Die stadsies in Utrecht zijn allemaal heaumeaux.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:34 schreef Falco het volgende:
Het is Utrechters dude. Utrechtenaren zijn homo's.
Kijk hier ben ik trots op.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:15 schreef flesje_bier het volgende:
Allemaal de Arena in dak dicht en gaskraan open.
F%$#ng studio sport supporter.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:26 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een Ajacied maar kunnen die Amsterdammers hun zogenaamde humor niet voor zichzelf houden ?
Nee vertel eens. Beetje lachen daar de laatste tijd ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:32 schreef HekManiac het volgende:
[..]
F%$#ng studio sport supporter.
Je hebt zeker nog nooit een voet in de arena gezet
Ach over een paar jaar heeft iedereenquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:32 schreef HekManiac het volgende:
[..]
F%$#ng studio sport supporter.
Je hebt zeker nog nooit een voet in de arena gezet
Nee! Ik zwicht niet voor jouw stiekeme manipulatie.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach over een paar jaar heeft iedereendan weten we niet beter.
1 schaap pleegt een moord en gelijk zijn alle schapen gevaarlijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:26 schreef tong80 het volgende:
Net weer zo'n exemplaar van de Albert Cuyp. 'Ja ik ben Amsterdammer en dan zeggen we ha liefie tegen de koningin.' De andere : 'Koningin wel op 30 graden wassen.'
Ik ben een Ajacied maar kunnen die Amsterdammers hun zogenaamde humor niet voor zichzelf houden ?
1 De eerste schaapmoordenaar zei : 'zo doe nu eenmaal alle schapen dat op de Albert Cuyp'quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:47 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
1 schaap pleegt een moord en gelijk zijn alle schapen gevaarlijk
1 nederlander neukt een dier en gelijk zijn alle nederlanders dierenneukers
1. teringjood maakt een topic zoals dit en gelijk is hij de domste sukkel ooit
Met zo'n zachte G(ay) accent!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen Eindhoven en Sittardenaren zijn ok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |