Wat moet ik doen, ik help welquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
helpt iemand mij ook met mijn planning?
hebben jullie ook zo'n last van je hooikoorts?
ik moet al de hele dag niezen. maar mn nies komt maar nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:29 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
heb alleen beetje loopneus.. maar verder werken de medicijnen toppie
Vast wel, gewoon postenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:29 schreef Megter het volgende:
[..]
't Gaat over Activity Based Costing enzo, nog meer mensen verstand van?
Kan ik welquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:29 schreef Megter het volgende:
[..]
't Gaat over Activity Based Costing enzo, nog meer mensen verstand van?
je moet me helpen met mn planning voor een project wat in januari 2006 van start gaatquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat moet ik doen, ik help wel![]()
Vanmorgen toen ik buiten liep werd ik gek van al die vliegende klote zooi in de lucht
geeft niet..quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:29 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt, er zijn hier veel mensen![]()
Januari : Fokquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je moet me helpen met mn planning voor een project wat in januari 2006 van start gaat
dat is erg irritant ja.. maar dat heb ik niet als ik de neusspray gebruikquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik moet al de hele dag niezen. maar mn nies komt maar niet
*mompelt iets over talent enzo*quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Januari : Fok
Februari : Fok
Maart : Fok
April : Project
Mei : Project
Juni : Fok
Zoiets ?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:31 schreef snellejelle het volgende:
geitje, hoe ging je tentamen gister?????
misschien omdat dit de tijd van t jaar is dat mensen er last van krijgenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:33 schreef achterdeur het volgende:
Is dit het jaar van de hooikoorts patienten of zo?
Je hoort het zo vaak op het moment
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:33 schreef mie_at_work het volgende:
nog iemand gisteren voetbal gezien?
alle wedstrijden goed? er was er maar éénquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:33 schreef mie_at_work het volgende:
nog iemand gisteren voetbal gezien? ik had op liverpool toto gezet kon 70euro winnen had alle wed goed behalve liverpool
hmm neequote:Op donderdag 26 mei 2005 09:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Januari : Fok
Februari : Fok
Maart : Fok
April : Project
Mei : Project
Juni : Fok
Zoiets ?
Nou ja... ieder jaar rond deze tijd is dat toch zoquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:33 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
misschien omdat dit de tijd van t jaar is dat mensen er last van krijgen![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alle wedstrijden goed? er was er maar één
aha owkee......quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:35 schreef mie_at_work het volgende:
nacompetitie gegokt:)
Daar heb ik geen verstand vanquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hmm nee
gaat ook over het samenstellen van programma, marketing uitingen opstellen, sponsoren zoeken, personeel aanstellen etc. etc.
er komen ieder jaar meer hooikoorts patienten bij omdat we zo schoon leven (schoon huis, schoon eten) en de lucht steeds meer vervuild raaktquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:33 schreef achterdeur het volgende:
Is dit het jaar van de hooikoorts patienten of zo?
Je hoort het zo vaak op het moment
je hebt besmettelijke vorm (die dodelijk is) en niet besmettelijke vorm.. denk dat die besmettelijke vorm in jou buurt heerstquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:35 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Nou ja... ieder jaar rond deze tijd is dat toch zo![]()
Maar ik hoor het nu veel vaker dan voorgaande jaren
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:36 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
je hebt besmettelijke vorm (die dodelijk is) en niet besmettelijke vorm.. denk dat die besmettelijke vorm in jou buurt heerst
Jep, we worden allergisch voor wat we niet meer gewent zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
er komen ieder jaar meer hooikoorts patienten bij omdat we zo schoon leven (schoon huis, schoon eten) en de lucht steeds meer vervuild raakt
Ik ook, doe altijd alles op het laatste moment omdat er dan stres achter zit en het dan wel af MOETquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hoor er verstand van te hebben, maar ik ben zo slecht in planningen maken
tsja dan gaat het misquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:36 schreef mie_at_work het volgende:
ik was al aan het bedenken wat ik met het geld zou doen![]()
Doodsverwensing .. . banquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:36 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
je hebt besmettelijke vorm (die dodelijk is) en niet besmettelijke vorm.. denk dat die besmettelijke vorm in jou buurt heerst
Conclusie: Niet zoveel fokken dus en meer naar buitenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:37 schreef Vigile het volgende:
[..]
Jep, we worden allergisch voor wat we niet meer gewent zijn
Report this post........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |