Beter wacht je even, dan heeft hij precies de vorm van het plankje, kan nu een centimeter schelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:09 schreef Makster het volgende:
Nou uhh ja het hoeft niet persee dit weekend, maarja zou opzich wel weer makkelijk zijn natuurlijk![]()
Maarja als een A4 matje ok is, REGEL DAT DAN LAMZAK![]()
![]()
40 euro voor een run, hij zal er dagen bijhebben dat er 5 runs in een uur of meer doorheen gaan.quote:Goede tijden idd die Dynojet crapGa daar maar eens solliciteren
Owkee, ik wacht wel weerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beter wacht je even, dan heeft hij precies de vorm van het plankje, kan nu een centimeter schelen.
En dan is hij zonder afgeronde hoeken.![]()
Zeg het maar.
[..]
40 euro voor een run, hij zal er dagen bijhebben dat er 5 runs in een uur of meer doorheen gaan.![]()
Ik ga er geen gewoonte van maken vrouwen een hand te geven, alleen bij de kennismaking heb ik al eerder gezegdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
daar is toch inmiddels ook alweer verandering in aangebracht![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ga er geen gewoonte van maken vrouwen een hand te geven, alleen bij de kennismaking heb ik al eerder gezegdVorige keer waren er geen vrouwen in de groep dus gaf ik iedereen een hand. Als dat wel het geval is geef ik niemand een hand
Heb het volgens mij al een keer eerder gezegd, maar what the heck, tis vrijdag
Tijd voor een mooie rel![]()
Je wou zeker zeggen - 't is en blijft een vrouw - ?????quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:39 schreef hicham het volgende:
Nou bij deze danMaar je had je reply best wat agressiever mogen maken want zo krijgen we nooit een vrijdagmiddagrel
Met alle respect verder hoor, ik zie raus niet als minderwaardig ofzo
![]()
Nee, wat ik probeer te zeggen is dat vrouwen gelijk zijn aan een stuk vuil, daar wil ik mijn handen niet vies aan makenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:54 schreef bwt het volgende:
[..]
Je wou zeker zeggen - 't is en blijft een vrouw - ?????
Ben je juist opgelucht of niet? Want je moet dan wel weer binnenkort op zoek naar ander werk. Of heb je al een idee wat je wilt gaan doenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:04 schreef bwt het volgende:
Zo, ontslag procedure is nu zo goed als rond.
Per 1 augustus ben ik een vrij man.
En ga je dan nu een marketingonderzoek doen, of ben je de uitvinder zonder markt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:19 schreef Makster het volgende:
In een keer een goed idee, een dynojet bedrijf die runs voor 30 euro doet en er afstel service bij aflevert![]()
![]()
Hallo Raymond, leuk dat je hier komtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:17 schreef Racing_X-Ray het volgende:
ik heb nu weer vast internet en zal eens vaker posten hier
Raymond
dus als ze van te voren fris gedouched is dan is er helemaal geen probleem meer ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, wat ik probeer te zeggen is dat vrouwen gelijk zijn aan een stuk vuil, daar wil ik mijn handen niet vies aan maken![]()
![]()
![]()
Hele goeie shit !!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:17 schreef Racing_X-Ray het volgende:
sow het motor topic loopt nog steeds
ik zal mezelf maar weer eens opnieuw voorstellen
(ik ben heel lang weggeweest van internet enzo)
maja ik moest ook nog veel studeren en werken
vooral voor mijn nieuwe motor
ik had een Yamaha R6
maja die is total loss (door een omaatje, heb ik ook al gepost ergens tig topics terug)
maar nu heb ik een
Honda VTR SP1
[afbeelding]
en ik heb er rood neon licht onder (helaas kon het fototoestel dat niet mooi vastleggen)
[afbeelding]
(wie weet kan een van jullie dat er mooi onder fotoshoppen)
het lijkt mij wel eens cool om met jullie allen te rijden
ik ben net in de eifel geweest
[afbeelding]
mijn motor staat links in het midden van de foto en ik kom net aanlopen in mijn zwart/blauw/witte eigen ontwerpte pakkie
Eifel was supergaaf
en ik mag nu alweer nieuwe banden want die zijn alweer helemaal op
profiel is weg en ook voor het eerst mijn schaamrandje aan de zijkant van de band, totaal weg
[afbeelding]
ik heb nu weer vast internet en zal eens vaker posten hier
Raymond
ik ben btw ook bezig om andere uitlaten (weg met die standaard) en een andere undertail en een ander ruitje voor erop te zetten maja daar moet ik eerst voor sparen
Vrouwen zijn onrein, waar het vandaan komt weet ik niet, want als er echt typen zijn die overmatig zeep en luchtjes gebruiken zijn het die wannelende kamelen wel met de bult op de verkeerde plaats.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus als ze van te voren fris gedouched is dan is er helemaal geen probleem meer ?![]()
om 15:00 naar huisff langs Sabra vanmiddag
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:36 schreef Racing_X-Ray het volgende:
makster beetje bromsnor
Honda Roeleert en de neon is ook cool :-P
jij rijdt op een kawasucki
Correctie !!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Altijd goed even reacties polsen
Ben best een aardig knul hoor, af en toe komt het alleen zo moeilijk eruit
Ondanks de Neon mag je je wel oprecht de Fok MCér noemen met de gekste motor![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |