En dat is juistquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:05 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Pavement?
Die is hetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Prince-Sign O Times?
gebruik een pop up blocker,of firefoxquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:28 schreef Gambolputty het volgende:
Gôh:zoek ik een zongtekst krijg ik dit: YOU'RE OVER 50,000,000th
VISITOR TO THIS WEBSITE!
Ik heb een auto gewonnen geloof ik.![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:28 schreef Gambolputty het volgende:
VISITOR TO THIS WEBSITE!
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:28 schreef Gambolputty het volgende:
VISITOR TO THIS WEBSITE!
Ik heb al FF vanaf dag 2, maar er kiert af en toe een addertje door.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:29 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
gebruik een pop up blocker,of firefox![]()
Ploinkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Prince-Sign O Times?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:17 schreef GLO het volgende:
[..]
En dat is juisthoewel hij eigenlijk voor Grobbel was
Simple Minds - Don't You Forget About Mequote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:40 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
welke song + zanger
I love you an' don't you forget it,
I love you an' don't you forget it,
I love you an' don't you forget it, baby!
hij moest op bed denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:15 schreef Berkery het volgende:
Heb je een hint(je)?
Belsen +1 puntquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:32 schreef belsen het volgende:The Beatles - Rain The Weathergirls - It's raining men André van Duin - Als de zon schijnt De Raggende Manne - Dit jaar wil ik sneeuw The Kinks - Sunny afternoon The Kinks - Lazy old sun The Kinks - A rainy day in june The Kinks - Stormy night Ivy Green - Rainy days De Kreuners - Het regent meer dan vroeger
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:43 schreef Berkery het volgende:
Paul de leeuw?
Nee, alleen voor Berkery!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:48 schreef peaceman het volgende:
punten!
Ik dacht: dit kan niet missen, snel + pijnloos mijn schuld aflossenquote:
Ocharme... Terwijl het bij jou nog een uur vroeger is ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:11 schreef bartrid het volgende:
mocht mijn antwoord goed zijn, mag iemand anders door met een vraag. Morgen vroege dienst
OMD it is...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:03 schreef bartrid het volgende:
OMD
OMD is goedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:11 schreef bartrid het volgende:
mocht mijn antwoord goed zijn, mag iemand anders door met een vraag. Morgen vroege dienst
Aye aye sirquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:27 schreef DaisyDuke het volgende:
Captain Beefheart??
Dan moet ik je teleurstellen.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:53 schreef DaisyDuke het volgende:
Hij heeft wat weg van Vincent Koreman.
Goeie reis + goodnightquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:10 schreef ranja het volgende:Ik ga slapen.
Morgen naar het buitenland, maandagavond terug.
Doen jullie een beetje rustig aan met de topics?![]()
Daar sluit ik me geheel bij aan!quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:03 schreef DaisyDuke het volgende:
En een pluim voor Iggy's sportiviteit!
Nee alhoewel ik daar wel naartoe gewild had..quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:08 schreef DaisyDuke het volgende:
Of naar Ron Sexsmith (net als ik...)?
neen.. Eels had idd gekund, maar is het nietquote:
That's it! Berkery +2quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:21 schreef Berkery het volgende:
life of agony?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:38 schreef Prep2Fight het volgende:
Zo stom, het zit echt op het puntje van mn tong
Ik vind hem wel oké!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:11 schreef Z het volgende:
Geen goede plaat trouwens dat 13 & God vind ik.
Uit de OP:quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:12 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
waarom +2?
quote:In elke tiende topic tellen de vragen echter dubbel.
Meer dat er een meervoud in de naam zit, hij is de lead van de groepquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef peaceman het volgende:
Hij Lijkt op Steve Reynolds...
Maar aangezien je 'zijn' gebruikte....South San Gabriel
quote:Toronto-basedis led by songwriter/vocalist Tony Dekker. The group's haunting self-titled debut was recorded in a silo in Ontario and originally released in Canada by Weewerk Records in 2003. Misra Records picked up the record and released it in the States in April of 2005.
second release, Bodies and Minds, is due out in August of 2005.
Ik denk van wel, waarom denk? Ik heb het nog niet goed genoeg kunnen horen maar heb wel de cd gekochtquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:30 schreef peaceman het volgende:
opgezocht en nog nooit van gehoord... is het wat?
jammer dat je geen msn hebt haha.... maar keep me informed....quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:31 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik denk van wel, waarom denk? Ik heb het nog niet goed genoeg kunnen horen maar heb wel de cd gekocht![]()
Heb wel msn hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
jammer dat je geen msn hebt haha.... maar keep me informed....![]()
Dan spreek ik je daar vanavond!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:44 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Heb wel msn hoorWacht, ik voeg je zo even toe
Cryptische hint
[afbeelding]
De kenner valt bijquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Great Lake Swimmers, prachtplaat!
timbob+2quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:52 schreef timbob het volgende:
courtney love?
Whehe, zou nog best is kunnen, meike ofzo?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:11 schreef peaceman het volgende:
Vast die dame van Kus...
Helaas heb ik er enkele afleveringen van gezienquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:16 schreef GLO het volgende:
Meike ziet er anders uit jongens. Geen Idols gekeken zeker?
Neequote:Op woensdag 25 mei 2005 13:16 schreef GLO het volgende:
Meike ziet er anders uit jongens. Geen Idols gekeken zeker?
Kan ik toch niet horen hier, dus van mij hoef je geen vraag goed te hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:17 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
NeeKutprogramma
![]()
Hopelijk heb ik vandaag nog een vraag goed, want ik heb straks een stukje audio voor jullie![]()
Sorry GLOquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:31 schreef Grobbel het volgende:
Nikka Costa.
Dat dacht ik ook...quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:40 schreef Grobbel het volgende:Ik dacht al dat GLO me wederom voor was geweest.
Birth of the Coolquote:Zet het volgende rijtje Miles Davis-albums maar eens op chronologische volgorde.
Tutu
ESP
Bitches Brew
Sketches of Spain
'Round About Midnight
Nefertiti
Birth of the Cool
Correct.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:45 schreef DaisyDuke het volgende:
Volgens mij zo:
1949 - Birth of cool
1955 - Round about midnight
1959 - Sketches of Spain
1965 - ESP
1967 - Neferiti
1969 - Bitches Brew
1986 - Tutu
K zat er niet ver naastquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:50 schreef Grobbel het volgende:
Juliette Lewis?
Juist.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:50 schreef cafca het volgende:
pj harvey?
Sorryquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
grrr wist ik er eindelijk een... te laat.
![]()
![]()
Geeft niet hoor, je was gewoon eerder... geen idee wie het zijn. Nu ik het antwoord heb gelezen: nog nooit van gehoord zelfsquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Sorry![]()
Misshien weet je deze:
Wie?
[afbeelding]
quote:
Geregeld.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:59 schreef cafca het volgende:
pssst, DD, ik heb nog een puntje van je tegoed (dubbele punten topic)
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:00 schreef peaceman het volgende:
Tom Morello?
+ nog 1 hoop ik...quote:
Geeft ook niks: http://houbi.com/belpop/groepen/hofvancommerce.htmquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, je was gewoon eerder... geen idee wie het zijn. Nu ik het antwoord heb gelezen: nog nooit van gehoord zelfs![]()
Westvlaams! Groot verschil...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Leuk hiphop bandje, rappen in het overstaanbaar plat vlaams
Correctie: geen plat Vlaams maar West-Vlaams. Wat een officieel dialect is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Geeft ook niks: http://houbi.com/belpop/groepen/hofvancommerce.htm
Westvlaams GLOquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef GLO het volgende:
[..]
Correctie: geen plat Vlaams maar Oost-Vlaams. Wat een officieel dialect is. (8>
Okay, bedankt voor de uitleg en de site.. weer iets wijzer geworden vandaag.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Geeft ook niks: http://houbi.com/belpop/groepen/hofvancommerce.htm
Ja, zag te laat dat ik de windstreken weer eens door elkaar gehaald had...quote:
I don't knowquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie was er vandaag bij Claudia (op de radio) om een nummer voor het vakantiebandje op te nemen en welk nummer speelden ze?
Wat een vreemde vraag, alleen maar op te lossen als je toevallig naar de radio zat te luisteren op dat moment. Kun je misschien een hintje geven of zo?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:02 schreef peaceman het volgende:
Wie was er vandaag bij Claudia (op de radio) om een nummer voor het vakantiebandje op te nemen en welk nummer speelden ze?
I second thatquote:
Dat geld ook voor veel foto's toch? die moet je ook toevallig kennen....quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wat een vreemde vraag, alleen maar op te lossen als je toevallig naar de radio zat te luisteren op dat moment. Kun je misschien een hintje geven of zo?
Maar dan heb je tenminste nog een aanknopingspunt; bands kun je live gezien hebben of gewoon herkennen van interviews, cd hoesjes- en boekjes, foto's; zit niet automatisch een tijdsstempel aan vast. Deze vraag vereist gewoon van je dat je net op dat moment naar de radio zat te luisteren.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat geld ook voor veel foto's toch? die moet je ook toevallig kennen...
pffff stel jij dan maar een vraag..quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar dan heb je tenminste nog een aanknopingspunt; bands kun je live gezien hebben of gewoon herkennen van interviews en foto's; zit niet zozeer een tijdstempel aan vast. Deze vraag vereist gewoon van je dat je net op dat moment naar de radio zat te luisteren.
Die is toch van Sabrina?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ze hebben het liedje gezongen van Boys boys van Samantha Fox, maar wie het nu waren.. no idea
![]()
![]()
Je hebt gelijk! Maar nu weet ik nog niet wie het was.... grrrrrr. Heb Claudia nog horen bedanken...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Solo met boys boys boys dan?
Ach ja dat is ook zo...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
sabrina dus?
Niet zo dwars doen peaceman. Grobbel heeft toch gelijk? Trouwens, er wordt nav je hints al volop gegokt.quote:
ja, dat dacht ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Solo? Tenminste als ik de hint goed interpreteer.
Volgens mij gaat het om een solo-artiest(e).quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Solo? Tenminste als ik de hint goed interpreteer.
Ja dat kan ik me herinneren. Is het echt weg? Modje in schoonmaakbui zeker.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef Neleos het volgende:
Ik had vannacht om half 1 dit topic al getvp't, maar dat bericht is nu verdwenen.Ik snap er niks van, maar goed.
Solo is een duo.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
maar solo is alleen...
Nah, het was een cryptische hint.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om een solo-artiest(e).
Ik had ook al dit probleem.. Had ik getvp't stond het een dag later niet meer in myactivetopics listquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:29 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me herinneren. Is het echt weg? Modje in schoonmaakbui zeker.
ik vibnd dat Grobbel niet gelijk heeft, of staat er iets hierover in de openingspost? Bovendien had het makkelijk gekunt dat er mensen geluisterd hadden en die hadden het dan gewoon geweten, toch?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:27 schreef GLO het volgende:
[..]
Niet zo dwars doen peaceman. Grobbel heeft toch gelijk? Trouwens, er wordt nav je hints al volop gegokt.
timbob+2quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:34 schreef timbob het volgende:
Supergrass?
Oh, je mag die vraag heus wel stellen, maar ik vond per definitie de vergelijking met bandfoto's gewoon mank gaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vibnd dat Grobbel niet gelijk heeft, of staat er iets hierover in de openingspost? Bovendien had het makkelijk gekunt dat er mensen geluisterd hadden en die hadden het dan gewoon geweten, toch?
Jawel, maar zo'n vraag doet geen beroep op je kennis van zaken, wat toch de bedoeling is van de Trivia-quiz. Met die hints weer wel, dus daarmee was het probleem opgelost.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vibnd dat Grobbel niet gelijk heeft, of staat er iets hierover in de openingspost? Bovendien had het makkelijk gekunt dat er mensen geluisterd hadden en die hadden het dan gewoon geweten, toch?
Het komt na afloop altijd ook op de site te staan, vandaar de vergelijking (weet niet of het er nu als staat trouwens).quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:35 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oh, je mag die vraag heus wel stellen, maar ik vond per definitie de vergelijking met bandfoto's gewoon mank gaan.En ik blijf erbij dat een radio-uitzending (waar zelfs vaste luisteraars over een paar dagen misschien niet eens meer weten wie er live in de studio speelden) gewoon een beetje ongelukkig is om naar te vragen, zeker zonder enige vorm van hint.
hehe, ik herkende die fotoquote:
Het staat idd al op de site, ik had zonet al gekekenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het komt na afloop altijd ook op de site te staan, vandaar de vergelijking (weet niet of het er nu als staat trouwens).
De hints waren voor als niemand het wist en zo geschiedde![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb het wel vaker gezien, volgens mij iets uit de electronica-hoek...
Orbital?
Niet echt, een aantal van hun meest recente platen heb je bijvoorbeeld veel te oud ingeschat.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:50 schreef Neleos het volgende:
Introspective
Release
Nightlife
Please
Very
Actually
Billingual
Zoiets?
Release is inderdaad de meest recente, de rest staat op de verkeerde plek en in de verkeerde volgorde.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:52 schreef Prep2Fight het volgende:
Nightlife
Please
Billingual
Actually
Introspective
Very
Release
Indeed, maar gokken kan altijd![]()
Sorry.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ach, je hoopt toch stilletjes dat er niet lukraak gegokt wordt - een aantal platen zou toch bekend genoeg moeten zijn om een beetje goed ingeschat te worden.
Tsja. Ik ken wel 4 van de 7 singles, maar dan blijft het nog lastig (voor mij) om te raden hoe oud ze zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:03 schreef Grobbel het volgende:
dolle_hond heeft de 5e en 7e op de goede plek staan; Neleos de 6e en 7e.
Dus toch weer.![]()
Alleen Very is verdwaald. Denk eraan dat Go West in de PSB-versie pas in '93 een hit was.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:05 schreef cafca het volgende:
Please - West End Girls
Very - Go West
Actually - It's a Sin
Introspective - Left to my own
Billingual - Se la vida e
Devices Nightlife - New York City Boy
Release - Home & Dry
En dat is 'm.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:08 schreef cafca het volgende:
zo dan?
1986 Please - West End Girls
1987 Actually - It's a Sin
1988 Introspective - Left to my own Devices
1993 Very - Go West
1996 Billingual - Se la vida e
1999 Nightlife - New York City Boy
2002 Release - Home & Dry
heh, wat jammer dat je zo snel reageerdequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:20 schreef DaisyDuke het volgende:
Josh Rouse
Je hebt al 50% van de vraag goed, die andere ken je ook wel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:25 schreef Grobbel het volgende:
Die rechter heeft wel wat weg van Jack White, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat die linker dan Meg moet voorstellen...
Geen idee verder.
Julian Casablancas?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:27 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Je hebt al 50% van de vraag goed, die andere ken je ook wel.
Prep, ik krijg nog 1 puntje van je
Geen Nederlanders.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef Neleos het volgende:
Ze hebben wel wat weg van 2 van die jongens van De Jeugd Van Tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |