Penetratie door middel van bevroren frikandellen is niet uitgesloten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:50 schreef Ruis het volgende:
hé, geen frituur?
Ongefrituurde frikandellen? Ofwel, nogsteeds geen frituur.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:51 schreef Dead-Doll het volgende:
Penetratie door middel van bevroren frikandellen is niet uitgesloten.
Op het ontkennen van het bestaan van een profiel staat een ban toch op fok?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:52 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ontken jij het bestaan van een 'Profiel'?
Je bent offlinequote:Op woensdag 25 mei 2005 13:56 schreef Dead-Doll het volgende:
Als ik nu eens met jullie ga msn'en, laten jullie dan even je piemeltje aan mij zien? Ik zal beloven het niet op te nemen en er een reeks over te starten.
ik heb geen webcamquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:56 schreef Dead-Doll het volgende:
Als ik nu eens met jullie ga msn'en, laten jullie dan even je piemeltje aan mij zien? Ik zal beloven het niet op te nemen en er een reeks over te starten.
Zeg, wanneer liep BrauN's ban ook alweer af?quote:
gelijk oversteken zet jij je cam ook is aanquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:56 schreef Dead-Doll het volgende:
U insinueert?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeg, wanneer liep BrauN's ban ook alweer af?
poar weekjesquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeg, wanneer liep BrauN's ban ook alweer af?
Neuh... niksquote:
* Sjoe538 betast.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:05 schreef Dead-Doll het volgende:
MAAR ONDERTUSSEN HEEFT NOG STEEDS NIEMAND MIJN VENUSHEUVEL BETAST.
Someone?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:05 schreef Dead-Doll het volgende:
Dat doe je niet in het openbaarquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:05 schreef Dead-Doll het volgende:
Z'n eigen account welquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef timmeeeh het volgende:
is braun geband dan?
Heb je die dan alquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:05 schreef Dead-Doll het volgende:
Geen vaatwasserquote:
kun je mijn ramen ook even schoonmaken gelijkquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:13 schreef fayakill het volgende:
sex met een frikandel?
Gaarne zou ik er zo eentje naar binnen schuiven. Waar naar binnen mogen jullie over fantaseren, jongens.quote:
*Checkt fotoboek* Wil het opeens niet meer wetenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:16 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Gaarne zou ik er zo eentje naar binnen schuiven. Waar naar binnen mogen jullie over fantaseren, jongens.![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:19 schreef Dead-Doll het volgende:
*sop sop sop*
Zie het zo: ze kan wassen.quote:
koken en bierbrengen hopelijk ook nog?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Zie het zo: ze kan wassen.
nu nog strijken
Mits de ketting even los.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:24 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
koken en bierbrengen hopelijk ook nog?
Is daar een mop over?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:23 schreef Streetracer het volgende:
Heb je je spiegel wel eens gesopt...?
Ik wil dr wel neuken hoorquote:
check profiel, dan spreken we elkaar weerquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik wil dr wel neuken hoor
Maar nu eerst dit : FEAUTEAU !!!!![]()
Kan er wel 1 verzinnen natuurlijk. Morgen misschien een mop over een spiegel.quote:
Laat maar zitten ik neem terug wat ik heb gezegdquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
check profiel, dan spreken we elkaar weer![]()
Doe je pampers dan ook aan !!quote:
Koop zeil voor je sm-kelder.quote:
Omdat vrouwen niet van geile vrouwen houden ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef Dead-Doll het volgende:
Waarom zitten er trouwens geen vrouwen in dit topic?![]()
De hebben nooit zin in sex.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef Dead-Doll het volgende:
quote:
Oef, dat hier nog mannen zitten, zelfs dat snap ik nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef Dead-Doll het volgende:
Neem een paracetamol en doorgaan trut ! niet zo zeikenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:29 schreef cerror het volgende:
[..]
De hebben nooit zin in sex.
Maar wel altijd hoofdpijn.
Die is er kansloos genoeg voor?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:30 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik zou willen dat BrauN hier was om mij te bevredigen.
Tip : Koop een hond !quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:30 schreef Dead-Doll het volgende:
Zo'n baard kriebelt lekker hé?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:30 schreef Dead-Doll het volgende:
Erm bedoel je niet dat ze jou in je oog moeten spuiten zodat je blind bent en dat je dr dan wel zou neuken ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:31 schreef zoalshetis het volgende:
met meisjes uit 1987 vind ik het altijd moeilijk om niet te grof te worden. vandaar dat ik het zal laten bij de opmerking dat ik je wel eens in je oog wil spuiten.
Witte neushoorn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:32 schreef Doodmetaal het volgende:
rottweiler.
Masturbatie, B.?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:30 schreef Dead-Doll het volgende:
Neen.quote:
Zodat ze niet ziet dat je d'r in de kont gaat fisten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Erm bedoel je niet dat ze jou in je oog moeten spuiten zodat je blind bent en dat je dr dan wel zou neuken ?![]()
omfg de pot verwijt de ketel...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Erm bedoel je niet dat ze jou in je oog moeten spuiten zodat je blind bent en dat je dr dan wel zou neuken ?![]()
3x per dag masturbeer jij ?quote:
Pudum Tsssssquote:
Tijd genoeg op het moment, is het niet?quote:
Ogenschijnlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Tijd genoeg op het moment, is het niet?
Je weet wat er staat op het posten van een userfoto zonder toestemming?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef Koentje3 het volgende:
GODVERDOMME NU HEB JE HET VOOR ELKAAR
[afbeelding]
geen honger meer![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef Koentje3 het volgende:
[afbeelding]
geen honger meer![]()
![]()
![]()
Je wordt bedankt he !! dat wordt een nacht niet slapen, anders krijg ik nachtmerriesquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef Koentje3 het volgende:
[afbeelding]
geen honger meer![]()
![]()
![]()
Potdomme een maand, B. Wat was dat voor filmpje mên?quote:
Nee nu ben je geil natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef Koentje3 het volgende:
[afbeelding]
geen honger meer![]()
![]()
![]()
* Bendeleider zoent je geil in je nek en voelt aan je broekje.quote:
Jammer joh dat gaat over foto's die nog niet op internet stonden, deze heb je zelf op internet gezet en waren dus al openbaar en beschikbaar voor iedereenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:40 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je weet wat er staat op het posten van een userfoto zonder toestemming?
En nee, jij hebt inderdaad geen toestemming.
Lees de FAQ newbiequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jammer joh dat gaat over foto's die nog niet op internet stonden, deze heb je zelf op internet gezet en waren dus al openbaar en beschikbaar voor iedereen![]()
Weet je wel hoeveel tekst dat is ...quote:
Inderdaad, heerlijck die onwetendheid.quote:
Of ik zet gewoon een linkje naar de foto die jij hebt geplaatst...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:40 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je weet wat er staat op het posten van een userfoto zonder toestemming?
En nee, jij hebt inderdaad geen toestemming.
mag ik jouw foto ook posten?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jammer joh dat gaat over foto's die nog niet op internet stonden, deze heb je zelf op internet gezet en waren dus al openbaar en beschikbaar voor iedereen![]()
Alleen afzichtelijke mensen hebben geen fotoboekquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Of ik zet gewoon een linkje naar de foto die jij hebt geplaatst...
Enneh, niet dat je keeenkerlelijk ofzo bent, jah trouwens ook, maar het is vooral in combinatie met sex..
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:44 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Alleen afzichtelijke mensen hebben geen fotoboek.
Denk je dat je daar nog orgineel mee bent ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mag ik jouw foto ook posten?män daar kan een afrikaanse stam drie weken van eten.
nee daarom weet ik ook dat ik bij jou die opmerking kan maken. zoiets was het toch?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Denk je dat je daar nog orgineel mee bent ?![]()
Dat heb ik mn hele leven al aangehoord, het doet me geen ene flikker![]()
Ik heb geen fotoboek ..maar wel een usericon met foto ben ik nu knap ?quote:
Wat jij wilquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee daarom weet ik ook dat ik bij jou die opmerking kan maken. zoiets was het toch?
hee je lijkt op BrauNquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:47 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik heb geen fotoboek ..maar wel een usericon met foto ben ik nu knap ?![]()
ik ben gewoon té lelijk en afzichtelijk en je weet dat ik niet graag iemands eetlust bederf.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:47 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Schat, zet je msn eens hier, of in je profiel. De mijne werkt tijdelijk niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:47 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
voor 'dankbare sex' is ook wat te zeggen. kledder haar gewoon ff vol uit naastenliefde.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:48 schreef Jo0Lz het volgende:
Jeez, is zij niet harstikke jong ?
Al was ze de laatste op aarde...
Wat een stakkertje
Ga je je dan masturberen voor de cam omdat je zo geil bent ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:49 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Schat, zet je msn eens hier, of in je profiel. De mijne werkt tijdelijk niet.
uhm plastische chirurige wil ik wel proberen, kan het niet maar wordt er vast beter op.quote:
Huh huhquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:49 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Schat, zet je msn eens hier, of in je profiel. De mijne werkt tijdelijk niet.
Niemand? jij zelf dus ook niet, misschien ook naar je eigen foto gekeken en daarna geen zin meer?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:05 schreef Dead-Doll het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:50 schreef PuFF het volgende:
[..]
uhm plastische chirurige wil ik wel proberen, kan het niet maar wordt er vast beter op.
tjah....quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:50 schreef Bendeleider het volgende:
Pff als je echt geil bent neuk je alles.
Dat verklaart jou ook Jo0Lz.....
Ik vraag me af hoevaak jij BrauN pijptquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:50 schreef Bendeleider het volgende:
Pff als je echt geil bent neuk je alles.
Dat verklaart jou ook Jo0Lz.....
Neen helmjosti, die werkt niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:51 schreef Bendeleider het volgende:
vrouwenverslinder@doofus.nl ... PROEST
Neen, Bendeleider verspreidt leugens. Het is niet zijn msn adres.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:07 schreef krozz56 het volgende:
Dead-Doll en Bendeleider zijn opeens wel stil he..![]()
Gelukkig ben jij wel de echte D-Dquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:08 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Neen, Bendeleider verspreidt leugens. Het is niet zijn msn adres.
MSN adressen zijn vaak ook uit profielen te halen hequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:08 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Neen, Bendeleider verspreidt leugens. Het is niet zijn msn adres.
*meldt zich*quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef Dead-Doll het volgende:
quote:
Ik ben veel te goed om de hand aan mezelf te slaan, dat had je toch ook wel kunnen voorzien?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:56 schreef LENUS het volgende:
Kun je jezelf niet helpen? Ik geloof dat er weinig animo is om jou stevig door te blaffen![]()
Zeg.... wie noem jij nu precies een hoop stront?quote:
Allicht!quote:
zelfkennis is ver te zoeken of neit?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:58 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik ben veel te goed om de hand aan mezelf te slaan, dat had je toch ook wel kunnen voorzien?.
Ha! Dat hoop ik ook van een bepaalde user!quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:04 schreef Woldo het volgende:
@ Dead-Doll
Ik hoop dat dit een grapje is, zoniet.. erg zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |