wennen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:47 schreef DarkElf het volgende:
tis wel meer een toneelstuk zo, zo van de hak op de tak.
Lily moet naar huis vanuit het ziekenhuis, flits, lily drinkt thee in het huis van Rose
nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 1 september 2005 09:07 schreef Mea.Culpa het volgende:
He, ze is zwangernooit gehoord van zwangerschap en incontinentie?
Incontinentie komt soms na de bevalling (van het oprekken van de spieren enzo..) dus niet tijdens de zwangerschap.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:43 schreef Moja het volgende:
[..]
nee eigenlijk nietwel gehoord van vaak plassen bij een zwangerschap maar incontinentie, nee
.
Geen incontinentie maar je moet heel vaak plassen door de druk op je blaas, maar dat is pas ongeveer na 8 maanden!quote:Op donderdag 1 september 2005 09:07 schreef Mea.Culpa het volgende:
He, ze is zwangernooit gehoord van zwangerschap en incontinentie?
Om het mond water,waarmee rose en mitzi vergiftigd zijn,weg te halen. In dat mond water zit dus metahonol.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:12 schreef flubub het volgende:
Ik heb een beetje gemist wat er gister gebeurd is... waarom liep barbara dat huis overhoop te halen?
maar hoe wist zij dan van dat mondwater? en waarom was het zo belangrijk dat zij dat dan vond? het pleit paul toch vrij..quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:15 schreef Fidelis het volgende:
[..]
Om het mond water,waarmee rose en mitzi vergiftigd zijn,weg te halen. In dat mond water zit dus metahonol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |