Yeahh... niet weten waar ik het over hebquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:58 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Geef er ook een link bij dokus. Zo weten ze natuurlijk niet waar je het over hebt.
topic is nu toch dicht en toen zat ik in de trein en daarna bedquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:09 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Yeahh... niet weten waar ik het over heb![]()
Sukkels
ja en daar is kLB niet voor! lees de FAQ maar!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:10 schreef vbmot het volgende:
Waarom is wachten op foto's van liliputters met aan lage bmi deel 4 nou weer dicht?Mevrouw begon net te genieten van alle aandacht
zoek jij eens wat topics uit waarbij er volgens jou te snel een slotje op is gegooid, geef je redenen waarom het open had moet blijven, vergelijk die eens met de FAQ en doe je conclusies...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:09 schreef edje34 het volgende:
ze gooien te vaak en te snel een slotje op een topic.
Ik ben je eeuwig dankbaarquote:Op zondag 10 juli 2005 15:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja en daar is kLB niet voor! lees de FAQ maar!
en het is hier ook geen slowchatforum, iets waar het al bij deel 1 op leek! wwes blij dat ik het (helaas) nog zo ver heb laten komen.
ik zal even met de mods van ONZ overleggen, als ze het een topic vinden voor ONZ, dan mag ie daar verderquote:Op zondag 10 juli 2005 16:44 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ik ben je eeuwig dankbaarKan het topic dan niet beter een schop krijgen naar ONZ?
eeyquote:Op zondag 10 juli 2005 22:08 schreef edje34 het volgende:
er is een topic geopend die al bestaat ik heb hem nl in Januarie van dit jaar geopend.
Nu zag ik tot mijn verbazing dat er weer iemandover dit onderwerp een topic heeft geopend.
Ik heb ook wel eens een topic geopend met een onderwerp dat al bestond in het forum maar die werd toen gelijk gesloten.
Graag uitleg hoe het kan dat er 2 en de zelfde topics lopen,het betreft de topic van Babyshower
eerste topic Het organiseren van een Babyshower
tweede topic Baby shower
ik zie je topic nergens?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:35 schreef gammapooka het volgende:
Heren moderators :
Wat is dit nu weer ?
Als ik een topic open over "Tyfus turk" dan mag dat niet en word de topictitel veranderd.
Maar Fucking Amsterdammers.
en Zeik Neger :r mag allemaal wel ???![]()
zoek de verschillen en kleur de plaatjes...quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:29 schreef gammapooka het volgende:
Nee omdat de titel inmiddels veranderd is : Oplichtingspraktijken in het verkeer
Maakt mij niet uit hoor dat het veranderd is, maar ik vraag me af waarom andere topics met soortgelijke titels wel mogen blijven staan
quote:Daar is toch ook een apart topic voor ergens in het verre General Chat? Daar kun je ergens vragen aan de modjes of ze de TT even willen aanpassen
Dus bij deze: Graag aanpassenquote:Ik moest lachen
We hebben een winnaar!!!! Dit moet de topictitel worden!!! Modjes, kunnen we dit op verzoek effe aanpassen?
Motivatie voor het tot stand komen van deze unaniem gekozen titel:
Goed en compleet samengevat waar het topic inhoudelijk over gaat, duidelijk aangegeven wat de algehele, en zeer terechte, mening is. Ook mooi aangegeven dat het over piraten'muziek' gaat, en er dus zeker geen sprake is van piratenmuziek, waar allicht de nodige fipo's over zouden gaan.
Koenholio (wat een fantasitische naam ook...), mag ik je hartelijk feliciteren, en ook uit mijn hart danken voor deze weelderige literaire creatie?
![]()
we laten hem maar zoals ie is, goed?quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:24 schreef MakzBokz het volgende:
Hallo Modjes.
Misschien is dit niet het juiste topic om het te vragen, maar ik doe het toch:
Op verzoek van Nory Piratenmuziek ZUIGT , moest ik het hier plaatsen
Gepost door Nory:
[..]
[..]
Dus bij deze: Graag aanpassen![]()
en dat heb je goed begrepen. Indien er vragen zijn of opmerkingen met betrekking tot topics, slotjes, topictitels of wat dan ook, je kan het hier vragenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:55 schreef Nory het volgende:
Ik vind het allemaal best, ik had er niet eens om gevraagdIk meldde alleen even dat er een topic was waar je dat kon vragen, MaksBoks.
![]()
Dus ik begrijp dat Fucking Turk en Zeik Turk wel mogen ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
zoek de verschillen en kleur de plaatjes...
je kunt zelf wel bedenken waarom jouw topictitewl ongewenst is...
en Fucking Amsterdammers is toch minstens net zo schokkend als tyfus turken ±N
ik ook. reakties verwijderd en topic op slot gekiept.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:54 schreef Rekkie het volgende:
Gister loop ik zo in de stad
Kan iemand hier ff wat doen aan sommige posts....
Kanker verwensingen aan iemands moeder heb ik persoonlijk nogal moeite mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |