Gelukkig kan je de links ook zelf een naam geven De Stagiairs #136quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat gaat niet mooi in de lijst staan
ik word er depri van, tis maar goed dat ik jullie hebquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom doet dit je goed ? je zit op een kantoortje terwijl het buiten lekker weer is.... mij doet dat niet veel goeds hoor![]()
Historische titelquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Gelukkig kan je de links ook zelf een naam geven De Stagiairs #136![]()
Maar dat staat dan weer niet mooi in de txt versie van de OPquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Gelukkig kan je de links ook zelf een naam geven De Stagiairs #136![]()
En? 't gaat toch om de daadwerkelijke OPquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat staat dan weer niet mooi in de txt versie van de OP
Inderdaad alleen dan welquote:
quote:
was meer op jou kansloze geslijm bedoeldquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad alleen dan welop voetbal
Jij noemt het slijmen, ik noem het lief zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
was meer op jou kansloze geslijm bedoeld![]()
ik pas 53quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
Uurtje op fok en nu alweer 100 posts
Maar mijn stagebegeleider is ziekquote:
Ik rust mijn keesquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij noemt het slijmen, ik noem het lief zijn![]()
is toch leuk, mooi weer. al zit je binnen. lekker vanavond buiten eten, morgen lekker naar het strandquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom doet dit je goed ? je zit op een kantoortje terwijl het buiten lekker weer is.... mij doet dat niet veel goeds hoor![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij noemt het slijmen, ik noem het lief zijn![]()
Wanna have sex on the beach, come on everybody !!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
is toch leuk, mooi weer. al zit je binnen. lekker vanavond buiten eten, morgen lekker naar het strand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |