Iemand moet de eer hooghouden he !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:45 schreef bwt het volgende:
Hey, toch nog een "nachtbraker" wakker.
en ja, je plaatje doet het niet meer. schande
quote:
Je hebt gelijk !!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:55 schreef bwt het volgende:
ga dan ook niet meer reageren.
Doe ik tenslotte ook niet............:?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:59 schreef Youssef het volgende:
Oh ja, die naam kan ik wel raden volgens mij. Heb MSN niet aan staan, maar volgens mij heeft het wel wat te maken met K3
Goldwing dashboardquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:12 schreef hicham het volgende:
Plaatje
Goldwing dashboard
echt veel knopjeszo kom je toch nooit aan motorrijden toe ?
Fuck thumbnails![]()
[..]
Volgens mij is dat nooit aan de orde gekomen dus weet niet waarom jij het zou moeten weten
[..]
Alleen bij de kennismaking dan![]()
[..]
Ziekenhuis, controle enkel.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah.. hopelijk een leuke .. anyway, mooie dag om vroeg te binnen.![]()
Ik heb 2 knoppen op de KLX -een kill switch en lichtschakelaar, en niet 1 knop op de CR.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Goldwing dashboard
echt veel knopjeszo kom je toch nooit aan motorrijden toe ?
Alleen bij de kennismaking dan![]()
daar is toch inmiddels ook alweer verandering in aangebracht![]()
![]()
Veel plezier !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:39 schreef RB het volgende:
Mensen tot Zondagavond
Germany here I come![]()
Veel plezier zaterdag met de meet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ziekenhuis, controle enkel.
Alleen zit je daar altijd zo lang meestal.
Ach zo erg is het allemaal niet hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En staken de huisartsen nog, want dan zullen ze wel capaciteit bij de spoedeisende hulp inzetten.
Sterkte dan.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ziekenhuis, controle enkel.
Alleen zit je daar altijd zo lang meestal.
Ik moet echt een keer op dat ding rijdenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:06 schreef Patrick281 het volgende:
CR power.![]()
Wat een verschil in karakter met de KLX, die is ook rap en duwt je met het koppel vooruit..
.. maar hoe snel de CR in toeren stijgt:
lijkt wel een combinatie van 1 cylinder koppel en viercylinder toerenjagen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:56 schreef Makster het volgende:
Ik moet echt een keer op dat ding rijden
Owja, goeie morgen
succesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:14 schreef Youp het volgende:
mogguh guys.. vanmiddag op voor mn theorie-examen
:^quote:
is al aangevraagd... ik heb nu 4 lesjes gehad op de wegquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
:^
En je mag dus blijkbaar wel speciale verrichtingen examen doen zonder theorie.
Ergens wel logisch........
Als je het vandaag haalt dan ga je gelijk voor de weg aanvragenof is dat al gedaan.
![]()
Dan ben je wel een rund als je nu zakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:34 schreef Youp het volgende:
[..]
is al aangevraagd... ik heb nu 4 lesjes gehad op de weg
en idd voertuigbeheersing mag zonder theorie.. maar je mag lessen op de weg zo veel je wil en dan de dag voor het examen mag je ff theorie gaan scoren en dan mag je ook op examen.. als je tenminste je auto theorie al hebt.. dus motortheorie is ook weer een beetje dubbelop >> cententrekkerij
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:14 schreef Youp het volgende:
mogguh guys.. vanmiddag op voor mn theorie-examen
ja dat mag. Als je je autorijbewijs hebt mag je ook examen voertuigbeheersing doen zonder dat je je theorie hebt. Voor examen verkeersdeelname moet je wel je theorie certificitaat hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan ben je wel een rund als je nu zakt.![]()
Maar ja ze hebben wel eens van die instinkertjes.![]()
Dus je mag met de motor op de weg lessen als je al een autorijbewijs/theorie hebt.![]()
als ik mn rijbewijs nou had he...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
erg is dat he![]()
ik wil niet meer werrekuh ikke wille rijdenveel te warm
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |