Ik weet nog een erg matige grap met een teardropquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:37 schreef Vigile het volgende:
[..]
Jep, we worden allergisch voor wat we niet meer gewent zijn
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:40 schreef achterdeur het volgende:
fipo was het toch?
afweer watquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]iedereen leeft te schoon. als een snoepje op straat op de grond valt gooien we het gelijk weg. de houdbaarheidsdatum wordt strikt aangehouden (en dingen worden vaak op de dag van de tht datum weggegooid) en er wordt iedere dag gestofzuigd. hoe moeten we op die manier een afweersysteem opbouwen?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik feliciteerd goddess omdat ze zo'n schatje is![]()
![]()
Ik feliciteerd goddess omdat ze zo'n schatje is![]()
![]()
Ik feliciteer goddess omdat ze zo'n schatje is![]()
![]()
Dat ze de OP + topic hebben verneukt... idd matige grapquote:
Dat gaat niet mooi in de lijst staanquote:
Geldquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:44 schreef achterdeur het volgende:
@ snellejelle: Wat kost nou een beetje een vakantie naar griekenland/italie? met hotel, ontbijt en dan 8/10 dagen?
ligt er een beetje aan wanneer je wil he...quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:44 schreef achterdeur het volgende:
@ snellejelle: Wat kost nou een beetje een vakantie naar griekenland/italie? met hotel, ontbijt en dan 8/10 dagen?
kralen en spiegeltjesquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:46 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Toch? Ik dacht dat ik met bierdopjes kon betalen![]()
Hmm... noem eens iets leuks?quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan wanneer je wil he...en hoe je gaat, waar pcies heen etc
Bierdopjes betekend dat je bier flesjes open moet maken --> betekend dat je bier moet drinken --> bier drinken =quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:46 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Toch? Ik dacht dat ik met bierdopjes kon betalen![]()
Waarom doet dit je goed ? je zit op een kantoortje terwijl het buiten lekker weer is.... mij doet dat niet veel goeds hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat een heerlijk weer
dat doet een mens goed
Gelukkig kan je de links ook zelf een naam geven De Stagiairs #136quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat gaat niet mooi in de lijst staan
ik word er depri van, tis maar goed dat ik jullie hebquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom doet dit je goed ? je zit op een kantoortje terwijl het buiten lekker weer is.... mij doet dat niet veel goeds hoor![]()
Historische titelquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Gelukkig kan je de links ook zelf een naam geven De Stagiairs #136![]()
Maar dat staat dan weer niet mooi in de txt versie van de OPquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Gelukkig kan je de links ook zelf een naam geven De Stagiairs #136![]()
En? 't gaat toch om de daadwerkelijke OPquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat staat dan weer niet mooi in de txt versie van de OP
Inderdaad alleen dan welquote:
quote:
was meer op jou kansloze geslijm bedoeldquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad alleen dan welop voetbal
Jij noemt het slijmen, ik noem het lief zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
was meer op jou kansloze geslijm bedoeld![]()
ik pas 53quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
Uurtje op fok en nu alweer 100 posts
Maar mijn stagebegeleider is ziekquote:
Ik rust mijn keesquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij noemt het slijmen, ik noem het lief zijn![]()
is toch leuk, mooi weer. al zit je binnen. lekker vanavond buiten eten, morgen lekker naar het strandquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom doet dit je goed ? je zit op een kantoortje terwijl het buiten lekker weer is.... mij doet dat niet veel goeds hoor![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij noemt het slijmen, ik noem het lief zijn![]()
Wanna have sex on the beach, come on everybody !!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
is toch leuk, mooi weer. al zit je binnen. lekker vanavond buiten eten, morgen lekker naar het strand
mijn collega is pas net binnen gekomen.....quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar mijn stagebegeleider is ziek
Dus de ramen gaan open ?quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wanna have sex on the beachfiets, come on everybody !!!!![]()
morningquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:48 schreef DracoAkaIk het volgende:
Mijn knie is ouw dus heb ff pauze ingelast..
goeie morgen lieve mensjes!!!!!
Ah als je het over de duivel hebtquote:
morgenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wanna have sex on the beach, come on everybody !!!!![]()
hij wachtte tot zijn naam werd genoemdquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ah als je het over de duivel hebt
Hallo
ik zag het net jahquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ah als je het over de duivel hebt
Hallo
Maar dan is het super druk op het strand, ga je dan alsnog flink sexen op het strand als iedereen eromheen ligt ?quote:
tuurlijk jongenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij wachtte tot zijn naam werd genoemd
Zeg gewoon tegen tweaker dat hij al jou werk moet doenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zag het net jah
maar ik ben ietswat werkenstraks is het vanmiddag nog beter weer en heb ik helemaal geen zin meer
morguhquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef babba_ het volgende:
Gefeliciteerd Liverpool!!!! en goedemorgen stagiairs
fisher, je hebt toestemming om ook te praten zonder dat we je roepen hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dan is het super druk op het strand, ga je dan alsnog flink sexen op het strand als iedereen eromheen zit te kijken ?![]()
Bij deze dan:quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Morgen!quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef babba_ het volgende:
dat kan hij nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg gewoon tegen tweaker dat hij al jou werk moet doen
Hallo babba_quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef babba_ het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg gewoon tegen tweaker dat hij al jou werk moet doen
Dan probeert ie het maarquote:
mja, dan moet ik hem 1 vertrouwen, 2 meer rechten geven.. mooi niet hèquote:
Ik hou het op goedemorgen schoonheidquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]en in het nederlands (het ziet er wel leuk uit hoor
)
vertaling: c0mpleX vind je liefquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
)
Goeie morgen schoonheidquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
)
ik de penalties aan het eind, was in slaap gevallenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:57 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik had precies alle doelpunten gemist![]()
oja, zoiets zou weleens kunnenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik hou het op goedemorgen schoonheid
Zo leuk is voetbal nouquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik de penalties aan het eind, was in slaap gevallen
ja dat had ik dan ook weer.. dus heb geen bal er live in zien gaanquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik de penalties aan het eind, was in slaap gevallen
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
sex met je zusquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
@ tear: nee hoor, ik ga morgen alleen maar zonnen, want ik ga met mijn zus
quote:
Damn ik ben echt goed in spaans hey !quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
verwacht maar niet teveel actiequote:Op donderdag 26 mei 2005 09:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Filmploeg snellejelle & dracoakaik GAAN MEE!!!!![]()
![]()
![]()
zegquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik gok het eerstequote:Op donderdag 26 mei 2005 09:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
[..]
Damn ik ben echt goed in spaans hey !
Of ik kan goed gokken
Dan ga ik ook wel mee, en je weet wel waarvoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
verwacht maar niet teveel actie
sex met mn zus
ik pas er niet voor hoor, sex met jouw zusquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
sex met mn zus
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
![]()
![]()
feauteauquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:01 schreef knox_ het volgende:
Is je zus mooi?
Doelde op jou en je zus zien zonne... gewoon zonnebrand cremé reclame maken... tssss wat dacht je wel nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
sex met mn zus
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik pas er niet voor hoor, sex met jouw zus
als ze op haar lijkt welquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:01 schreef knox_ het volgende:
Is je zus mooi?
5 emmers voor deze jongeman ?quote:
oh dat soort actie kan je wel zien. met factor 20quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Doelde op jou en je zus zien zonne... gewoon zonnebrand cremé reclame maken... tssss wat dacht je wel niet![]()
thnx maar heb er zelf wel 1!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
iemand een hapje van mn appel?
poolse regendansquote:
Juist da bedoel ik... gezellie!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
oh dat soort actie kan je wel zien. met factor 20en wij friet etend. dat soort dingen
and we love youquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:02 schreef IJlien het volgende:
LIVERPOOL
![]()
Geweldig zeg!! I love Dudek!!![]()
Goeiemorgen trouwens wat een heerlijke dag om een LAATSTE stagedag te hebben!!
Jitz al aanwezig?
duidelijk!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:02 schreef knox_ het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Jitz is nog niet gesignaleerdquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:02 schreef IJlien het volgende:
LIVERPOOL
![]()
Jitz al aanwezig?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:02 schreef IJlien het volgende:
LIVERPOOL
![]()
Jitz al aanwezig?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
lijkt op haar? ik houd niet van harige vrouwen
Dat maakt niet uitquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maar mn zus heeft een heeeeeeeel jaloers vriendje
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en wij zijn jaloers op jouw vriendjequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maar mn zus heeft een heeeeeeeel jaloers vriendje
Kale vrouwenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:04 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
en wij zijn jaloers op jouw vriendje![]()
geweldig tochquote:
knox emmer plzquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:04 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
Ahhhh dankjewel!!quote:
daarom niet. maar iedereen zegt dat we op elkaar lijken, alleen heeft ze langer haar en is ze iets kleiner dan ik.quote:
Ik vind nog steeds dat je een andere emmer moet zoekenquote:
Feauteauquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daarom niet. maar iedereen zegt dat we op elkaar lijken, alleen heeft ze langer haar en is ze iets kleiner dan ik.
Heb je er nog genoeg?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:05 schreef knox_ het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:04 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
Ja he!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoi ijlien
wat een prachtige dag om je laatste stagedag te lopen: het begin van de zomer!goed geregeld
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:05 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ahhhh dankjewel!!
Ik vind trouwens dat jij af en toe ook de slijmgrens wel passeert complexje!![]()
Maar ik ben gewoon in slaap gevallen na die actie van Dudek dat ie Shevtchenko (??) en Tomasson hield! Zuur he...
gelukkig hebben we altijd de metro nog
EMMER TEGEN JE HASSES!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:05 schreef knox_ het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
t was alleen sheva en dat was idd een fabelachtig mooie reddingquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:05 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ahhhh dankjewel!!
Ik vind trouwens dat jij af en toe ook de slijmgrens wel passeert complexje!![]()
Maar ik ben gewoon in slaap gevallen na die actie van Dudek dat ie Shevtchenko (??) en Tomasson hield! Zuur he...
gelukkig hebben we altijd de metro nog
heb je nog taartjes meegenomen voor ons?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:06 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja he!ik heb er gewoon zin in vandaag!
Ik zit lekker alleen op kantoor dus alle rust.. heerlijk!!![]()
Dus genoeg tijd om de hele dag afscheid van ons te nemenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:06 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja he!ik heb er gewoon zin in vandaag!
Ik zit lekker alleen op kantoor dus alle rust.. heerlijk!!![]()
ik bedoelde je verhaal over liverpoolquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:07 schreef IJlien het volgende:
[..]
Haha nou jij hebt ook niet te klagen, nog 2 daagjes!
Knox zet je even emmers klaar.quote:
Echt niet.. ook tomasson.. ik citeer: dubbele doelpoging van tomasson en sjevtsjenkoquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
t was alleen sheva en dat was idd een fabelachtig mooie redding![]()
kabouterquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daarom niet. maar iedereen zegt dat we op elkaar lijken, alleen heeft ze langer haar en is ze iets kleiner dan ik.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Knox zet je even emmers klaar.
mooi.. komt ie
@ goddess...
ik wil bij deze je ouders bedanken om zo een mooie meid op aarde te zetten...
Iedere dag met jou fok! is een dag waarin ik lach....
Jij maakt mij leven compleet...
te quiero mi amor...![]()
![]()
Emmers klaarzetten ???? daar zijn geen emmers tegenaan te slepen !!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
mooi.. komt ie
@ goddess...
![]()
de kopbal was van sheva, het schot ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:08 schreef IJlien het volgende:
[..]
Echt niet.. ook tomasson.. ik citeer: dubbele doelpoging van tomasson en sjevtsjenko
Nou dat nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
heb je nog taartjes meegenomen voor ons?
KLEDDER! EMMER TEGEN JE HASSES!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
mooi.. komt ie
@ goddess...
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
mooi.. komt ie
@ goddess...
![]()
En geneuckt?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:09 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ze woont, of woonde hier in Z´meer.. heb r wel eens zien lopen in de stad![]()
Ik overtref jequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Emmers klaarzetten ???? daar zijn geen emmers tegenaan te slepen !!!
Ga jij maar boven de oceaan hangen !
oh sorry.. milan-fan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik bedoelde je verhaal over liverpool
Ja dat is goedquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:09 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nou dat nietik heb morgen mijn afscheidsborrel!
Ik zal wel een ode aan de stagiairs schrijven vandaag is dat ook goed?
dat noem ik nog eens slijmenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
mooi.. komt ie
@ goddess...
![]()
Wie?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:09 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ze woont, of woonde hier in Z´meer.. heb r wel eens zien lopen in de stad![]()
Het zou er nog eens bij moeten komen dat het onbewust wasquote:
wist je wel dat milan opgericht is door engelsen en dat het eerst milan cricket and football club heette? Dus cricket was toen veel belangrijker. Je merkt het nog steeds in de naam heh. want het is AC milan en niet AC milano...quote:
kannie straks alleen maar geprakte banaan etenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:11 schreef IJlien het volgende:
OH nee jitz is naar de tandarts .. poor guy..
we missen hem als kiespijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:11 schreef IJlien het volgende:
OH nee jitz is naar de tandarts .. poor guy..
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:12 schreef babba_ het volgende:
[..]
wist je wel dat milan opgericht is door engelsen en dat het eerst milan cricket and football club heette? Dus cricket was toen veel belangrijker. Je merkt het nog steeds in de naam heh. want het is AC milan en niet AC milano...hoe weet ik dit toch...
en dan zingequote:
ik moest lachenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
en dan zinge
JOO MET DIE BANJO EN HEE MET DIE BANDOLINE
MONDJE MET EEN MONDHARMONKAAAATJUH
PREI MET ANDIJVIE
JE MOET DAT KLIPPIE ZIEN...
JOO MET DIE BANJOO
JOO MET DIE BANJOO
... ik heb geen flauw idee hoe da liedje ging eigenlijik![]()
ja hoe moeten wij nou weten hoe jij aan die informatie komt? moet je toch aan jezelf vragenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:12 schreef babba_ het volgende:
[..]
wist je wel dat milan opgericht is door engelsen en dat het eerst milan cricket and football club heette? Dus cricket was toen veel belangrijker. Je merkt het nog steeds in de naam heh. want het is AC milan en niet AC milano...hoe weet ik dit toch...
hij eet ze niet!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
kannie straks alleen maar geprakte banaan eten
cricket fanquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:13 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja hoe moeten wij nou weten hoe jij aan die informatie komt? moet je toch aan jezelf vragen![]()
die knuppel van een commentator van gister had weer van die bijster interessante verhalen!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:13 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja hoe moeten wij nou weten hoe jij aan die informatie komt? moet je toch aan jezelf vragen![]()
Knox deed mtp olé oléquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:14 schreef knox_ het volgende:
ik moest poepen
maar t zit nu in je broek?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:14 schreef knox_ het volgende:
ik moest poepen
bah jongens..quote:
succes met de odequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef IJlien het volgende:
[..]
bah jongens..
Nou ik ga even wat doen en even de ode schrijven goed?
Tot over een tijdje!!
Adios!
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef IJlien het volgende:
[..]
bah jongens..
Tot over een tijdje!!
Adios!
je bent niet eens op stage? BAN wegens onrechtmatig posten!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ik moet zo weer werke.....
me zielige knietje....
ga kapot van de pijn ofsow
Maarja....![]()
adios pupitaquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef IJlien het volgende:
[..]
bah jongens..
Tot over een tijdje!!
Adios!
wat heb je met je knie? zit zelf ook al 5 maand te stuntelen, fysio e.d. t helpt niet echt..quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ik moet zo weer werke.....
me zielige knietje....
ga kapot van de pijn ofsow
Maarja....![]()
Ben er wel.... mja... klote zooi echt geen zin ....quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je bent niet eens op stage? BAN wegens onrechtmatig posten!
Dat boerenwerk is zwaar he ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:17 schreef babba_ het volgende:
[..]
wat heb je met je knie? zit zelf ook al 5 maand te stuntelen, fysio e.d. t helpt niet echt..
Me miniscus is aan het afsterven...Als ik het over twee weken nog heb moet ik naar de dokter en dan een operatie...ben ik dus mooi klaar meequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:17 schreef babba_ het volgende:
[..]
wat heb je met je knie? zit zelf ook al 5 maand te stuntelen, fysio e.d. t helpt niet echt..
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
oh ze denken op mn stage allemaal dat ik technisch ben
Dat ben je ook, ook al weet je dat zelf misschien ook nog nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
bahquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:18 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Me miniscus is aan het afsterven...Als ik het over twee weken nog heb moet ik naar de dokter en dan een operatie...ben ik dus mooi klaar mee![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ken het, ga ook niet graag naar huisarts, geen tijdquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
bah
* goddess-in-heaven heeft ook al ruim 4 maanden pijn in haar knie maar gaat mooi niet naar de huisarts
Moet je wel doen... in begin van pijn kunnen ze er nog redelijk iets aan doen...quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
bah
* goddess-in-heaven heeft ook al ruim 4 maanden pijn in haar knie maar gaat mooi niet naar de huisarts
ik ben wel de enige thuis die weet hoe ze dingen moet installeren op de pc, hoe de dvd-writer werkt en hoe dingen gemonteerd worden. Nu denken ze dus ook al bij mijn vriend thuis dat ik heel technisch ben en nu dus hier ook alquote:
ik ga ook nooit, alleen als t ernstig is dwingt mn moeder mequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ken het, ga ook niet graag naar huisarts, geen tijd
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:20 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik ga ook nooit, alleen als t ernstig is dwingt mn moeder me
Toen met je aambeien bedoel je?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:20 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik ga ook nooit, alleen als t ernstig is dwingt mn moeder me
mja, het zakt ook weer steeds weg en af en toe komt het weer op (als ik op hoge hakken loop en toevallig heb ik vandaag echt ontzettend hoge hakken aan en dus pijn)quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:20 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Moet je wel doen... in begin van pijn kunnen ze er nog redelijk iets aan doen...
Als je er te lang mee wacht kun je het verneuken
ik zeg dus... ga gewoon naar de dokter![]()
Mijn floepsie woepsie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |