Esajas? Pure cult daar in Milaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:40 schreef Dos37 het volgende:
wie is die nederlander eigenlijk
eigenlijk moeten die spelers van Milan dat doen maarjaquote:
quote:Jerzy Dudek saved two penalties in the shoot-out as Liverpool were crowned European champions in dramatic fashion.
Paolo Maldini volleyed Milan ahead after just 50 seconds while Hernan Crespo scored twice to put the Italians 3-0 up at the break.
Steven Gerrard headed a reply, Vladimir Smicer fired the second and Xabi Alonso equalised after his penalty was saved.
Serginho fired his penalty over the bar and Dudek denied Andrea Pirlo and Andriy Shevchenko to secure the trophy.
Zelden zo'n leuke CL finale gezien anders...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:41 schreef BramK het volgende:
het voetbal verliest vnvd ...
Hij zit al een jaar of 2 bij Milan dankzij Seedorfquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
leuk dat Harvey Essayas een medaille krijgt. ik d8 dat e ergens in het amateurvoetbal rondliep
Juist, als Liverpool toch mee mag doen, om welke reden dan ook, dan is de UEFA echt corrupt bezig...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:42 schreef rubbereend het volgende:
Liverpool mag volgend jaar niet meedoen, regels zijn regels. Dan hadden de Spanjaarden destijds ook niet een andere club hoeven te naaien. Zou een beetje oneerlijk zijn om de regl nu ineens aan te passen
whahhahaahhahahaquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:41 schreef BramK het volgende:
het voetbal verliest vnvd ...
Nee, als je van een 3-0 achterstand terugkomt op 3-3 wil je er niet voor gaan neequote:Op woensdag 25 mei 2005 23:43 schreef BramK het volgende:
wie zei alweer dat Milan een verdedigende ploeg is ?? Vnvd wilde er 1 team en dat is Milan ... jammer dat net als porto een ploeg wint die er nooit voor wilde gaan ...
Ik heb echt nog nooit wat positiefs uit jouw bek gehoort.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:43 schreef BramK het volgende:
wie zei alweer dat Milan een verdedigende ploeg is ?? Vnvd wilde er 1 team en dat is Milan ... jammer dat net als porto een ploeg wint die er nooit voor wilde gaan ...
Wat ben jij een slechte verliezer zeg.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:43 schreef BramK het volgende:
no wayquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:42 schreef Dos37 het volgende:
Laat nou maar is live beelden zien van Liverpool.
en Everton moet misschien ook nog zijn plek opgeven
als ze echt wilden dan hadden ze lpool niet terug laten komenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:43 schreef BramK het volgende:
Glijdt de beker niet uit je handenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:44 schreef rubbereend het volgende:
waarom houden keepers altijd hun handschoenen aan tijdens een huldiging?
lol hoe hebben ze die goals gescoort ... Na die 3 goals enn id verlenging deden ze niks, gewoon niks ! zelfs de 3 goals waren geen kansen ... Milan speelde superieur gewoonweg ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:44 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Nee, als je van een 3-0 achterstand terugkomt op 3-3 wil je er niet voor gaan nee
quote:Gerrard plays down European hopes
Steven Gerrard has admitted that Liverpool have little chance of winning the Champions League this season.
The 24-year-old Reds skipper spoke out ahead of Tuesday's first leg at home to Bayer Leverkusen in the last 16, which he will miss through suspension.
"Let's be realistic, there are some fantastic teams left in the Champions League," he told BBC Radio Five Live.
"We are just going to try to stay in as long as possible but we realise that maybe it is not our year this year."
Gerrard has made no secret of his desire to be involved in Europe's premier club competition.
Last season he described qualification for the Champions League as the "be all and end all" - and rumours persist that he will leave Anfield if the Reds fail to secure a place in the competition.
He has consistently been linked with a move away from Liverpool, with Chelsea the favourites to snap up the England midfielder.
And Blues boss Jose Mourinho backed Gerrard's view that Rafael Benitez's team could struggle to progress this season.
"Rafa has still time in front of him to build an even better team, maybe he's a little bit behind (right now)," he told BBC Radio Five Live.
Gerrard, who fired Liverpool into the last 16 of this season's competition with a brilliant goal in December's win over Olympiakos, insisted he was still fully focused on helping Liverpool to glory this season.
The Reds are currently fifth in the Premiership table, five points off the crucial fourth spot, which brings Champions League qualification - and they face Chelsea in Sunday's Carling Cup final.
"It's big couple of months for Liverpool," he added.
"We're fighting for the fourth spot for the Champions League for next season but we are still involved in two cup competitions, which are very important.
"We are confident we can upset Chelsea in the Carling Cup final and get to the last eight of the Champions League because, financially, it is big for the club and, personally for myself, it is very good."
Ja, maar ze maakten geen goals. En dat telt nog steeds bij dit spelletjequote:Op woensdag 25 mei 2005 23:45 schreef BramK het volgende:
[..]
lol hoe hebben ze die goals gescoort ... Na die 3 goals enn id verlenging deden ze niks, gewoon niks ! zelfs de 3 goals waren geen kansen ... Milan speelde superieur gewoonweg ...
Moest pakken; wat hij niet deed. Liverpool heeft in de eerste 15 minuten v/d 2e helft met krachten gesmeten. Daarom konden ze niet meer. Zó zie ik graag wedstrijden. Naar het spreekwoordelijke bloed, zweet en tranen...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:40 schreef BramK het volgende:
[..]
L'pool scoort uit een afstandsschot die dida moest pakken en uit een lichte penalty. Deed verder niks. Het voetbal verliest vandaag en als je dat niet ziet ken je echt nie veel van voetbal ...
Milan scoorde de 2-0 en 3-0 uit een counterquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:43 schreef BramK het volgende:
ze hebben mede met die handschoenen die beker veroverd, dusquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:44 schreef rubbereend het volgende:
waarom houden keepers altijd hun handschoenen aan tijdens een huldiging?
Zou best wel waarheid in kunnen zitten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:46 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ze hebben mede met die handschoenen die beker veroverd, dus :p
en l'pool ging volop voor de aanval zeker id verlenging ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:46 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Milan scoorde de 2-0 en 3-0 uit een counter![]()
Liverpool had gedurende 15 minuten de overmacht over Milan, met gemak. En in die 15 minuten doen zij wat Milan in 45 minuten deed. 3 keer scoren.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:43 schreef BramK het volgende:
Ben je nou echt zo dom dat je niet begrijpt dat spelers er na 90 minuten vechten echt doorheen zitten?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:47 schreef BramK het volgende:
[..]
en l'pool ging volop voor de aanval zeker id verlenging ?
Nee ze moesten 3 doelpunten maken voor een verlenging maar dat kost kracht, heel veel krachtquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:47 schreef BramK het volgende:
[..]
en l'pool ging volop voor de aanval zeker id verlenging ?
oh nee dat hele team van liverpool is gewoon zo grootquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:49 schreef Dos37 het volgende:
supporters opt veld
Kan je nagaan hoe PSV zich gevoeld heeft,niet piepen dus.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:43 schreef BramK het volgende:
queenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:49 schreef JeroenV het volgende:
We are the champions... (L)
Nee, dat was de kwaliteit van Milan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe PSV zich gevoeld heeft,niet piepen dus.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Queen
Hoe fucking fantastisch moet het zijn om daar te staan echt
quote:TOTO-tip: Liverpool wint de CL
Voor iedereen die graag een gokje waagt, hebben wij vandaag een gouden tip: zet zo snel mogelijk al je spaargeld op Liverpool als winnaar van de Champions League van het lopende seizoen. De statistieken wijzen namelijk uit dat Liverpool dit jaar voor de vijfde keer het toernooi zal winnen.
Waarom? Nou, in 1978 won Liverpool de Europa Cup I en stierf de paus. Dat laatste gebeurde ook dit jaar. In 1981 won Liverpool het toernooi opnieuw en toen trouwde prins Charles. Jawel, net als dit jaar. Eén en één is twee, dus wint Liverpool ook dit seizoen de Champions League.
slikquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe PSV zich gevoeld heeft,niet piepen dus.
Milan had dit nooit uit handen mogen geven,eigen schuld,dikke bult.
Ik wou er zelf een appart topic voor openenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:50 schreef kastanova het volgende:
Zullen we met z'n allen BramK even uitlachen.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:50 schreef kastanova het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:50 schreef kastanova het volgende:
Dudek kampioen, Dudek kampioenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:55 schreef placebeau het volgende:
Wat een flapdrol is die dudek
En tot twee maal toe staat ie bijna een meter voor zijn lijn. Fout dus.
Ohja, krijgen we weer het "kudde-syndroom" natuurlijk morgen, zie je de meesten normaal nooit in zo'n shirt of met zo'n sjaal , dan kun je er na een grote overwinning weer niet naast kijken ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen in mijn Liverpool shirt naar school
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:55 schreef placebeau het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:55 schreef placebeau het volgende:
Jij bent echt een kneusquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:56 schreef BramK het volgende:
ik dacht dat hollanders altijd de voetballende ploeg steunden ..heb me vergist.
welke redenen heb jij eigenlijk om te lachen, je bent voor inter ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wou er zelf een appart topic voor openen
Morgen weer naar school ole olequote:Op woensdag 25 mei 2005 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen in mijn Liverpool shirt naar school
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:56 schreef BramK het volgende:
ik dacht dat hollanders altijd de voetballende ploeg steunden ..heb me vergist.
Juist daarom kneus?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:57 schreef BramK het volgende:
[..]
welke redenen heb jij eigenlijk om te lachen, je bent voor inter ...
Tja, hij kan wel lollig doen, maar moet wel correct blijven.quote:
God dan snap je er helemaal niets van oniequote:Op woensdag 25 mei 2005 23:57 schreef BramK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ohja, krijgen we weer het "kudde-syndroom" natuurlijk morgen, zie je de meesten normaal nooit in zo'n shirt of met zo'n sjaal , dan kun je er na een grote overwinning weer niet naast kijken ...
(echte fans gingen vandaag in zo'n shirt naar school ... )
licht klassieke muziek is weer eens wat andersquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:59 schreef Ambrosius het volgende:
Nog even de samenvatting..moet eigenlijk met YNWA op achtergrond natuurlijk..
Ik had vandaag mijn AC Milan shirt aan en morgen zal ik hem, met verdriet, toch nog een dag aandoen. Bij ons op school ook, ineens allemaal gasten in Liverpool shirt morgenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ohja, krijgen we weer het "kudde-syndroom" natuurlijk morgen, zie je de meesten normaal nooit in zo'n shirt of met zo'n sjaal , dan kun je er na een grote overwinning weer niet naast kijken ...
Ik zag vandaag meer mensen in een AC Milan shirt...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Kijk, zo hoort het ook. Wie A zegt moet ook B zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:01 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ik had vandaag mijn AC Milan shirt aan en morgen zal ik hem, met verdriet, toch nog een dag aandoen.
Komt ie weerrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:01 schreef jojomen4 het volgende:
Wat een gave finaleDenk dat niemand in de rust durfde te zeggen dat ze dit nog zouden winnen. Gaaf zeg
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:27 schreef kastanova het volgende:
Naja, bekijk het positief; als Liverpool nś nog terugkomt hebben we een historische finale beleefd...
OMGquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:57 schreef BramK het volgende:
[..]
Er staat als.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Komt ie weerrrrrrrrrrrrrrrrr.
[..]
Ik draag liever een PSV-shirt dan een shirt van een andere club.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zag vandaag meer mensen in een AC Milan shirt...
Het is al een heel oud shirt van Lpool hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja toch, ik vind die mensen best wel hopeloos die morgen ineens in een Liverpool shirt komen terwijl ze hem nooit dragenquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kijk, zo hoort het ook. Wie A zegt moet ook B zeggen.(Vind ik dan.)
Dat is idd sneu. Normaal gesproken hoor je ze niet en bij succes komen ze als paddestoelen uit de grond.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:06 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ja toch, ik vind die mensen best wel hopeloos die morgen ineens in een Liverpool shirt komen terwijl ze hem nooit dragenIk was voor AC en ik ben het nu nog steeds dus ik doe hem morgen gezellig aan
![]()
hehehehquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:57 schreef BramK het volgende:
[..]
En voor Esajas ook.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:08 schreef Zwansen het volgende:
Legendarische wedstrijd!
Toch jammer voor Stam en Seedorf.
nee hoor, want welke reden heeft inter om te lachen ? Al jaaaaren niks gewonnen, ze kunnen enkel dromen van een finale ...quote:
Wel halve finale UCquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
heheheh
De club die ik graag de finale zag winnen wint
En Inter verliest geen CL finale
Alleen Stam vind ik jammerquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:08 schreef Zwansen het volgende:
Legendarische wedstrijd!
Nee, echt niet jammer voor Seedorf. Ik zie hem nog lachen, na de 3-1 Nederlaag in Eindhoven. Zo'n triomfantelijk lachje.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:08 schreef Zwansen het volgende:
Legendarische wedstrijd!
Is ook niet zo gek als je um nooit haalt,quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
En Inter verliest geen CL finale
Leg dat dan eens uit? Je bent nog te sneu om Liverpool te feliciteren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:09 schreef BramK het volgende:
[..]
nee hoor, want welke reden heeft inter om te lachen ? Al jaaaaren niks gewonnen, ze kunnen enkel dromen van een finale ...
En ik zeg gewoon dat voetbal vandaag verliest, lijkt me toch correct niet ?
boeie alles komt goedquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:09 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Wel halve finale UC
2002 please![]()
Ja, gek he?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, echt niet jammer voor Seedorf. Ik zie hem nog lachen, na de 3-1 Nederlaag in Eindhoven. Zo'n triomfantelijk lachje.![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek als je um nooit haalt,.
Overigens hebben ze van Ajax wel een EC1 finale verloren.
Het voetbal verliest alleen als een italiaanse club wintquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:09 schreef BramK het volgende:
[..]
nee hoor, want welke reden heeft inter om te lachen ? Al jaaaaren niks gewonnen, ze kunnen enkel dromen van een finale ...
En ik zeg gewoon dat voetbal vandaag verliest, lijkt me toch correct niet ?
pardon ? Ik ben al 13 jaar Milan-fan en weet heus wel waarover ik het heb ... Inter kan enkel dromen van zo'n finale ... Dus hun gelach is eigenlijk nog het triestigste ...quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:03 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
OMGAls je niet weet waar je over praat hou dan ffs je bek
![]()
ik word liever 3de dan de finale verliezen en 2de worden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek als je um nooit haalt,.
Overigens hebben ze van Ajax wel een EC1 finale verloren.
hoezo ? objectiviteit ken jij niet ofzo ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:11 schreef fanneke het volgende:
[..]
Het voetbal verliest alleen als een italiaanse club wint
Dat is gelul want AC Milan heeft vandaag goed en mooi gespeeld, zeker de eerste helft.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:11 schreef fanneke het volgende:
[..]
Het voetbal verliest alleen als een italiaanse club wint
Het was een andere lach dan van bijv. Ancelotti. Zo'n vernederend lachje.quote:
als er italiaanse clubs spelen ben ik niet objectief nee. ze zijn al jaren een schande voor het voetbal.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:12 schreef BramK het volgende:
[..]
hoezo ? objectiviteit ken jij niet ofzo ?
Ik niet echt. Normaalgesproken zie je dat ze 'weten' dat ze in de laatste minuut een clubje als PSV er wel uit knikkeren, nu straalde er vooral ongeloof vanaf en angst. Milan werd geknakt en dat komt door falen van Milan zelf. Niet omdat Liverpool nu zo goed was....quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:11 schreef placebeau het volgende:
En ik bleef maar overtuigd dat Milan in de laatste minuut wel zou scoren
En daarvoor was je voor een andere club?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
Vanaf de kwart finales ben ik 100 % achter Liverpool gaan staan en ja hoor...
Objectiviteit en clubvoetbal...quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:12 schreef BramK het volgende:
[..]
hoezo ? objectiviteit ken jij niet ofzo ?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:11 schreef BramK het volgende:
[..]
pardon ? Ik ben al 13 jaar Milan-fan en weet heus wel waarover ik het heb ... Inter kan enkel dromen van zo'n finale ... Dus hun gelach is eigenlijk nog het triestigste ...
Dat vind ik niet zo raar eigenlijk als je door het publiek flink wordt aangepakt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het was een andere lach dan van bijv. Ancelotti. Zo'n vernederend lachje.
Ajax, me dunkt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
En daarvoor was je voor een andere club?
Mja, voor Ajax viel er niet veel meer te juichen toen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
En daarvoor was je voor een andere club?
Inderdaad. Als ik hem was dan had ik nog een rondje gelopen door het stadion.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo raar eigenlijk als je door het publiek flink wordt aangepakt.
Precies, of even wat provocerende gebaren maken naar die boertjes. Zo zou ik dat doen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik hem was dan had ik nog een rondje gelopen door het stadion..
Ach, een minderwaardig lachje is blijkbaar al genoeg om ze te frustreren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies, of even wat provocerende gebaren maken naar die boertjes. Zo zou ik dat doen.
Kan je nagaan wat voor uitwerking provocerende gebaren zouden hebben op die BSE-sjappies.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, een minderwaardig lachje is blijkbaar al genoeg om ze te frustreren..
Whehehe,quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat voor uitwerking provocerende gebaren zouden hebben op die BSE-sjappies.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:16 schreef Skwish het volgende:
die liverpool fans mogen wel uitkijken voor messentrekkende turken...
Wat een dooddoener.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:17 schreef JAM het volgende:
Toch had ik liever Chelsea - PSV gezien.
Die 1e komt volgend seizoen wel in de finale.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:17 schreef JAM het volgende:
Ja, en ik Ajax - Olympiakos.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:17 schreef JAM het volgende:
Goed he.quote:
Dat zal alleen volgend jaar in de intertoto gebeuren.quote:
Of, uhm... ADO Den Haag - Juventus.quote:
dat lijkt me nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:18 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe zit het trouwens met Liverpool en de CL volgend jaar?
Mogen ze volgend jaar hun titel verdedigen en dus mogelijk 5 Engelse clubs?
Hoezo, Olympiakos (quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zal alleen volgend jaar in de intertoto gebeuren.
Ja, dit jaar wel. Ajax speelt ook voorronde CL. VOLGEND jaar, ik heb het niet over volgend seizoen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo, Olympiakos (. ) is kampioen geworden en speelt gewoon CL hoor.
.
Alsof hij in de Arena zo hartelijk werd ontvangen...quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo raar eigenlijk als je door het publiek flink wordt aangepakt.
Als iets op mijn zenuwen werkt is het chelsea, goddank dat ze zijn uitgeschakeld door Liverpool.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:17 schreef JAM het volgende:
Ik vind het prima dat hij wordt aangepakt door het publiek, zou ik zelf ook doen, maar dan moet je niet raar staan te kijken als hij na de wedstrijden even wat provoceert of lacht. Zou ik ook doen. Wie niet...quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alsof hij in de Arena zo hartelijk werd ontvangen...
Wat een dooddoener.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, dit jaar wel. Ajax speelt ook voorronde CL. VOLGEND jaar, ik heb het niet over volgend seizoen.![]()
Dan speelt Olympiakos weer CL. Ben je uberhaupt wel op de hoogte van het Griekse voetbal?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, dit jaar wel. Ajax speelt ook voorronde CL. VOLGEND jaar, ik heb het niet over volgend seizoen.![]()
Dat zeer zeker.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat hij wordt aangepakt door het publiek, zou ik zelf ook doen, maar dan moet je niet raar staan te kijken als hij na de wedstrijden even wat provoceert of lacht. Zou ik ook doen. Wie niet...
Rivaldo staat volgend jaar achter de rollator. Panathinaikos wordt landskampioen over een jaar.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan speelt Olympiakos weer CL. Ben je uberhaupt wel op de hoogte van het Griekse voetbal?
Die kneuzen spelen al 9 jaar op rij CL. En al 9 jaar achter elkaar in de eerste ronde er uit. Dit jaar door een briljantoe goal van Gerrard,.
Ben je uberhaupt wel op de hoogte van het Griekse voetbal? Wat is dat nou voor een vraag!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan speelt Olympiakos weer CL. Ben je uberhaupt wel op de hoogte van het Griekse voetbal?
Die kneuzen spelen al 9 jaar op rij CL. En al 9 jaar achter elkaar in de eerste ronde er uit. Dit jaar door een briljantoe goal van Gerrard,.
Ik hoop het!! Liefst zie ik PAOK kampioen worden, maar een beetje realist ben ik wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Rivaldo staat volgend jaar achter de rollator. Panathinaikos wordt landskampioen over een jaar.
Maar Rivaldo is Braziliaan en spits, dus die gaat met pensioen over een jaar.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik hoop het!! Liefst zie ik PAOK kampioen worden, maar een beetje realist ben ik wel..
Dan maar Pana of AEK. Overigens is Rivaldo volgend jaar nog altijd 2 jaar jonger dan Cocu..
Wat is er mis met het Griekse voetbal,quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:24 schreef JAM het volgende:
[..]
Ben je uberhaupt wel op de hoogte van het Griekse voetbal? Wat is dat nou voor een vraag!
Rivaldo doet het aardig daar, die kan daar best nog wel 'n jaar extra meedraaien als het moet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Rivaldo staat volgend jaar achter de rollator. Panathinaikos wordt landskampioen over een jaar.
Ik ook, maar met het geld wat Kokkalis heeft ben ik bang dat er weer een soort van Rivaldo wordt gehaald. Ailton staat al op het lijstje. Overigens speelt Rivaldo bij Olympiakos niet in de spits.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar Rivaldo is Braziliaan en spits, dus die gaat met pensioen over een jaar.Ik geef Pana de meeste kans over een jaar.
ooit komt t goed en kom je door de 1e ronde heen, t lukte zelfs PSVquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog 10 jaar op rij in de eerste ronde eruit vliegen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ooit komt t goed en kom je door de 1e ronde heen, t lukte zelfs PSV
Ik dacht dat daar binnen twee weken uitsluitsel over zou komenquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgend jaar geen Liverpool in de CL, vind ik terecht.
Is er dan voetbal in Griekenland?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er mis met het Griekse voetbal,.
Giovanni, Rivaldo... er komt weer een goede Braziliaan als Rivaldo nokt. Al zal hij nog wel doorgaan, hij kan echt nog wel mee. Had verwacht dat hij zou floppen, nadat hij weinig had laten zien de laatste jaren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook, maar met het geld wat Kokkalis heeft ben ik bang dat er weer een soort van Rivaldo wordt gehaald. Ailton staat al op het lijstje. Overigens speelt Rivaldo bij Olympiakos niet in de spits.
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:30 schreef cultheld het volgende:
Ik zie Chelsea er nog wel voor aan om Benitez binnen te halen.
Rivaldo was idd DE man dit seizoen bij Olympiakos.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Giovanni, Rivaldo... er komt weer een goede Braziliaan als Rivaldo nokt. Al zal hij nog wel doorgaan, hij kan echt nog wel mee. Had verwacht dat hij zou floppen, nadat hij weinig had laten zien de laatste jaren.
Ik dacht dat dat in Portugal was...quote:
neuhquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:30 schreef cultheld het volgende:
Voor assistent dan ? (of als fitness trainerquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:30 schreef cultheld het volgende:
Dit slaat weer helemaal nergens op, hoe kom je erbij.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:30 schreef cultheld het volgende:
Schitterend!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hahaha, die "tirade" die Carragher gaf aan Dudek voor de wedstrijd was een instructie dat ie zich als Grobbelaar moest gedragen. Ik vroeg me al af wat ie schreeuwde.
Die gekke Rus zie ik er wel voor aan. Benitez is een betere trainer dan Mourinho.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit slaat weer helemaal nergens op, hoe kom je erbij.
Als je zo redeneert is Rehhagel nog beter..quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die gekke Rus zie ik er wel voor aan. Benitez is een betere trainer dan Mourinho.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die gekke Rus zie ik er wel voor aan. Benitez is een betere trainer dan Mourinho.
Met veel materiaal inderdaad. Als je ziet wat Benitez met Tenerife en Valencia heeft gedaan, niets dan lof daar voor....Liverpool heeft maar een paar echte toppers.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]daarom is Liverpool ook 5e geworden op een kilometer achterstand
en dat lag aan de trainer? Che£ski was met mij op de bank ook kampioen geworden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]daarom is Liverpool ook 5e geworden op een kilometer achterstand
Net zoals dit seizoen en vorig seizoen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die 1e komt volgend seizoen wel in de finale.
Hoeveel EC 1's heeft Arsenal eigenlijk gehaald?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Net zoals dit seizoen en vorig seizoen?
Dat had Valencia ook wel hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met veel materiaal inderdaad. Als je ziet wat Benitez met Tenerife en Valencia heeft gedaan, niets dan lof daar voor....Liverpool heeft maar een paar echte toppers.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:41 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Hoeveel EC 1's heeft Arsenal eigenlijk gehaald?
daar is de trainer mede verantwoordelijk voor, hij is er toch mede verantwoordelijk voor dat de CL winnenquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
en dat lag aan de trainer? Che£ski was met mij op de bank ook kampioen geworden.
Ja, dat is nou net mijn punt. Mourinho werd met allemaal toppers kampioen. Valencia heeft slechts 5 toppers.quote:
krijgen we dat weerquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:41 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Hoeveel EC 1's heeft Arsenal eigenlijk gehaald?
Dat zegt Dudek net zelf op TVquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:42 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Alsof hij gratis wegging en volledig mislukt was bij ons![]()
Bullshit, hij heeft wel veel gekocht, Maar echte wereldtoppers zitten er nog steeds niet tussen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
en dat lag aan de trainer? Che£ski was met mij op de bank ook kampioen geworden.
Deed hij de groeten aan Feyenoord ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:44 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Dat zegt Dudek net zelf op TVVan mij magtie terugkomme naar ons hoor
Nou, Porto was een en al talent..quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, dat is nou net mijn punt. Mourinho werd met allemaal toppers kampioen. Valencia heeft slechts 5 toppers.
Aan de Feyenoorders/Feyenoordsupporters.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:45 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Deed hij de groeten aan Feyenoord ?
Arjen Robben, Ricardo Carvalho, Petr Cech, Paulo Ferreira: Noem het maar niks.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bullshit, hij heeft wel veel gekocht, Maar echte wereldtoppers zitten er nog steeds niet tussen.
Ja, Lampard en Terry. Maar die speelde er al hoor.
Hij zei met een heel leuk accentquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:45 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Deed hij de groeten aan Feyenoord ?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:46 schreef pascalheister het volgende:
sympathieke jongen die Dudek, 2002 Uefa Cup was hij ook bij toch?
Robber was voornamelijk geblesseerd. Cech okay. Ferreira en Carvalho zijn geen wereldtoppers maar hele goeie spelers.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Arjen Robben, Ricardo Carvalho, Petr Cech, Paulo Ferreira: Noem het maar niks.
Maniche, Deco, Ricardo Carvalho, Ferreira, Carlos Alberto, Costinha, Bahia: Graafschap-niveau natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, Porto was een en al talent...
Daar pakte hij de UEFAcup EN de CL mee. Maar om nou te zeggen dat daar wereldtoppers bijzaten...
Ferreira is 2 jaar terug tot beste rechtsback ter wereld gekozen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Robber was voornamelijk geblesseerd. Cech okay. Ferreira en Carvalho zijn geen wereldtoppers maar hele goeie spelers.
Op het moment dat er wordt geschoten mag je naar voren lopen hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:47 schreef patrickt35 het volgende:
Bij 2 strafschoppen stond ie 1 meter voor de lijn.![]()
.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:46 schreef pascalheister het volgende:
sympathieke jongen die Dudek, 2002 dat Feyenoord de Uefa Cup won was hij daar ook bij?
Abramovitsj heeft in 2-3 jaar tijd £450 miljoen gestoken in Che£ski. Daar kun je een aardig elftal van kopen hoor...quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Robber was voornamelijk geblesseerd. Cech okay. Ferreira en Carvalho zijn geen wereldtoppers maar hele goeie spelers.
onze reserve doelman won die cupquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:46 schreef pascalheister het volgende:
sympathieke jongen die Dudek, 2002 dat Feyenoord de Uefa Cup won was hij daar ook bij?
Ja, VdV was wereldtalent van het jaar........quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ferreira is 2 jaar terug tot beste rechtsback ter wereld gekozen.
Zeker, maar echte wereldtoppers heeft ie nauwelijks gekocht.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
Abramovitsj heeft in 2-3 jaar tijd £450 miljoen gestoken in Che£ski. Daar kun je een aardig elftal van kopen hoor...
Dat denk ik ook, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:50 schreef rotskibo het volgende:
einde Ancelotti dus...
dus wordt er komende zomer weer vrolijk geshopt door Mourinho en z'n russiche maatje.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeker, maar echte wereldtoppers heeft ie nauwelijks gekocht.
Zitten ook behoorlijk wat matige spelers bij hoor. Vooral in de spits.
En zie het aan Real Madrid, een bij elkaar gekocht elftal (wat op zich Chelsea nog niet eens ECHT is) staat niet garant voor overwinningen en kampioenschappen. Je moet de vedetten ook nog aan het voetballen krijgen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar is de trainer mede verantwoordelijk voor, hij is er toch mede verantwoordelijk voor dat de CL winnen
Als dat mag. Als ze worden veroordeeld wegens onregelementair handelen bij het benaderen van Cole dan mogen ze een jaar niets kopen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:52 schreef fanneke het volgende:
[..]
dus wordt er komende zomer weer vrolijk geshopt door Mourinho en z'n russiche maatje.
quote:TheFA.com brings you the latest on The FA's efforts to see Liverpool be allowed to defend the Champions League title if they beat AC Milan and win the trophy in Istanbul.
The FA's Director of Communications Adrian Bevington said: "We have already submitted a written request to have an additional place for Liverpool should they win the Champions League."
Bevington added: "In the past three weeks [FA Chief Executive] Brian Barwick, [Chairman] Geoff Thompson and other senior FA figures have spoken to [UEFA chief executive] Lars-Christer Olsson and Lennart Johansson on this matter, on more than one occasion.
"If Mr Johansson has said we should put something in writing to the UEFA Executive Committee then we are happy to send another letter once again requesting an additional place for Liverpool should they - as we all hope they do - win the Champions League in Istanbul."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |