Oh ja Shannon O'Hara..wat een tof wijf vond ik dat zeg..en toen werd ze ontvoerd door Lillian met dat rode haar (ex van Duncan)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:14 schreef Sage het volgende:
Heeeeeel lang is al sinds zo'n jaar of 15, al toen Lily nog met Dusty was, en Duncan met Shannon in een kasteel woonde, heeeel lang dus
quote:Op zondag 12 juni 2005 10:14 schreef Smittend het volgende:
[..]
Oh ja Shannon O'Hara..wat een tof wijf vond ik dat zeg..en toen werd ze ontvoerd door Lillian Lilith met dat rode haar (ex van Duncan)
Vreemd! Dat was vorige jaren echt niet!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:22 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat is dit nou weer!!! Voortaan ATWT om 5 over half 7.![]()
Waar moet ik nu tijdens m'n theetijd naar kijken.![]()
Ik denk rond 1990 ongeveer. Iets ervoor misschien nog.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 06:56 schreef DarkElf het volgende:
weet iemand rond welk jaar dat was?
Days of Our Livesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:22 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat is dit nou weer!!! Voortaan ATWT om 5 over half 7.![]()
Waar moet ik nu tijdens m'n theetijd naar kijken.![]()
De Bold stopt nooit. ATWT komt in de plaats van RTL Boulevard.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:45 schreef kleinmeiske het volgende:
Zomerprogrammering? De Bold stopt toch altijd? Kan me iets herinneren van vorig jaar. Tevens verkapte TVP, kan vrijdag pas weer kijken ...![]()
kijk ik dan al zo lang?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:42 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik denk rond 1990 ongeveer. Iets ervoor misschien nog.
Rosanna had het eerst met -hoeheetieookalweer volgens mij- Hutch. Die bedoelt Rebbedebje. Is denk ik rond 1993 / 1994 geweest, toen ben ik ook verslaafd geraakt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:02 schreef KWAKje het volgende:
volgens mij is dat met (de eerste) rosanna en leuke (eerste) mike van een paar jaar daarna![]()
Hoeft niet hoor. Ik was blij met het linkje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |