Omdat je het ze aardig vraagtquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:22 schreef Olio het volgende:
Lekker topic wordt dit. Blijf je meelezen Icicle?
[..]
Je had gelijk!quote:Maar goed, portretfoto's. Deze jonge vrouw zei dat ze niet zou plakken.
Ik zei van wel.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:31 schreef HMaster-II het volgende:
Best een mooie jonge vrouw.
Hooikoorts, en de oogdruppels verklaren de waterige ogen.quote:
Oei ik zie nu dat de rand onder de neus wat te rood is. Lijkt wel of ze aan de coke is geweest
*bukt nu om geen klappen te krijgen*
lekkere lome uitdrukkingquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:22 schreef Olio het volgende:
Lekker topic wordt dit. Blijf je meelezen Icicle?
[..]
Prettig dat je de rest van de opmerkingen laat voor wat ze zijn.![]()
Wilde even weten of je digireflex had, dat was alles. Maar je hebt teveel gemekker op je foto's gehad, en springt daarom steeds in de verdediging.
Maar goed, portretfoto's. Deze jonge vrouw zei dat ze niet zou plakken.
Ik zei van wel.
[afbeelding]
Je kan altijd op jezelf gaan testenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:42 schreef HMaster-II het volgende:
Oh dat van de hooikoorts heb ik niet meegekregen. Ik lette echt alleen op de foto zelf. Ieder begin is moeilijk. Ik heb zelf geen model in de buurt, om te vragen voor een paar shoots. Ervsring heb ik dus ook niet.
Neem er foto van en plaats'm zodat je gewoon OT gaatquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:59 schreef Icicle het volgende:
Het spookt hier.
Je kunt het ook normaal vragen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:01 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Neem er foto van en plaats'm zodat je gewoon OT gaat![]()
ja, op een niet nader te noemen site die met een D begint en op PZ eindigt spookt het nooitquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:59 schreef Icicle het volgende:
Het spookt hier.
Kloptquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:07 schreef Icicle het volgende:
Jij bent geen echte fotograaf, dus dat kun je niet weten Alfisti.
Misschien las je erover omdat ik het normaal vroeg ?quote:
Blijkbaar was ik niet de enige!quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:11 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Misschien las je erover omdat ik het normaal vroeg ?
nou, dat zullen we dan maar even doen hoorquote:
Ik vind het nogal afstandelijk overkomen dat ze niet in de richting van de camera kijkt , beetje loze blik zo , heb je er nog meer uit die serie?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:42 schreef blackbully het volgende:
zo, even een ontopic foto van mij.
(is een foto uit de eerste portret serie die ik heb gedaan, natuurlijk wel vaker wat portretten geschoten maar nooit de tijd voor genomen)
foto is redelijk geslaagd naar mijn mening maar mis wat licht aan de boven zeide van het hoofd jammer genoeg.
beoordeeld u zelf maar
[afbeelding]
jawel maar staat allemaal in raw. dus kan niet zo snel eff zoeken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:59 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik vind het nogal afstandelijk overkomen dat ze niet in de richting van de camera kijkt , beetje loze blik zo , heb je er nog meer uit die serie?
wat is er mis met een loze blik?, ik vind dat kjuist altijd wel wat hebben die leegtequote:Op woensdag 15 juni 2005 23:59 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik vind het nogal afstandelijk overkomen dat ze niet in de richting van de camera kijkt , beetje loze blik zo , heb je er nog meer uit die serie?
Als het een blik is waarvan ik denk dat het model ergens over mijmert vind ik het wel mooi , Als ik het idee heb dat er niks in dat hoofd omgaat boeit het me niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:08 schreef Re het volgende:
[..]
wat is er mis met een loze blik?, ik vind dat kjuist altijd wel wat hebben die leegte
Ik snap wat je bedoelt Ymke. Maar voor mij (bovenstaand model ) is het moeilijk om zo op de foto te staan. Ik ben niet gewend en vind het ook niet makkelijk om met mijn gezicht op de foto te komen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
Als het een blik is waarvan ik denk dat het model ergens over mijmert vind ik het wel mooi , Als ik het idee heb dat er niks in dat hoofd omgaat boeit het me niet.
En nu ben ik weg , ajuus
Ik denk dat de uitdrukking er al iets anders uit zou zien mocht je niet zo in profiel staan. Als je gezicht al iets naar de camera was gericht ben je een ander beeld.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:19 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt Ymke. Maar voor mij (bovenstaand model ) is het moeilijk om zo op de foto te staan. Ik ben niet gewend en vind het ook niet makkelijk om met mijn gezicht op de foto te komen.
Je kan pas van mijn portret leuke fotos maken als ik het niet in de gaten heb dat er iemand een foto van me neemt.
Zodra dat RonaldV op bezoek is geweest dan zullen we misschien resultaat zien.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:27 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitdrukking er al iets anders uit zou zien mocht je niet zo in profiel staan. Als je gezicht al iets naar de camera was gericht ben je een ander beeld.
Ik vind de kleur en de warmte wel erg mooi op de foto.
ideequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:19 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt Ymke. Maar voor mij (bovenstaand model ) is het moeilijk om zo op de foto te staan. Ik ben niet gewend en vind het ook niet makkelijk om met mijn gezicht op de foto te komen.
Je kan pas van mijn portret leuke fotos maken als ik het niet in de gaten heb dat er iemand een foto van me neemt.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:06 schreef blackbully het volgende:
[..]
jawel maar staat allemaal in raw. dus kan niet zo snel eff zoeken.
hier nog 1 waar ik mee heb zitten klooien in PS (of ander programma. )
[afbeelding]
nu niet allemaal de ontbrekende stukken bij de voorgaande foto's er bij gaan soepen hequote:
Thnxquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:43 schreef Vliegvrager het volgende:
goeie schop, goeie kop, mooie foto.ik zou hem marginaal anders gecropt hebben en in kleur
afgedrukt hebben
KOM OP MEID!! ff de lange tenen intrekken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar wordt het waarschijnlijk wat technischer gebracht waardoor je er meer waarde aan moet hechten. Hier zijn het maar een paar n00bs die iets roepen.
pms?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:21 schreef lone_wolf het volgende:
[..]
KOM OP MEID!! ff de lange tenen intrekken.Nooit van sacasme gehoord? Je ken AN toch ook al langer dan vandaag, bovendien denk je dat hij iets impliceert tewijl hij dat ontkent. Waarom dan zo'n reactie van jouw kant?
Helemaal mee eens.. naar het wedstrijdtopic ermee. Deze foto doet de overige (snapshots imo) verbleken. Lekkere compositie en toning!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:08 schreef Puckzzz het volgende:
Heeeeeeeeeeeerlijke foto's, vooral die van de kindjes, uitschieter voor mij dat jongetje op het hek (wedstrijdinzending Ymke?)
kindje!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:09 schreef Ymke het volgende:
oeeeeeeeeeeeeee nu ga ik twijfelen . Jullie maken het me wel erg moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |