eerder andersomquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:05 schreef Lucille het volgende:
Moet ik blij zijn dat ik hem niet ken?
aangezien hij de uitstralingskracht van een peuter heeft krijgt zijn boosheid al snel het gevoel van zeiken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:34 schreef descendent1 het volgende:
Ik vindt m, gezien zn teksten meer een boze neger.....
volgens mij zijn ze bedoeld om onschuldige meisjes te verkrachten en dat nog stoer te vinden ook. zolang de hals maar van goud is en de hummer genoeg benzine krijgt mag je van elke ethiek afstand doen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:41 schreef cyberstalker het volgende:
Stelletje newbies, die CD's zijn gewoon bedoeld om op te stampen. Daarom zijn ze ook 50 cent.
over dattie met Xzibit in da club zit te chillen, en een paar bitches slapt ofzo?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:05 schreef -Numlock- het volgende:
waar zeikt hij over dan?
alsof ie goeie muziek hadquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:46 schreef renz0r het volgende:
Naah, zijn huidige muziek is keiharde ruk!
ja want geld verdienen is alles, maakt niet uit wat je doet. al beroof je oude vrouwen of zet je jeugd aan tot het verkrachten. wees maar trots op zijn geld.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En er dan nog muti-mulit-miljonair mee worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |