en dan zingequote:
ik moest lachenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
en dan zinge
JOO MET DIE BANJO EN HEE MET DIE BANDOLINE
MONDJE MET EEN MONDHARMONKAAAATJUH
PREI MET ANDIJVIE
JE MOET DAT KLIPPIE ZIEN...
JOO MET DIE BANJOO
JOO MET DIE BANJOO
... ik heb geen flauw idee hoe da liedje ging eigenlijik![]()
ja hoe moeten wij nou weten hoe jij aan die informatie komt? moet je toch aan jezelf vragenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:12 schreef babba_ het volgende:
[..]
wist je wel dat milan opgericht is door engelsen en dat het eerst milan cricket and football club heette? Dus cricket was toen veel belangrijker. Je merkt het nog steeds in de naam heh. want het is AC milan en niet AC milano...hoe weet ik dit toch...
hij eet ze niet!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
kannie straks alleen maar geprakte banaan eten
cricket fanquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:13 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja hoe moeten wij nou weten hoe jij aan die informatie komt? moet je toch aan jezelf vragen![]()
die knuppel van een commentator van gister had weer van die bijster interessante verhalen!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:13 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja hoe moeten wij nou weten hoe jij aan die informatie komt? moet je toch aan jezelf vragen![]()
Knox deed mtp olé oléquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:14 schreef knox_ het volgende:
ik moest poepen
maar t zit nu in je broek?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:14 schreef knox_ het volgende:
ik moest poepen
bah jongens..quote:
succes met de odequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef IJlien het volgende:
[..]
bah jongens..
Nou ik ga even wat doen en even de ode schrijven goed?
Tot over een tijdje!!
Adios!
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef IJlien het volgende:
[..]
bah jongens..
Nou ik ga even wat doen en even de ode schrijven goed?
Tot over een tijdje!!
Adios!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |