eerder andersomquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:05 schreef Lucille het volgende:
Moet ik blij zijn dat ik hem niet ken?
aangezien hij de uitstralingskracht van een peuter heeft krijgt zijn boosheid al snel het gevoel van zeiken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:34 schreef descendent1 het volgende:
Ik vindt m, gezien zn teksten meer een boze neger.....
volgens mij zijn ze bedoeld om onschuldige meisjes te verkrachten en dat nog stoer te vinden ook. zolang de hals maar van goud is en de hummer genoeg benzine krijgt mag je van elke ethiek afstand doen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:41 schreef cyberstalker het volgende:
Stelletje newbies, die CD's zijn gewoon bedoeld om op te stampen. Daarom zijn ze ook 50 cent.
over dattie met Xzibit in da club zit te chillen, en een paar bitches slapt ofzo?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:05 schreef -Numlock- het volgende:
waar zeikt hij over dan?
alsof ie goeie muziek hadquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:46 schreef renz0r het volgende:
Naah, zijn huidige muziek is keiharde ruk!
ja want geld verdienen is alles, maakt niet uit wat je doet. al beroof je oude vrouwen of zet je jeugd aan tot het verkrachten. wees maar trots op zijn geld.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En er dan nog muti-mulit-miljonair mee worden
Wie is trots op wiens geld?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja want geld verdienen is alles, maakt niet uit wat je doet. al beroof je oude vrouwen of zet je jeugd aan tot het verkrachten. wees maar trots op zijn geld.
dacht je dat hij multimultimiloenair was dan... zal je nog eens vies tegenvallen. grootste deel van zijn bezit is deel van zijn image (word betaald door baasje). puur voor op tv enzo al zijn bling bling moet ie naar gebruik gewoon weer inleveren hoor. en zijn inbreng in de muziek is nou niet echt bepaald groot.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En er dan nog muti-mulit-miljonair mee worden
jij op zijn. anders had je het geldargument niet in de ongelijke strijd gegooit.quote:
Dat was vroeger nog een guldenquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:54 schreef Marczilla het volgende:
50 cent????
Mijn CD wat doe je (?)quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:41 schreef cyberstalker het volgende:
Stelletje newbies, die CD's zijn gewoon bedoeld om op te stampen. Daarom zijn ze ook 50 cent.
Ik mis hem ookquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:00 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Dat was vroeger nog een gulden
Ik mis de gulden![]()
Dus een constatering is een bewering van trots zijn op?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij op zijn. anders had je het geldargument niet in de ongelijke strijd gegooit.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:02 schreef cerror het volgende:
Hij rapt als deze hier praat:
[afbeelding]
dat hangt van de context af. in dit geval las ik het met de strekking dat hij misschien een kneus is, maar wel veel geld verdient. snap je de nuance nog?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus een constatering is een bewering van trots zijn op?
Das lekker dus als ik constateer (op basis van feiten) dat Hitler joden heeft vermoord in de 2e wereldoorlog, dan ben ik trots op hem?
gruesome, isn't it folks?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:02 schreef cerror het volgende:
Hij rapt als deze hier praat:
[afbeelding]
Ja hoor. Alleen je redenatie klopt gewoon niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat hangt van de context af. in dit geval zei je het met de strekking dat hij misschien een kneus is, maar wel veel geld verdient. snap je de nuance nog?
en wat is nou de strekking van het hele verhaal?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen je redenatie klopt gewoon niet.
Eigenlijk heb je de hele strekking niet begrepen. Het had meer over moeten komen als "dat je met zulke muziek, zoveel geld kan verdienen" Met andere woorden ik bedoelde het tegenover gestelde van wat jij dacht dat de strekking was.
mijn redernatie klopt dus wel. ik had je verkeerd begrepen, of je had het nogal onduidelijk getyped.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen je redenatie klopt gewoon niet.
Eigenlijk heb je de hele strekking niet begrepen. Het had meer over moeten komen als "dat je met zulke muziek, zoveel geld kan verdienen" Met andere woorden ik bedoelde het tegenover gestelde van wat jij dacht dat de strekking was.
Nee, hij heeft een mooie stem om naar te luisteren. 50 CENT mompelt. 'k begrijp ook niet hoe meisjes op hem kunnen geilenquote:
Ik wil ook wel graag Hummer rijden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:01 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het allemaal maar poep wat er uit dat 'gouden' keeltje komt. maar ik snap dat wannabe pimps er wel sneller door gaan rapen (iets heel anders dan rappen), want dat is stoer.
dus bij deze wilde ik meneer de negert bedanken voor het verpauperen van de wereld omdat ie graag hummer rijdt.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:06 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een mooie stem om naar te luisterenAls je van zeiknegers houdt!. 50 CENT mompelt. 'k begrijp ook niet hoe meisjes op hem kunnen geilen
. Just lick on my lolypop!
alles voor de hummer!quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:06 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Ik wil ook wel graag Hummer rijden.
Maar ik ben dan weer niet zo'n grote boze neger.
Misschien moet ik mijzelf dan maar laten verkrachten door zo'n grote boze neger zodat ik in zijn Hummer mag rijden.
* SicSicSics meldt zich als grote boze neger!quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:06 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijzelf dan maar laten verkrachten door zo'n grote boze neger zodat ik in zijn Hummer mag rijden.
Duidelijker dan dat kun je niet typen. Dat is het nadeel van tekst, je kunt er geen stemgeluid c.q. klemtonen op leggen, zonder dat de mogelijkheid bestaat dat iemand het verkeerd begrijpt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn redernatie klopt dus wel. ik had je verkeerd begrepen, of je had het nogal onduidelijk getyped.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |