Zeker erg maar daarom peer ik hem ook om een uur of 13:00 uur. Flinke mzzl met werken en dit weerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
erg is dat he![]()
ik wil niet meer werrekuh ikke wille rijdenveel te warm
![]()
Het koppel voelt anders aan, maar dat is dan meer een gebrek aan felheid bij de KLX waardoor het koppel i.c.m die vette klappen wat meer opvallen. En die komen ook al bij lagere toeren. Anyway, zijn 2 verschillende motoren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:51 schreef Youp het volgende:
de CR heeft WAY meer koppel hoormaar hij stijgt idd in toeren als een 4pitter
Moet je ineens wat bezoekjes doen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Zeker erg maar daarom peer ik hem ook om een uur of 13:00 uur. Flinke mzzl met werken en dit weer![]()
![]()
![]()
Geen wonder dat je ontslagen bent als fotograafquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
Toen ik in de buitendienst zat werd ik wel eens gebeld door een klant, zat net met FS van eente genieten bij een koffieshop in Rotterdam. Hij vroeg nog: zit je op een feestje?
![]()
Soms zat ik s'ochtends ook wel in de sportschool. Ideaal buitendienst werk.![]()
En dan gewoon je target halen he.
ja klopt.. maar mijn CR500 heb ik in de 5 wel es weggetrokken met minmale toeren... dat met je eens met je klx proberen ofzoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het koppel voelt anders aan, maar dat is dan meer een gebrek aan felheid bij de KLX waardoor het koppel i.c.m die vette klappen wat meer opvallen. En die komen ook al bij lagere toeren. Anyway, zijn 2 verschillende motoren.heeft beide wel wat.
![]()
Maar als jij nu weer terug zou stappen op een CR dan verbaas je je gewoon weer.
Althans dat doe ik wel na een weekje KLX'en.![]()
Dat was in principe binnendienstquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:07 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Geen wonder dat je ontslagen bent als fotograaf![]()
![]()
En?quote:
Zou in principe moeten / mogen bezoeken, maar ik heb aardig tijd voor tijd opgebouwd deze afgelopen weken / maanden. Lijkt mij een geschikt moment op de boel is ff lekker te compenserenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het koppel voelt anders aan, maar dat is dan meer een gebrek aan felheid bij de KLX waardoor het koppel i.c.m die vette klappen wat meer opvallen. En die komen ook al bij lagere toeren. Anyway, zijn 2 verschillende motoren.heeft beide wel wat.
![]()
Maar als jij nu weer terug zou stappen op een CR dan verbaas je je gewoon weer.
Althans dat doe ik wel na een weekje KLX'en.![]()
[..]
Moet je ineens wat bezoekjes doen?![]()
![]()
Toen ik in de buitendienst zat werd ik wel eens gebeld door een klant, zat net met FS van eente genieten bij een koffieshop in Rotterdam. Hij vroeg nog: zit je op een feestje?
![]()
Soms zat ik s'ochtends ook wel in de sportschool. Ideaal buitendienst werk.![]()
En dan gewoon je target halen he.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:18 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
En?
Heb je intussen je 'brommer' al verkocht?
Hebbie um daar nog nie staan dan??????quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
3 keer 06 nummer gemaild maar nog geen belletje gehad, 1tje moet uit Oberhausen komen...binnenkort toch maar es op marktplaats zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie het laatst lacht..... snapt hem niet!
speciaal voor Pep:
Het is TUFKA ZX9R. Niet tufkap! -O-
Nou, uhhmm, heb een keer een filmpie gezien van een gefokte scoot en die trok een CBR600RR er aardig uitquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
wie gaan er nou mee zaterdagsm rijders vast niet...
![]()
gister een andere oom die mijn motor nog niet heeft gezien: heb je een 400cc?? haahah das een bromfiets man! mijn zoon fokt zijn scooter als een gek op, die trekt jou er wel uit met een sprint naar de 100km/h
ik heb geloof ik best hard gelachenmaar ik wil het best eens demonstreren zei ik
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:26 schreef Makster het volgende:
[..]
een scoot is voor losers, die niet motor mogen / kunnen rijden
Leuk een opgefokte scoot ..... TO POOP ON![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:23 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Hebbie um daar nog nie staan dan??????ik weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Comicdogquote:
lijstje is in vorig topic volgens mij voorbij gekomenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
wie gaan er nou mee zaterdagsm rijders vast niet...
![]()
gister een andere oom die mijn motor nog niet heeft gezien: heb je een 400cc?? haahah das een bromfiets man! mijn zoon fokt zijn scooter als een gek op, die trekt jou er wel uit met een sprint naar de 100km/h
ik heb geloof ik best hard gelachenmaar ik wil het best eens demonstreren zei ik
Klopt, ding lijkt wel van elastiek.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:13 schreef Youp het volgende:
ja klopt.. maar mijn CR500 heb ik in de 5 wel es weggetrokken met minmale toeren... dat met je eens met je klx proberen ofzolukt me met mn KTM ook NEVER
omdat t een 2takt is lijkt het alsof hij weinig koppel heeft maar niets is minder waar
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:18 schreef Makster het volgende:
Neem is vrij, kom ik ff een bokkie ophalen, je CR verneuken en een paar banden scoren
Maak een matje met gevoel Pepovitch, feeling is the key wordquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klopt, ding lijkt wel van elastiek.![]()
Alleen vanuit stilstand moet ik opletten met de koppeling.![]()
Loopt nu trouwens als een naaimachine op de snelwegbandenlawaai en windruis is eindelijk harder dan de (nieuwe)uitlaat.
![]()
Alleen met optrekken trek ik nog de aandacht omdat het geluid dan door de expansiepijp komt van voren.
Mensen op 500 meter afstand kijken om.....
[..]
Gisteren halve dag dus had dat matje maar niet geregeld.
Vandaag vergeet ik de tekening.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:02 schreef Makster het volgende:
Maak een matje met gevoel Pepovitch, feeling is the key word
quote:Openingstijden zijn donderdag en vrijdag van 9.00 tot 17.30.
En op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
Nou uhh ja het hoeft niet persee dit weekend, maarja zou opzich wel weer makkelijk zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar als jij hem dit weekend wil hebben dat regel ik nu een zelfklevende Neopreenplaat van 4 mm, circa A4.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |