Gelukkig kan je de links ook zelf een naam geven De Stagiairs #136quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat gaat niet mooi in de lijst staan
ik word er depri van, tis maar goed dat ik jullie hebquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom doet dit je goed ? je zit op een kantoortje terwijl het buiten lekker weer is.... mij doet dat niet veel goeds hoor![]()
Historische titelquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Gelukkig kan je de links ook zelf een naam geven De Stagiairs #136![]()
Maar dat staat dan weer niet mooi in de txt versie van de OPquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Gelukkig kan je de links ook zelf een naam geven De Stagiairs #136![]()
En? 't gaat toch om de daadwerkelijke OPquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat staat dan weer niet mooi in de txt versie van de OP
Inderdaad alleen dan welquote:
quote:
was meer op jou kansloze geslijm bedoeldquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad alleen dan welop voetbal
Jij noemt het slijmen, ik noem het lief zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
was meer op jou kansloze geslijm bedoeld![]()
ik pas 53quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
Uurtje op fok en nu alweer 100 posts
Maar mijn stagebegeleider is ziekquote:
Ik rust mijn keesquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij noemt het slijmen, ik noem het lief zijn![]()
is toch leuk, mooi weer. al zit je binnen. lekker vanavond buiten eten, morgen lekker naar het strandquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom doet dit je goed ? je zit op een kantoortje terwijl het buiten lekker weer is.... mij doet dat niet veel goeds hoor![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij noemt het slijmen, ik noem het lief zijn![]()
Wanna have sex on the beach, come on everybody !!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
is toch leuk, mooi weer. al zit je binnen. lekker vanavond buiten eten, morgen lekker naar het strand
mijn collega is pas net binnen gekomen.....quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar mijn stagebegeleider is ziek
Dus de ramen gaan open ?quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wanna have sex on the beachfiets, come on everybody !!!!![]()
morningquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:48 schreef DracoAkaIk het volgende:
Mijn knie is ouw dus heb ff pauze ingelast..
goeie morgen lieve mensjes!!!!!
Ah als je het over de duivel hebtquote:
morgenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wanna have sex on the beach, come on everybody !!!!![]()
hij wachtte tot zijn naam werd genoemdquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ah als je het over de duivel hebt
Hallo
ik zag het net jahquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ah als je het over de duivel hebt
Hallo
Maar dan is het super druk op het strand, ga je dan alsnog flink sexen op het strand als iedereen eromheen ligt ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |