Dan speelt Olympiakos weer CL. Ben je uberhaupt wel op de hoogte van het Griekse voetbal?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, dit jaar wel. Ajax speelt ook voorronde CL. VOLGEND jaar, ik heb het niet over volgend seizoen.![]()
Dat zeer zeker.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat hij wordt aangepakt door het publiek, zou ik zelf ook doen, maar dan moet je niet raar staan te kijken als hij na de wedstrijden even wat provoceert of lacht. Zou ik ook doen. Wie niet...
Rivaldo staat volgend jaar achter de rollator. Panathinaikos wordt landskampioen over een jaar.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan speelt Olympiakos weer CL. Ben je uberhaupt wel op de hoogte van het Griekse voetbal?
Die kneuzen spelen al 9 jaar op rij CL. En al 9 jaar achter elkaar in de eerste ronde er uit. Dit jaar door een briljantoe goal van Gerrard,.
Ben je uberhaupt wel op de hoogte van het Griekse voetbal? Wat is dat nou voor een vraag!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan speelt Olympiakos weer CL. Ben je uberhaupt wel op de hoogte van het Griekse voetbal?
Die kneuzen spelen al 9 jaar op rij CL. En al 9 jaar achter elkaar in de eerste ronde er uit. Dit jaar door een briljantoe goal van Gerrard,.
Ik hoop het!! Liefst zie ik PAOK kampioen worden, maar een beetje realist ben ik wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Rivaldo staat volgend jaar achter de rollator. Panathinaikos wordt landskampioen over een jaar.
Maar Rivaldo is Braziliaan en spits, dus die gaat met pensioen over een jaar.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik hoop het!! Liefst zie ik PAOK kampioen worden, maar een beetje realist ben ik wel..
Dan maar Pana of AEK. Overigens is Rivaldo volgend jaar nog altijd 2 jaar jonger dan Cocu..
Wat is er mis met het Griekse voetbal,quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:24 schreef JAM het volgende:
[..]
Ben je uberhaupt wel op de hoogte van het Griekse voetbal? Wat is dat nou voor een vraag!
Rivaldo doet het aardig daar, die kan daar best nog wel 'n jaar extra meedraaien als het moet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Rivaldo staat volgend jaar achter de rollator. Panathinaikos wordt landskampioen over een jaar.
Ik ook, maar met het geld wat Kokkalis heeft ben ik bang dat er weer een soort van Rivaldo wordt gehaald. Ailton staat al op het lijstje. Overigens speelt Rivaldo bij Olympiakos niet in de spits.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar Rivaldo is Braziliaan en spits, dus die gaat met pensioen over een jaar.Ik geef Pana de meeste kans over een jaar.
ooit komt t goed en kom je door de 1e ronde heen, t lukte zelfs PSVquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog 10 jaar op rij in de eerste ronde eruit vliegen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ooit komt t goed en kom je door de 1e ronde heen, t lukte zelfs PSV
Ik dacht dat daar binnen twee weken uitsluitsel over zou komenquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgend jaar geen Liverpool in de CL, vind ik terecht.
Is er dan voetbal in Griekenland?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er mis met het Griekse voetbal,.
Giovanni, Rivaldo... er komt weer een goede Braziliaan als Rivaldo nokt. Al zal hij nog wel doorgaan, hij kan echt nog wel mee. Had verwacht dat hij zou floppen, nadat hij weinig had laten zien de laatste jaren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook, maar met het geld wat Kokkalis heeft ben ik bang dat er weer een soort van Rivaldo wordt gehaald. Ailton staat al op het lijstje. Overigens speelt Rivaldo bij Olympiakos niet in de spits.
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:30 schreef cultheld het volgende:
Ik zie Chelsea er nog wel voor aan om Benitez binnen te halen.
Rivaldo was idd DE man dit seizoen bij Olympiakos.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Giovanni, Rivaldo... er komt weer een goede Braziliaan als Rivaldo nokt. Al zal hij nog wel doorgaan, hij kan echt nog wel mee. Had verwacht dat hij zou floppen, nadat hij weinig had laten zien de laatste jaren.
Ik dacht dat dat in Portugal was...quote:
neuhquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:30 schreef cultheld het volgende:
Voor assistent dan ? (of als fitness trainerquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:30 schreef cultheld het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |