Oh ja Shannon O'Hara..wat een tof wijf vond ik dat zeg..en toen werd ze ontvoerd door Lillian met dat rode haar (ex van Duncan)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:14 schreef Sage het volgende:
Heeeeeel lang is al sinds zo'n jaar of 15, al toen Lily nog met Dusty was, en Duncan met Shannon in een kasteel woonde, heeeel lang dus
quote:Op zondag 12 juni 2005 10:14 schreef Smittend het volgende:
[..]
Oh ja Shannon O'Hara..wat een tof wijf vond ik dat zeg..en toen werd ze ontvoerd door Lillian Lilith met dat rode haar (ex van Duncan)
Vreemd! Dat was vorige jaren echt niet!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:22 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat is dit nou weer!!! Voortaan ATWT om 5 over half 7.![]()
Waar moet ik nu tijdens m'n theetijd naar kijken.![]()
Ik denk rond 1990 ongeveer. Iets ervoor misschien nog.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 06:56 schreef DarkElf het volgende:
weet iemand rond welk jaar dat was?
Days of Our Livesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:22 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat is dit nou weer!!! Voortaan ATWT om 5 over half 7.![]()
Waar moet ik nu tijdens m'n theetijd naar kijken.![]()
De Bold stopt nooit. ATWT komt in de plaats van RTL Boulevard.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:45 schreef kleinmeiske het volgende:
Zomerprogrammering? De Bold stopt toch altijd? Kan me iets herinneren van vorig jaar. Tevens verkapte TVP, kan vrijdag pas weer kijken ...![]()
kijk ik dan al zo lang?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:42 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik denk rond 1990 ongeveer. Iets ervoor misschien nog.
Rosanna had het eerst met -hoeheetieookalweer volgens mij- Hutch. Die bedoelt Rebbedebje. Is denk ik rond 1993 / 1994 geweest, toen ben ik ook verslaafd geraakt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:02 schreef KWAKje het volgende:
volgens mij is dat met (de eerste) rosanna en leuke (eerste) mike van een paar jaar daarna![]()
Hoeft niet hoor. Ik was blij met het linkje.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:21 schreef OnaNia het volgende:
Days of Our Lives(tussen 4 en 5 op Yorin)
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:44 schreef dayslover het volgende:
En dan in plaats van ATWT naar YORIN schakelen voor DAYS OF OUR LIVEs haha om 16:15 dan he
wat een gotvergeten heilig boontjequote:
Er is geen reet aan momenteel.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:47 schreef Chara het volgende:
ik vind het momenteel iets minder leuk, of ligt dat aan mij ?![]()
Hij had het zo geregeld dat Jennifer te weten zou komen dat Barbara het vriendje van Jennifer geld wilde geven om uit het land te gaan. Z'n doel was volgens mij om Jennifer en Barbara uit elkaar te halen, en dat lukte dus aardig.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:23 schreef imago het volgende:
Hm ik heb het de laatste tijd niet zo goed gevolgd, maar Paul had toch het vriendje van z'n zus betaald om bij haar weg te gaan ofzo? Dus dat hij nou boos is op Jen dat zij hem en Rose uit elkaar probeert te krijgen is toch nogal hypocriet?
Je hebt precies de essentie van soap te pakkenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:23 schreef imago het volgende:
Hm ik heb het de laatste tijd niet zo goed gevolgd, maar Paul had toch het vriendje van z'n zus betaald om bij haar weg te gaan ofzo? Dus dat hij nou boos is op Jen dat zij hem en Rose uit elkaar probeert te krijgen is toch nogal hypocriet?
Brandstichting. (wat eigenlijk Allison had gedaan)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:57 schreef DarkElf het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom will in een psychiatrisch ziekenhuis is opgenomen geweest?
Anders ik welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:03 schreef coltje87 het volgende:
Ik heb nu ook wel genoeg van dat Marshall-Jessica-Bonnie-Sara gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |