Iemand moet de eer hooghouden he !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:45 schreef bwt het volgende:
Hey, toch nog een "nachtbraker" wakker.
en ja, je plaatje doet het niet meer. schande
quote:
Je hebt gelijk !!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:55 schreef bwt het volgende:
ga dan ook niet meer reageren.
Doe ik tenslotte ook niet............:?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:59 schreef Youssef het volgende:
Oh ja, die naam kan ik wel raden volgens mij. Heb MSN niet aan staan, maar volgens mij heeft het wel wat te maken met K3
Goldwing dashboardquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:12 schreef hicham het volgende:
Plaatje
Goldwing dashboard
echt veel knopjeszo kom je toch nooit aan motorrijden toe ?
Fuck thumbnails![]()
[..]
Volgens mij is dat nooit aan de orde gekomen dus weet niet waarom jij het zou moeten weten
[..]
Alleen bij de kennismaking dan![]()
[..]
Ziekenhuis, controle enkel.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah.. hopelijk een leuke .. anyway, mooie dag om vroeg te binnen.![]()
Ik heb 2 knoppen op de KLX -een kill switch en lichtschakelaar, en niet 1 knop op de CR.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Goldwing dashboard
echt veel knopjeszo kom je toch nooit aan motorrijden toe ?
Alleen bij de kennismaking dan![]()
daar is toch inmiddels ook alweer verandering in aangebracht![]()
![]()
Veel plezier !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:39 schreef RB het volgende:
Mensen tot Zondagavond
Germany here I come![]()
Veel plezier zaterdag met de meet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ziekenhuis, controle enkel.
Alleen zit je daar altijd zo lang meestal.
Ach zo erg is het allemaal niet hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En staken de huisartsen nog, want dan zullen ze wel capaciteit bij de spoedeisende hulp inzetten.
Sterkte dan.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ziekenhuis, controle enkel.
Alleen zit je daar altijd zo lang meestal.
Ik moet echt een keer op dat ding rijdenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:06 schreef Patrick281 het volgende:
CR power.![]()
Wat een verschil in karakter met de KLX, die is ook rap en duwt je met het koppel vooruit..
.. maar hoe snel de CR in toeren stijgt:
lijkt wel een combinatie van 1 cylinder koppel en viercylinder toerenjagen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:56 schreef Makster het volgende:
Ik moet echt een keer op dat ding rijden
Owja, goeie morgen
succesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:14 schreef Youp het volgende:
mogguh guys.. vanmiddag op voor mn theorie-examen
:^quote:
is al aangevraagd... ik heb nu 4 lesjes gehad op de wegquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
:^
En je mag dus blijkbaar wel speciale verrichtingen examen doen zonder theorie.
Ergens wel logisch........
Als je het vandaag haalt dan ga je gelijk voor de weg aanvragenof is dat al gedaan.
![]()
Dan ben je wel een rund als je nu zakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:34 schreef Youp het volgende:
[..]
is al aangevraagd... ik heb nu 4 lesjes gehad op de weg
en idd voertuigbeheersing mag zonder theorie.. maar je mag lessen op de weg zo veel je wil en dan de dag voor het examen mag je ff theorie gaan scoren en dan mag je ook op examen.. als je tenminste je auto theorie al hebt.. dus motortheorie is ook weer een beetje dubbelop >> cententrekkerij
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:14 schreef Youp het volgende:
mogguh guys.. vanmiddag op voor mn theorie-examen
ja dat mag. Als je je autorijbewijs hebt mag je ook examen voertuigbeheersing doen zonder dat je je theorie hebt. Voor examen verkeersdeelname moet je wel je theorie certificitaat hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan ben je wel een rund als je nu zakt.![]()
Maar ja ze hebben wel eens van die instinkertjes.![]()
Dus je mag met de motor op de weg lessen als je al een autorijbewijs/theorie hebt.![]()
als ik mn rijbewijs nou had he...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
erg is dat he![]()
ik wil niet meer werrekuh ikke wille rijdenveel te warm
![]()
de CR heeft WAY meer koppel hoorquote:
Zeker erg maar daarom peer ik hem ook om een uur of 13:00 uur. Flinke mzzl met werken en dit weerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
erg is dat he![]()
ik wil niet meer werrekuh ikke wille rijdenveel te warm
![]()
Het koppel voelt anders aan, maar dat is dan meer een gebrek aan felheid bij de KLX waardoor het koppel i.c.m die vette klappen wat meer opvallen. En die komen ook al bij lagere toeren. Anyway, zijn 2 verschillende motoren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:51 schreef Youp het volgende:
de CR heeft WAY meer koppel hoormaar hij stijgt idd in toeren als een 4pitter
Moet je ineens wat bezoekjes doen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Zeker erg maar daarom peer ik hem ook om een uur of 13:00 uur. Flinke mzzl met werken en dit weer![]()
![]()
![]()
Geen wonder dat je ontslagen bent als fotograafquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
Toen ik in de buitendienst zat werd ik wel eens gebeld door een klant, zat net met FS van eente genieten bij een koffieshop in Rotterdam. Hij vroeg nog: zit je op een feestje?
![]()
Soms zat ik s'ochtends ook wel in de sportschool. Ideaal buitendienst werk.![]()
En dan gewoon je target halen he.
ja klopt.. maar mijn CR500 heb ik in de 5 wel es weggetrokken met minmale toeren... dat met je eens met je klx proberen ofzoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het koppel voelt anders aan, maar dat is dan meer een gebrek aan felheid bij de KLX waardoor het koppel i.c.m die vette klappen wat meer opvallen. En die komen ook al bij lagere toeren. Anyway, zijn 2 verschillende motoren.heeft beide wel wat.
![]()
Maar als jij nu weer terug zou stappen op een CR dan verbaas je je gewoon weer.
Althans dat doe ik wel na een weekje KLX'en.![]()
Dat was in principe binnendienstquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:07 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Geen wonder dat je ontslagen bent als fotograaf![]()
![]()
En?quote:
Zou in principe moeten / mogen bezoeken, maar ik heb aardig tijd voor tijd opgebouwd deze afgelopen weken / maanden. Lijkt mij een geschikt moment op de boel is ff lekker te compenserenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het koppel voelt anders aan, maar dat is dan meer een gebrek aan felheid bij de KLX waardoor het koppel i.c.m die vette klappen wat meer opvallen. En die komen ook al bij lagere toeren. Anyway, zijn 2 verschillende motoren.heeft beide wel wat.
![]()
Maar als jij nu weer terug zou stappen op een CR dan verbaas je je gewoon weer.
Althans dat doe ik wel na een weekje KLX'en.![]()
[..]
Moet je ineens wat bezoekjes doen?![]()
![]()
Toen ik in de buitendienst zat werd ik wel eens gebeld door een klant, zat net met FS van eente genieten bij een koffieshop in Rotterdam. Hij vroeg nog: zit je op een feestje?
![]()
Soms zat ik s'ochtends ook wel in de sportschool. Ideaal buitendienst werk.![]()
En dan gewoon je target halen he.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:18 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
En?
Heb je intussen je 'brommer' al verkocht?
Hebbie um daar nog nie staan dan??????quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
3 keer 06 nummer gemaild maar nog geen belletje gehad, 1tje moet uit Oberhausen komen...binnenkort toch maar es op marktplaats zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie het laatst lacht..... snapt hem niet!
speciaal voor Pep:
Het is TUFKA ZX9R. Niet tufkap! -O-
Nou, uhhmm, heb een keer een filmpie gezien van een gefokte scoot en die trok een CBR600RR er aardig uitquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
wie gaan er nou mee zaterdagsm rijders vast niet...
![]()
gister een andere oom die mijn motor nog niet heeft gezien: heb je een 400cc?? haahah das een bromfiets man! mijn zoon fokt zijn scooter als een gek op, die trekt jou er wel uit met een sprint naar de 100km/h
ik heb geloof ik best hard gelachenmaar ik wil het best eens demonstreren zei ik
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:26 schreef Makster het volgende:
[..]
een scoot is voor losers, die niet motor mogen / kunnen rijden
Leuk een opgefokte scoot ..... TO POOP ON![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:23 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Hebbie um daar nog nie staan dan??????ik weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Comicdogquote:
lijstje is in vorig topic volgens mij voorbij gekomenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
wie gaan er nou mee zaterdagsm rijders vast niet...
![]()
gister een andere oom die mijn motor nog niet heeft gezien: heb je een 400cc?? haahah das een bromfiets man! mijn zoon fokt zijn scooter als een gek op, die trekt jou er wel uit met een sprint naar de 100km/h
ik heb geloof ik best hard gelachenmaar ik wil het best eens demonstreren zei ik
Klopt, ding lijkt wel van elastiek.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:13 schreef Youp het volgende:
ja klopt.. maar mijn CR500 heb ik in de 5 wel es weggetrokken met minmale toeren... dat met je eens met je klx proberen ofzolukt me met mn KTM ook NEVER
omdat t een 2takt is lijkt het alsof hij weinig koppel heeft maar niets is minder waar
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:18 schreef Makster het volgende:
Neem is vrij, kom ik ff een bokkie ophalen, je CR verneuken en een paar banden scoren
Maak een matje met gevoel Pepovitch, feeling is the key wordquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klopt, ding lijkt wel van elastiek.![]()
Alleen vanuit stilstand moet ik opletten met de koppeling.![]()
Loopt nu trouwens als een naaimachine op de snelwegbandenlawaai en windruis is eindelijk harder dan de (nieuwe)uitlaat.
![]()
Alleen met optrekken trek ik nog de aandacht omdat het geluid dan door de expansiepijp komt van voren.
Mensen op 500 meter afstand kijken om.....
[..]
Gisteren halve dag dus had dat matje maar niet geregeld.
Vandaag vergeet ik de tekening.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:02 schreef Makster het volgende:
Maak een matje met gevoel Pepovitch, feeling is the key word
quote:Openingstijden zijn donderdag en vrijdag van 9.00 tot 17.30.
En op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
Nou uhh ja het hoeft niet persee dit weekend, maarja zou opzich wel weer makkelijk zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar als jij hem dit weekend wil hebben dat regel ik nu een zelfklevende Neopreenplaat van 4 mm, circa A4.![]()
Beter wacht je even, dan heeft hij precies de vorm van het plankje, kan nu een centimeter schelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:09 schreef Makster het volgende:
Nou uhh ja het hoeft niet persee dit weekend, maarja zou opzich wel weer makkelijk zijn natuurlijk![]()
Maarja als een A4 matje ok is, REGEL DAT DAN LAMZAK![]()
![]()
40 euro voor een run, hij zal er dagen bijhebben dat er 5 runs in een uur of meer doorheen gaan.quote:Goede tijden idd die Dynojet crapGa daar maar eens solliciteren
Owkee, ik wacht wel weerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beter wacht je even, dan heeft hij precies de vorm van het plankje, kan nu een centimeter schelen.
En dan is hij zonder afgeronde hoeken.![]()
Zeg het maar.
[..]
40 euro voor een run, hij zal er dagen bijhebben dat er 5 runs in een uur of meer doorheen gaan.![]()
Ik ga er geen gewoonte van maken vrouwen een hand te geven, alleen bij de kennismaking heb ik al eerder gezegdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
daar is toch inmiddels ook alweer verandering in aangebracht![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ga er geen gewoonte van maken vrouwen een hand te geven, alleen bij de kennismaking heb ik al eerder gezegdVorige keer waren er geen vrouwen in de groep dus gaf ik iedereen een hand. Als dat wel het geval is geef ik niemand een hand
Heb het volgens mij al een keer eerder gezegd, maar what the heck, tis vrijdag
Tijd voor een mooie rel![]()
Je wou zeker zeggen - 't is en blijft een vrouw - ?????quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:39 schreef hicham het volgende:
Nou bij deze danMaar je had je reply best wat agressiever mogen maken want zo krijgen we nooit een vrijdagmiddagrel
Met alle respect verder hoor, ik zie raus niet als minderwaardig ofzo
![]()
Nee, wat ik probeer te zeggen is dat vrouwen gelijk zijn aan een stuk vuil, daar wil ik mijn handen niet vies aan makenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:54 schreef bwt het volgende:
[..]
Je wou zeker zeggen - 't is en blijft een vrouw - ?????
Ben je juist opgelucht of niet? Want je moet dan wel weer binnenkort op zoek naar ander werk. Of heb je al een idee wat je wilt gaan doenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:04 schreef bwt het volgende:
Zo, ontslag procedure is nu zo goed als rond.
Per 1 augustus ben ik een vrij man.
En ga je dan nu een marketingonderzoek doen, of ben je de uitvinder zonder markt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:19 schreef Makster het volgende:
In een keer een goed idee, een dynojet bedrijf die runs voor 30 euro doet en er afstel service bij aflevert![]()
![]()
Hallo Raymond, leuk dat je hier komtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:17 schreef Racing_X-Ray het volgende:
ik heb nu weer vast internet en zal eens vaker posten hier
Raymond
dus als ze van te voren fris gedouched is dan is er helemaal geen probleem meer ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, wat ik probeer te zeggen is dat vrouwen gelijk zijn aan een stuk vuil, daar wil ik mijn handen niet vies aan maken![]()
![]()
![]()
Hele goeie shit !!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:17 schreef Racing_X-Ray het volgende:
sow het motor topic loopt nog steeds
ik zal mezelf maar weer eens opnieuw voorstellen
(ik ben heel lang weggeweest van internet enzo)
maja ik moest ook nog veel studeren en werken
vooral voor mijn nieuwe motor
ik had een Yamaha R6
maja die is total loss (door een omaatje, heb ik ook al gepost ergens tig topics terug)
maar nu heb ik een
Honda VTR SP1
[afbeelding]
en ik heb er rood neon licht onder (helaas kon het fototoestel dat niet mooi vastleggen)
[afbeelding]
(wie weet kan een van jullie dat er mooi onder fotoshoppen)
het lijkt mij wel eens cool om met jullie allen te rijden
ik ben net in de eifel geweest
[afbeelding]
mijn motor staat links in het midden van de foto en ik kom net aanlopen in mijn zwart/blauw/witte eigen ontwerpte pakkie
Eifel was supergaaf
en ik mag nu alweer nieuwe banden want die zijn alweer helemaal op
profiel is weg en ook voor het eerst mijn schaamrandje aan de zijkant van de band, totaal weg
[afbeelding]
ik heb nu weer vast internet en zal eens vaker posten hier
Raymond
ik ben btw ook bezig om andere uitlaten (weg met die standaard) en een andere undertail en een ander ruitje voor erop te zetten maja daar moet ik eerst voor sparen
Vrouwen zijn onrein, waar het vandaan komt weet ik niet, want als er echt typen zijn die overmatig zeep en luchtjes gebruiken zijn het die wannelende kamelen wel met de bult op de verkeerde plaats.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus als ze van te voren fris gedouched is dan is er helemaal geen probleem meer ?![]()
om 15:00 naar huisff langs Sabra vanmiddag
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:36 schreef Racing_X-Ray het volgende:
makster beetje bromsnor
Honda Roeleert en de neon is ook cool :-P
jij rijdt op een kawasucki
Correctie !!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Altijd goed even reacties polsen
Ben best een aardig knul hoor, af en toe komt het alleen zo moeilijk eruit
Ondanks de Neon mag je je wel oprecht de Fok MCér noemen met de gekste motor![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |