Dit slaat weer helemaal nergens op, hoe kom je erbij.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:30 schreef cultheld het volgende:
Ik zie Chelsea er nog wel voor aan om Benitez binnen te halen.
Schitterend!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hahaha, die "tirade" die Carragher gaf aan Dudek voor de wedstrijd was een instructie dat ie zich als Grobbelaar moest gedragen. Ik vroeg me al af wat ie schreeuwde.
Die gekke Rus zie ik er wel voor aan. Benitez is een betere trainer dan Mourinho.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit slaat weer helemaal nergens op, hoe kom je erbij.
Als je zo redeneert is Rehhagel nog beter..quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die gekke Rus zie ik er wel voor aan. Benitez is een betere trainer dan Mourinho.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die gekke Rus zie ik er wel voor aan. Benitez is een betere trainer dan Mourinho.
Met veel materiaal inderdaad. Als je ziet wat Benitez met Tenerife en Valencia heeft gedaan, niets dan lof daar voor....Liverpool heeft maar een paar echte toppers.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]daarom is Liverpool ook 5e geworden op een kilometer achterstand
en dat lag aan de trainer? Che£ski was met mij op de bank ook kampioen geworden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]daarom is Liverpool ook 5e geworden op een kilometer achterstand
Net zoals dit seizoen en vorig seizoen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die 1e komt volgend seizoen wel in de finale.
Hoeveel EC 1's heeft Arsenal eigenlijk gehaald?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Net zoals dit seizoen en vorig seizoen?
Dat had Valencia ook wel hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met veel materiaal inderdaad. Als je ziet wat Benitez met Tenerife en Valencia heeft gedaan, niets dan lof daar voor....Liverpool heeft maar een paar echte toppers.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:41 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Hoeveel EC 1's heeft Arsenal eigenlijk gehaald?
daar is de trainer mede verantwoordelijk voor, hij is er toch mede verantwoordelijk voor dat de CL winnenquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
en dat lag aan de trainer? Che£ski was met mij op de bank ook kampioen geworden.
Ja, dat is nou net mijn punt. Mourinho werd met allemaal toppers kampioen. Valencia heeft slechts 5 toppers.quote:
krijgen we dat weerquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:41 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Hoeveel EC 1's heeft Arsenal eigenlijk gehaald?
Dat zegt Dudek net zelf op TVquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:42 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Alsof hij gratis wegging en volledig mislukt was bij ons![]()
Bullshit, hij heeft wel veel gekocht, Maar echte wereldtoppers zitten er nog steeds niet tussen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
en dat lag aan de trainer? Che£ski was met mij op de bank ook kampioen geworden.
Deed hij de groeten aan Feyenoord ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:44 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Dat zegt Dudek net zelf op TVVan mij magtie terugkomme naar ons hoor
Nou, Porto was een en al talent..quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, dat is nou net mijn punt. Mourinho werd met allemaal toppers kampioen. Valencia heeft slechts 5 toppers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |