en dan zingequote:
ik moest lachenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
en dan zinge
JOO MET DIE BANJO EN HEE MET DIE BANDOLINE
MONDJE MET EEN MONDHARMONKAAAATJUH
PREI MET ANDIJVIE
JE MOET DAT KLIPPIE ZIEN...
JOO MET DIE BANJOO
JOO MET DIE BANJOO
... ik heb geen flauw idee hoe da liedje ging eigenlijik![]()
ja hoe moeten wij nou weten hoe jij aan die informatie komt? moet je toch aan jezelf vragenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:12 schreef babba_ het volgende:
[..]
wist je wel dat milan opgericht is door engelsen en dat het eerst milan cricket and football club heette? Dus cricket was toen veel belangrijker. Je merkt het nog steeds in de naam heh. want het is AC milan en niet AC milano...hoe weet ik dit toch...
hij eet ze niet!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
kannie straks alleen maar geprakte banaan eten
cricket fanquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:13 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja hoe moeten wij nou weten hoe jij aan die informatie komt? moet je toch aan jezelf vragen![]()
die knuppel van een commentator van gister had weer van die bijster interessante verhalen!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:13 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja hoe moeten wij nou weten hoe jij aan die informatie komt? moet je toch aan jezelf vragen![]()
Knox deed mtp olé oléquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:14 schreef knox_ het volgende:
ik moest poepen
maar t zit nu in je broek?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:14 schreef knox_ het volgende:
ik moest poepen
bah jongens..quote:
succes met de odequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef IJlien het volgende:
[..]
bah jongens..
Nou ik ga even wat doen en even de ode schrijven goed?
Tot over een tijdje!!
Adios!
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef IJlien het volgende:
[..]
bah jongens..
Tot over een tijdje!!
Adios!
je bent niet eens op stage? BAN wegens onrechtmatig posten!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ik moet zo weer werke.....
me zielige knietje....
ga kapot van de pijn ofsow
Maarja....![]()
adios pupitaquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef IJlien het volgende:
[..]
bah jongens..
Tot over een tijdje!!
Adios!
wat heb je met je knie? zit zelf ook al 5 maand te stuntelen, fysio e.d. t helpt niet echt..quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ik moet zo weer werke.....
me zielige knietje....
ga kapot van de pijn ofsow
Maarja....![]()
Ben er wel.... mja... klote zooi echt geen zin ....quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je bent niet eens op stage? BAN wegens onrechtmatig posten!
Dat boerenwerk is zwaar he ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:17 schreef babba_ het volgende:
[..]
wat heb je met je knie? zit zelf ook al 5 maand te stuntelen, fysio e.d. t helpt niet echt..
Me miniscus is aan het afsterven...Als ik het over twee weken nog heb moet ik naar de dokter en dan een operatie...ben ik dus mooi klaar meequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:17 schreef babba_ het volgende:
[..]
wat heb je met je knie? zit zelf ook al 5 maand te stuntelen, fysio e.d. t helpt niet echt..
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
oh ze denken op mn stage allemaal dat ik technisch ben
Dat ben je ook, ook al weet je dat zelf misschien ook nog nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
bahquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:18 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Me miniscus is aan het afsterven...Als ik het over twee weken nog heb moet ik naar de dokter en dan een operatie...ben ik dus mooi klaar mee![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ken het, ga ook niet graag naar huisarts, geen tijdquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
bah
* goddess-in-heaven heeft ook al ruim 4 maanden pijn in haar knie maar gaat mooi niet naar de huisarts
Moet je wel doen... in begin van pijn kunnen ze er nog redelijk iets aan doen...quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
bah
* goddess-in-heaven heeft ook al ruim 4 maanden pijn in haar knie maar gaat mooi niet naar de huisarts
ik ben wel de enige thuis die weet hoe ze dingen moet installeren op de pc, hoe de dvd-writer werkt en hoe dingen gemonteerd worden. Nu denken ze dus ook al bij mijn vriend thuis dat ik heel technisch ben en nu dus hier ook alquote:
ik ga ook nooit, alleen als t ernstig is dwingt mn moeder mequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ken het, ga ook niet graag naar huisarts, geen tijd
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:20 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik ga ook nooit, alleen als t ernstig is dwingt mn moeder me
Toen met je aambeien bedoel je?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:20 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik ga ook nooit, alleen als t ernstig is dwingt mn moeder me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |