Oef, dat hier nog mannen zitten, zelfs dat snap ik nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef Dead-Doll het volgende:
Waarom zitten er trouwens geen vrouwen in dit topic?![]()
Neem een paracetamol en doorgaan trut ! niet zo zeikenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:29 schreef cerror het volgende:
[..]
De hebben nooit zin in sex.
Maar wel altijd hoofdpijn.
Die is er kansloos genoeg voor?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:30 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik zou willen dat BrauN hier was om mij te bevredigen.
Tip : Koop een hond !quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:30 schreef Dead-Doll het volgende:
Zo'n baard kriebelt lekker hé?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:30 schreef Dead-Doll het volgende:
Erm bedoel je niet dat ze jou in je oog moeten spuiten zodat je blind bent en dat je dr dan wel zou neuken ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:31 schreef zoalshetis het volgende:
met meisjes uit 1987 vind ik het altijd moeilijk om niet te grof te worden. vandaar dat ik het zal laten bij de opmerking dat ik je wel eens in je oog wil spuiten.
Witte neushoorn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:32 schreef Doodmetaal het volgende:
rottweiler.
Masturbatie, B.?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:30 schreef Dead-Doll het volgende:
Zodat ze niet ziet dat je d'r in de kont gaat fisten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Erm bedoel je niet dat ze jou in je oog moeten spuiten zodat je blind bent en dat je dr dan wel zou neuken ?![]()
omfg de pot verwijt de ketel...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Erm bedoel je niet dat ze jou in je oog moeten spuiten zodat je blind bent en dat je dr dan wel zou neuken ?![]()
3x per dag masturbeer jij ?quote:
Pudum Tsssssquote:
Ogenschijnlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Tijd genoeg op het moment, is het niet?
Je weet wat er staat op het posten van een userfoto zonder toestemming?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef Koentje3 het volgende:
GODVERDOMME NU HEB JE HET VOOR ELKAAR
[afbeelding]
geen honger meer![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef Koentje3 het volgende:
[afbeelding]
geen honger meer![]()
![]()
![]()
Je wordt bedankt he !! dat wordt een nacht niet slapen, anders krijg ik nachtmerriesquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef Koentje3 het volgende:
[afbeelding]
geen honger meer![]()
![]()
![]()
Nee nu ben je geil natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef Koentje3 het volgende:
[afbeelding]
geen honger meer![]()
![]()
![]()
* Bendeleider zoent je geil in je nek en voelt aan je broekje.quote:
Jammer joh dat gaat over foto's die nog niet op internet stonden, deze heb je zelf op internet gezet en waren dus al openbaar en beschikbaar voor iedereenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:40 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je weet wat er staat op het posten van een userfoto zonder toestemming?
En nee, jij hebt inderdaad geen toestemming.
Lees de FAQ newbiequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jammer joh dat gaat over foto's die nog niet op internet stonden, deze heb je zelf op internet gezet en waren dus al openbaar en beschikbaar voor iedereen![]()
Weet je wel hoeveel tekst dat is ...quote:
Inderdaad, heerlijck die onwetendheid.quote:
Of ik zet gewoon een linkje naar de foto die jij hebt geplaatst...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:40 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je weet wat er staat op het posten van een userfoto zonder toestemming?
En nee, jij hebt inderdaad geen toestemming.
mag ik jouw foto ook posten?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jammer joh dat gaat over foto's die nog niet op internet stonden, deze heb je zelf op internet gezet en waren dus al openbaar en beschikbaar voor iedereen![]()
Alleen afzichtelijke mensen hebben geen fotoboekquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Of ik zet gewoon een linkje naar de foto die jij hebt geplaatst...
Enneh, niet dat je keeenkerlelijk ofzo bent, jah trouwens ook, maar het is vooral in combinatie met sex..
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:44 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Alleen afzichtelijke mensen hebben geen fotoboek.
Denk je dat je daar nog orgineel mee bent ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mag ik jouw foto ook posten?män daar kan een afrikaanse stam drie weken van eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |