nee daarom weet ik ook dat ik bij jou die opmerking kan maken. zoiets was het toch?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Denk je dat je daar nog orgineel mee bent ?![]()
Dat heb ik mn hele leven al aangehoord, het doet me geen ene flikker![]()
Ik heb geen fotoboek ..maar wel een usericon met foto ben ik nu knap ?quote:
Wat jij wilquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee daarom weet ik ook dat ik bij jou die opmerking kan maken. zoiets was het toch?
hee je lijkt op BrauNquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:47 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik heb geen fotoboek ..maar wel een usericon met foto ben ik nu knap ?![]()
ik ben gewoon té lelijk en afzichtelijk en je weet dat ik niet graag iemands eetlust bederf.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:47 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Schat, zet je msn eens hier, of in je profiel. De mijne werkt tijdelijk niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:47 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
voor 'dankbare sex' is ook wat te zeggen. kledder haar gewoon ff vol uit naastenliefde.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:48 schreef Jo0Lz het volgende:
Jeez, is zij niet harstikke jong ?
Al was ze de laatste op aarde...
Wat een stakkertje
Ga je je dan masturberen voor de cam omdat je zo geil bent ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:49 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Schat, zet je msn eens hier, of in je profiel. De mijne werkt tijdelijk niet.
uhm plastische chirurige wil ik wel proberen, kan het niet maar wordt er vast beter op.quote:
Huh huhquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:49 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Schat, zet je msn eens hier, of in je profiel. De mijne werkt tijdelijk niet.
Niemand? jij zelf dus ook niet, misschien ook naar je eigen foto gekeken en daarna geen zin meer?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:05 schreef Dead-Doll het volgende:
MAAR ONDERTUSSEN HEEFT NOG STEEDS NIEMAND MIJN VENUSHEUVEL BETAST.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:50 schreef PuFF het volgende:
[..]
uhm plastische chirurige wil ik wel proberen, kan het niet maar wordt er vast beter op.
tjah....quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:50 schreef Bendeleider het volgende:
Pff als je echt geil bent neuk je alles.
Dat verklaart jou ook Jo0Lz.....
Ik vraag me af hoevaak jij BrauN pijptquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:50 schreef Bendeleider het volgende:
Pff als je echt geil bent neuk je alles.
Dat verklaart jou ook Jo0Lz.....
Neen helmjosti, die werkt niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:51 schreef Bendeleider het volgende:
vrouwenverslinder@doofus.nl ... PROEST
Neen, Bendeleider verspreidt leugens. Het is niet zijn msn adres.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:07 schreef krozz56 het volgende:
Dead-Doll en Bendeleider zijn opeens wel stil he..![]()
Gelukkig ben jij wel de echte D-Dquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:08 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Neen, Bendeleider verspreidt leugens. Het is niet zijn msn adres.
MSN adressen zijn vaak ook uit profielen te halen hequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:08 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Neen, Bendeleider verspreidt leugens. Het is niet zijn msn adres.
*meldt zich*quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef Dead-Doll het volgende:
Waarom zitten er trouwens geen vrouwen in dit topic?![]()
quote:
Ik ben veel te goed om de hand aan mezelf te slaan, dat had je toch ook wel kunnen voorzien?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:56 schreef LENUS het volgende:
Kun je jezelf niet helpen? Ik geloof dat er weinig animo is om jou stevig door te blaffen![]()
Zeg.... wie noem jij nu precies een hoop stront?quote:
zelfkennis is ver te zoeken of neit?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:58 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik ben veel te goed om de hand aan mezelf te slaan, dat had je toch ook wel kunnen voorzien?.
Ha! Dat hoop ik ook van een bepaalde user!quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:04 schreef Woldo het volgende:
@ Dead-Doll
Ik hoop dat dit een grapje is, zoniet.. erg zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |