quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek als je um nooit haalt,.
Overigens hebben ze van Ajax wel een EC1 finale verloren.
Het voetbal verliest alleen als een italiaanse club wintquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:09 schreef BramK het volgende:
[..]
nee hoor, want welke reden heeft inter om te lachen ? Al jaaaaren niks gewonnen, ze kunnen enkel dromen van een finale ...
En ik zeg gewoon dat voetbal vandaag verliest, lijkt me toch correct niet ?
pardon ? Ik ben al 13 jaar Milan-fan en weet heus wel waarover ik het heb ... Inter kan enkel dromen van zo'n finale ... Dus hun gelach is eigenlijk nog het triestigste ...quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:03 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
OMGAls je niet weet waar je over praat hou dan ffs je bek
![]()
ik word liever 3de dan de finale verliezen en 2de worden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek als je um nooit haalt,.
Overigens hebben ze van Ajax wel een EC1 finale verloren.
hoezo ? objectiviteit ken jij niet ofzo ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:11 schreef fanneke het volgende:
[..]
Het voetbal verliest alleen als een italiaanse club wint
Dat is gelul want AC Milan heeft vandaag goed en mooi gespeeld, zeker de eerste helft.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:11 schreef fanneke het volgende:
[..]
Het voetbal verliest alleen als een italiaanse club wint
Het was een andere lach dan van bijv. Ancelotti. Zo'n vernederend lachje.quote:
als er italiaanse clubs spelen ben ik niet objectief nee. ze zijn al jaren een schande voor het voetbal.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:12 schreef BramK het volgende:
[..]
hoezo ? objectiviteit ken jij niet ofzo ?
Ik niet echt. Normaalgesproken zie je dat ze 'weten' dat ze in de laatste minuut een clubje als PSV er wel uit knikkeren, nu straalde er vooral ongeloof vanaf en angst. Milan werd geknakt en dat komt door falen van Milan zelf. Niet omdat Liverpool nu zo goed was....quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:11 schreef placebeau het volgende:
En ik bleef maar overtuigd dat Milan in de laatste minuut wel zou scoren
En daarvoor was je voor een andere club?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
Vanaf de kwart finales ben ik 100 % achter Liverpool gaan staan en ja hoor...
Objectiviteit en clubvoetbal...quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:12 schreef BramK het volgende:
[..]
hoezo ? objectiviteit ken jij niet ofzo ?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:11 schreef BramK het volgende:
[..]
pardon ? Ik ben al 13 jaar Milan-fan en weet heus wel waarover ik het heb ... Inter kan enkel dromen van zo'n finale ... Dus hun gelach is eigenlijk nog het triestigste ...
Dat vind ik niet zo raar eigenlijk als je door het publiek flink wordt aangepakt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het was een andere lach dan van bijv. Ancelotti. Zo'n vernederend lachje.
Ajax, me dunkt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
En daarvoor was je voor een andere club?
Mja, voor Ajax viel er niet veel meer te juichen toen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
En daarvoor was je voor een andere club?
Inderdaad. Als ik hem was dan had ik nog een rondje gelopen door het stadion.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo raar eigenlijk als je door het publiek flink wordt aangepakt.
Precies, of even wat provocerende gebaren maken naar die boertjes. Zo zou ik dat doen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik hem was dan had ik nog een rondje gelopen door het stadion..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |