Penetratie door middel van bevroren frikandellen is niet uitgesloten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:50 schreef Ruis het volgende:
hé, geen frituur?
Ongefrituurde frikandellen? Ofwel, nogsteeds geen frituur.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:51 schreef Dead-Doll het volgende:
Penetratie door middel van bevroren frikandellen is niet uitgesloten.
Op het ontkennen van het bestaan van een profiel staat een ban toch op fok?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:52 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ontken jij het bestaan van een 'Profiel'?
Je bent offlinequote:Op woensdag 25 mei 2005 13:56 schreef Dead-Doll het volgende:
Als ik nu eens met jullie ga msn'en, laten jullie dan even je piemeltje aan mij zien? Ik zal beloven het niet op te nemen en er een reeks over te starten.
ik heb geen webcamquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:56 schreef Dead-Doll het volgende:
Als ik nu eens met jullie ga msn'en, laten jullie dan even je piemeltje aan mij zien? Ik zal beloven het niet op te nemen en er een reeks over te starten.
Zeg, wanneer liep BrauN's ban ook alweer af?quote:
gelijk oversteken zet jij je cam ook is aanquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:56 schreef Dead-Doll het volgende:
U insinueert?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeg, wanneer liep BrauN's ban ook alweer af?
poar weekjesquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeg, wanneer liep BrauN's ban ook alweer af?
Neuh... niksquote:
* Sjoe538 betast.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:05 schreef Dead-Doll het volgende:
MAAR ONDERTUSSEN HEEFT NOG STEEDS NIEMAND MIJN VENUSHEUVEL BETAST.
Someone?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:05 schreef Dead-Doll het volgende:
Dat doe je niet in het openbaarquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:05 schreef Dead-Doll het volgende:
Z'n eigen account welquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef timmeeeh het volgende:
is braun geband dan?
Heb je die dan alquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:05 schreef Dead-Doll het volgende:
Geen vaatwasserquote:
kun je mijn ramen ook even schoonmaken gelijkquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:13 schreef fayakill het volgende:
sex met een frikandel?
Gaarne zou ik er zo eentje naar binnen schuiven. Waar naar binnen mogen jullie over fantaseren, jongens.quote:
*Checkt fotoboek* Wil het opeens niet meer wetenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:16 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Gaarne zou ik er zo eentje naar binnen schuiven. Waar naar binnen mogen jullie over fantaseren, jongens.![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:19 schreef Dead-Doll het volgende:
*sop sop sop*
Zie het zo: ze kan wassen.quote:
koken en bierbrengen hopelijk ook nog?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Zie het zo: ze kan wassen.
nu nog strijken
Mits de ketting even los.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:24 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
koken en bierbrengen hopelijk ook nog?
Is daar een mop over?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:23 schreef Streetracer het volgende:
Heb je je spiegel wel eens gesopt...?
Ik wil dr wel neuken hoorquote:
check profiel, dan spreken we elkaar weerquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik wil dr wel neuken hoor
Maar nu eerst dit : FEAUTEAU !!!!![]()
Kan er wel 1 verzinnen natuurlijk. Morgen misschien een mop over een spiegel.quote:
Laat maar zitten ik neem terug wat ik heb gezegdquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
check profiel, dan spreken we elkaar weer![]()
Doe je pampers dan ook aan !!quote:
Koop zeil voor je sm-kelder.quote:
Omdat vrouwen niet van geile vrouwen houden ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef Dead-Doll het volgende:
Waarom zitten er trouwens geen vrouwen in dit topic?![]()
De hebben nooit zin in sex.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef Dead-Doll het volgende:
Waarom zitten er trouwens geen vrouwen in dit topic?![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |