quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:13 schreef fayakill het volgende:
sex met een frikandel?
Gaarne zou ik er zo eentje naar binnen schuiven. Waar naar binnen mogen jullie over fantaseren, jongens.quote:
*Checkt fotoboek* Wil het opeens niet meer wetenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:16 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Gaarne zou ik er zo eentje naar binnen schuiven. Waar naar binnen mogen jullie over fantaseren, jongens.![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:19 schreef Dead-Doll het volgende:
*sop sop sop*
Zie het zo: ze kan wassen.quote:
koken en bierbrengen hopelijk ook nog?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Zie het zo: ze kan wassen.
nu nog strijken
Mits de ketting even los.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:24 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
koken en bierbrengen hopelijk ook nog?
Is daar een mop over?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:23 schreef Streetracer het volgende:
Heb je je spiegel wel eens gesopt...?
Ik wil dr wel neuken hoorquote:
check profiel, dan spreken we elkaar weerquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik wil dr wel neuken hoor
Maar nu eerst dit : FEAUTEAU !!!!![]()
Kan er wel 1 verzinnen natuurlijk. Morgen misschien een mop over een spiegel.quote:
Laat maar zitten ik neem terug wat ik heb gezegdquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
check profiel, dan spreken we elkaar weer![]()
Doe je pampers dan ook aan !!quote:
Koop zeil voor je sm-kelder.quote:
Omdat vrouwen niet van geile vrouwen houden ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef Dead-Doll het volgende:
Waarom zitten er trouwens geen vrouwen in dit topic?![]()
De hebben nooit zin in sex.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef Dead-Doll het volgende:
Waarom zitten er trouwens geen vrouwen in dit topic?![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |