hij heeft toch een toupee? dat heb ik toch een keer gezien bij een programma 'achter de schermen' toen zagen we een toupee maar we mochten echt niet weten van wie die nou was. iedereen liep vreselijk geheizinnig te doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:23 schreef DarkElf het volgende:
Hal, met zijn enge geimplanteerde haar [...]
Ik moest er gisteren toevallig aan denken, en voila...daar is ze weer!quote:
Ja, het was wel een verkrachting dat heeft hij ook toegegeven later.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:29 schreef Chara het volgende:
Was het wel een verkrachting eigenlijk? Oke Jessica voelde het zo maar ik vind het meer een misverstand. Zij stribbelde immers wel vaker een beetje tegen maar vond het stiekem wel lekker.
![]()
Dat moet je even in het spoilertopic vragenquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:50 schreef KWAKje het volgende:
hoelang blijft dat illegale adoptie verhaal nog doorgaan?
Dat heb ik nu ook.... maar het wordt wel weer leuker denk ik... je hebt altijd van die "dipjes" in de verhaallijnen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:57 schreef La_Guiri het volgende:
Ik ben Rose, enge Paul en Dusty wel zat. Het Bonnie verhaal ook, oh ja, en Mike en Katie ook.
Waarom kijk ik eigenlijk nog?![]()
Wat dacht je van naar de psychiater sturen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:49 schreef jadelovespat het volgende:
Dat Barbara gedoe is zeker doodgebloed, die mogen ze snel weer normaal maken of de serie uit gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |